silnik nie chce gasnąć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » pt lis 30, 2007 09:33

SławekUKF pisze:Ok. Jeżeli sytuacja sie powtórzy i po wyłączeniu stacyjki silnik bedzie nadal pracował to wtedy wysiądź otwórz mache i odłącz przewód od elektrozaworu na pompie a wtedy bedzie wiadomo jak silnik bedzie dalej pracował to winą jest własnie elektrozawór a jezeli silnik zgaśnie wówczas jest coś z elektryką.
Właśnie w ten sposób zamierzam postąpić. Chociaż coraz bardziej przemawia do mnie uszkodzona kostka stacyjki bo jak pisałem w pierwszym poście że co jakiś czas kasuje się mi sam zegar elektroniczny i wskazanie kilometrów licznika okresowego przebiegu.
Gdy sytuacja się powtórzy sprawdzę i jak rozwiążę problem to napiszę na forum. Dziękuję wszystkim, którzy udzielali porad w tym temacie.



dinki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt mar 14, 2008 21:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dinki » sob mar 15, 2008 14:29

Mam bardzo podobny problem. Nie moge zgasić silnika kluczykami.

W jednym warsztacie zlokalizowali mi usterke - zepsuty elektrozawór pompy paliwa.

Okazało się jednak, że nie mogą tego naprawić i nie podejmą się tego zadania ponieważ na pompie jest założony Immobilizer. (nie rozumie zbytnio w czym problem bo laik ze mnie)

Czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązał?

Dali mi adres firmy, która zajmuje się pompami paliwa, ale jest w Sobótce i do tego trzeba czekać aż 4 tygodnie :(



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » ndz mar 16, 2008 11:50

u mnie w 1y jest to samo ale tylko nie gasnie jak filtr paliwa wymienie ale po paru odpalaniach jest ok



Awatar użytkownika
filipko1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw mar 13, 2008 01:02
Lokalizacja: Krakow

Post autor: filipko1 » ndz mar 16, 2008 14:40

Ja mialem podobny problem.Wyciagalem kluczyk a auto dalej chodzilo.SZukalem dlugo usterki.okazalo sie ze jak mialem wlaczone swiatla.kierunkowskaz,lub wrzucony wsteczny albo wcisniety chamulec auto nie gaslo.Okazalo sie ze rozsypala mi sie kostka podlaczeniowa w tylnej lewej lampie i robilo sie zwarcie na masie.Posprawdzaj sobie to moze byc z tym problem. :arrow:



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 16:29

Trzeba sprawdzic przede wszystkim czy po wylaczeniu stacyjki jest napiecie na N108, jesli jest to trzeba szukac w instalacji. Jesli nie ma to problem jest mechaniczny - uszkodzony N108.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości