Syncro w VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Syncro w VR6
Jak w temacie, w co sie mozna w kopac i na co uwazac przy zakupie VR6 z napedem na 4 kola z 96 roku ? Z gory dzieki za wszystkie info.
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 15:47 przez Masa, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				bugalon
 - V.I.P.

 - Posty: 2361
 - Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
 - Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
 - Kontakt:
 
patrz przede wszystkim na wycieki z zespolu napędowego. Jesli cieknie to będzie na pewno problem z uszczelnieniem. Koniecznie sprawdz luzy mechanizmu różnicowego skrzyni biegów przed kupnem. Przyjrzyj sie też wydechowi. Jest bardzo specyficzny i jak jest w kiepskim stanie to spory wydatek Cie czeka. Dodatkowo przejrzyj stan tulei tylnych wahaczy bo są bardzo drogie a tylko w serwisie mozna je dostać. Poza tym sprawdz czy napęd działa zarówno do przodu jak i do tyłu (podnies jedną stronę auta, wbij jedynke i rusz do przodu (2 kola powinny sie kręcic). To samo zrob na wstecznym, tez dwa kola powinny się kręcić. Najważniejsza jest skrzynia biegów. Ona jest najdroższa a używki chodzą od 2 do 3k PLN. Reszta jak w zwykłym VR6.
			
									
									Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
