Modyfikacja ukladu wydechowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michalVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:57
Lokalizacja: Swarozyn
Kontakt:

Modyfikacja ukladu wydechowego

Post autor: michalVW » pt mar 14, 2008 22:37

Witam wszystkich forumowiczow.
Od pewnego czasu obserwuje na forum tematy modyfikacji ukladu wydechowego.
W moim dieselku myslalem aby usunac tlumik srodkowy a w miejsce tlumika koncowego jakas sportowa przelotowke. co o tym myslicie?? uzyskam efekt.... delikatny pomruk i przedewszystkim moc?? zwiekszy sie choc troche??

[ Dodano: 14 Mar 2008 21:40 ]
chcialem jeszcze dodac ze moj golf mkII to zwykly diesel tak jak w temacie. zastanawiam sie czy nie bedzie zbyt glosno----> mam na mysli pomruk srednio-glosny. zdaje sobie sprawe ze nie bedzie to efekt GTI ale jest szansa?? Moze ktos juz to ćwiczyl??
Ostatnio zmieniony pt mar 14, 2008 23:44 przez michalVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 14, 2008 22:49

będzie głośniej, mocy nie za wiele przybędzie. nie ma turbo nie ma mocy :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
michalVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:57
Lokalizacja: Swarozyn
Kontakt:

Post autor: michalVW » sob mar 15, 2008 21:58

malo postow wiec oznacza to ze nikt tego nie probowal.



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » sob mar 15, 2008 23:33

Cinek pisze:będzie głośniej, mocy nie za wiele przybędzie. nie ma turbo nie ma mocy :bigok:
to by było na tyle :wink:


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
michalVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:57
Lokalizacja: Swarozyn
Kontakt:

Post autor: michalVW » wt mar 18, 2008 12:29

duzo glosniej?? a gdybym nie usuwal tlumika srodkowego tylko na koniec cos sportowego?? wystarczy??



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » wt mar 18, 2008 15:26

michalVW ja miałem przelot w mk2. Zero tłumików, sama rura. Efek jest... ale tylko na przejściu dla pieszych:) Lekkie dodanie gazu i nikt Ci w droge nie wejdzie. Głośno było na tyle że kolega który jechał jakieś 20-30m za mną wiedział dokładnie kiedy dodaje lekko gazu. Mocy praktycznie nie przybyło. W środku było na tyle głośno że nie byłem w stanie usłyszeć że mi łożysko wyje i nie słyszałem jaki odgłos wydają koła jadąc po chropowatym asfalcie. Wcześniej przed przelotem miałem tylko środkowy tłumik przelotowy. Na tą chwile środkowy mam od Syreny (leżał kupe lat w garażu i szkoda go było wyrzucić bo nówka był) a końcowy mam oryginalny i moc wciąż ta sama.

PS. Z przelotu musiałem zrezygnować bo sąsiedzi się skarżyli, że ich budze w nocy. A odnośnie odgłosu... nie był to sportowy bass, raczej bulgot ciężarówki z ogromnym silnikiem.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt mar 18, 2008 17:44

W zwykłym dieslu bez turbosprężarki nie ma sensu robić wydechu przelotowego, będzie głośno jak w czołgu albo w bejcy po wiejskim tjuningu. W turbodieslach jest sens coś takiego zrobić, bo turbo w dużym stopniu wytłumia gazy wydechowe no i gazy dzięki szerszej i przelotowej rurze szybciej opuszczają wydech co przekładają sie na szybsze wkręcanie sie na obroty samej turbosprężarki...



adam757L
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt sty 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: adam757L » pt mar 21, 2008 01:21

michalVW, miałem MK2 1,6D JP 40kW. W sumie to z przymusu (rozleciał się) usunąłem tłumik środkowy. Po wyciągnięciu okazało się, że był to katalizator - raczej prostej budowy, który normował spaliny do EURO2. był dosc mocno zapchany sadzą -zamontowany wg książki serwisowej w 1997r., wyciągnięty w 2003r. Efekt w postaci przyrostu mocy odczułem, natomiast hałas się nie zmienil (zostawiłem seryjny i oryginalny tłumik końcowy VW zakładany w 2001r.)


Pozdrawiam

adam757L

Awatar użytkownika
michalVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:57
Lokalizacja: Swarozyn
Kontakt:

Post autor: michalVW » sob mar 22, 2008 00:21

wielkie dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości