Sposób zaprezentowany przezemnie nie wymaga ściągacza do łożysk lecz góra 30min wolnego czasu

Co nam będzie potrzebne??


1. Zrzucamy wszystkie plastiki






2. Wykręcamy i odpinamy AirBag (jeśli posiadamy)


3. Odkręcamy kierownice pamiętając o odpięciu kostki od taśmy poduszki


4. Odkręcamy manetki i odłączamy od nich kable

Jako pierwsza schodzi lewa manetka


A następnie prawa


5. Ściągamy imobilizer

6. Odkręcamy śrube trzymającą obudowe stacyjki (u mnie palcami się odkręciła) i odpinamy kostke od stacyjki

7. Teraz kładziemy się pod deskę i odkręcamy drążek kierowniczy

Teraz wystarczy wyciągnąć drążek i dostęp do małego wkrętu trzymającego stacyjkę staje się bezproblemowy

Na forum dość często pada opinia że podróbki są bardzo felerne i bardzo krótko wytrzymują więc chyba najlepszym wyjściem jest zakup oryginału w ASO w cenie 80-90zł.
Ja jeżdżę jednak na podróbce za 25zł i nie narzekam

Powodzenia w wymianie

Foto porada by Dawca_Nerek