Instalacja halogenow w reflektorze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
witam.dołacze sie z moim problemem
witam wszystkich.mam taki problem moze poradzicie co jest przyczyną nie działania halogenów.mam je w lampach z zarówkami na krótko jak podłącze to swiecą.ma wyłacznik na 1 pozycji zapala sie zielona kontrolka od hal przednich a na 2 pozycji od tylnych hal przeciwmgielnych(wyciagajac oczywiscie przełacznik) lecz mimo moich staran właczania i wyłączania nie ma reakcji w halogenach, nie zapalaja sie wcale.czego to moze byc wina.i jesli wiecie jaki przekaznik jest odpowiedzialny za halogeny to podpowiedzcie mi jaki nr i gdzie go szukac moze on jest popsuty.bo mysle na tym od dawna i nie mam pojecia jak temu zaradzic.z góry dzieki.pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
mam oryginalne halogeny w lampie -soczewkowe.sprawdzałem dzisiaj wtyk do lamp który ma 10 pinów ja chyba mam 9 a pin o numerze 2 jest pusty czy to ten który odpowiada za halogeny? przekaznika jeszcze nie sprawdziłem.a włacznik jest.tzn ma pozycje na przednie halogeny i zapala sie obok przełacznika konrolka na zielono która symbolizuje przednie halogeny tylne działaja po wyciagnieciu na 2 razy zapala sie wtedy kontrolka od nich na zegarach.czy od halogenow przednich tez powinna sie zapalic kontrolka na zegarasz.no i czy to własnie ten nieszczęsny 2gi pin przy lampach za nie odpowiada?
[ Dodano: 19 Mar 2008 19:14 ]
sprawdziłem przekaznik i ku mojemu zdziwieniu jest nr 53 a pod spodem jest nalkejka 75X chyba i z tylu odchodza od niego przewody jeden gruby żółto czarny i cienki żółto czarny i kilka innych. a przy lampach pod maska w pinie nr 2 nie ma kabelka czy musze ciegnac cała instalacje.skoro przekaznik jest i jakies kable od niego odchodzą?czy jest taka mozliwosc ze mam instalacje tylko poprostu nie jest podlaczona do wtyku lub gdzies po drodze do lamp sie zapodziała.hehe
[ Dodano: 19 Mar 2008 19:14 ]
sprawdziłem przekaznik i ku mojemu zdziwieniu jest nr 53 a pod spodem jest nalkejka 75X chyba i z tylu odchodza od niego przewody jeden gruby żółto czarny i cienki żółto czarny i kilka innych. a przy lampach pod maska w pinie nr 2 nie ma kabelka czy musze ciegnac cała instalacje.skoro przekaznik jest i jakies kable od niego odchodzą?czy jest taka mozliwosc ze mam instalacje tylko poprostu nie jest podlaczona do wtyku lub gdzies po drodze do lamp sie zapodziała.hehe
a ja sie z checia przyłacze do tematu. własnie sprawdziłem w kostce do lamp idzie 10 przewodów i tak sie zastanawiam bo napisaliscie ze to juz 3/4 pracy w podłaczeniu halogenów. zastanawiam sie tylko ile moga kosztowac takie halogeny,przełacznik,jak rowniez przekaznik? Moze ktos z osób,które zamontowały taki zestaw przyblizyc cene jak równiez czy jeszcze cos trzeba dokupic do rzeczy,które wymieniłem?
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
O ile się orientuję, to z tym dizałaniem halogenów jest różnie w różnych państwach - w niektórych ma być tak, że halogeny mają się wyłączać po włączeniu długich, w innych nie. Producenci samochodów często przygotowują rozwiązanie uniwersalne - wystarczy przełożyć jakąś zworkę, wymienić przekaźnik itp. Oli, być może podłaczyłeś sobie halogeny tak, jak w tych państwach, gdzie mają sie wyłączać po włączeniu długich. Chyba, że rzeczywiście na rynek polski też się wyłączały.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
witam
pisze znowu bo nie moge znależć oryginalnych kabli od halogenów
dokipiłem soczewki ale nie moge znależc tych kabli, ze niby zwiniete przy wzmocnieniu ae gdzie?-pod kierownica obok przekażników-dwa dni szukałem i nie ma-ale na bank ida od leflektorów
proszeo jakas fote albo dokładny opis
pozdrawiam
pisze znowu bo nie moge znależć oryginalnych kabli od halogenów
dokipiłem soczewki ale nie moge znależc tych kabli, ze niby zwiniete przy wzmocnieniu ae gdzie?-pod kierownica obok przekażników-dwa dni szukałem i nie ma-ale na bank ida od leflektorów
proszeo jakas fote albo dokładny opis
pozdrawiam
Witam
Przepraszam że odgrzebuje temat ale mam pytanie. Niestety zbiłem jeden reflektor i muszę kupić nowy. Przy okazji chciałbym wymienić od razu oba na wersje ze światłami przeciwmgielnymi (w swoich miałem zaślepki). Sprawdziłem, do lampy (kostki) idzie 10 przewodów. W związku z tym moje pytanie, czy jak wsadzę nowe lampy z halogenami, to wystarczy tylko dokupić i wymienić przełącznik w kabinie na taki
i to wszystko? Czy jeszcze muszę coś zrobić?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Przepraszam że odgrzebuje temat ale mam pytanie. Niestety zbiłem jeden reflektor i muszę kupić nowy. Przy okazji chciałbym wymienić od razu oba na wersje ze światłami przeciwmgielnymi (w swoich miałem zaślepki). Sprawdziłem, do lampy (kostki) idzie 10 przewodów. W związku z tym moje pytanie, czy jak wsadzę nowe lampy z halogenami, to wystarczy tylko dokupić i wymienić przełącznik w kabinie na taki
i to wszystko? Czy jeszcze muszę coś zrobić?
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 294 gości