problem z mk3 1,9 tdi 1z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6611
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
problem z mk3 1,9 tdi 1z
witam,miałem dziś taki problem,stojąc na skrzyrzowaniu auto nagle mi zgasło,próbowałem go odpalić,lecz nie udało mi się(przy przekręceniu kluczyka zapaliły mi się kontrolki,lecz ta ze świec żarowych była przygaśnięta),dopiero przy kilkakrotnym przekręceniu kluczyka kontrolka zaskoczyła i było ok,nadmienić chciałbym iż świece były wymieniane,nie wiem może gdzieś nie ma styku?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Auto przechodzac w tryb awaryjny moze sie wylaczyc? A nie powinien tylko sie przyhamowac?
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
bardziej mi to wygląda na uszkodzenie stacyjki, immo lub instalacji elektrycznej
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 1:26 pm ]
Może, to tryb awaryjny I stopnia, ale wątpie żeby potem odpaliło.
Jest kilka trybów - zdecydowana wiekszość to notlaufy - ograniczenie mocy silnika, jednak są poważniejsze - np. odcięcie pedalu gazu - auto wtedy chodzi na podwyższonych obrotach biegu jałowego - tylko po to żeby zjechać z drogi na pobocze
. Jest też własnie tryb polegający na wyłaczeniu silnika, ale to już w skrajnych sytuacjach.
[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 1:26 pm ]
Gitner pisze:Auto przechodzac w tryb awaryjny moze sie wylaczyc?
Może, to tryb awaryjny I stopnia, ale wątpie żeby potem odpaliło.
Jest kilka trybów - zdecydowana wiekszość to notlaufy - ograniczenie mocy silnika, jednak są poważniejsze - np. odcięcie pedalu gazu - auto wtedy chodzi na podwyższonych obrotach biegu jałowego - tylko po to żeby zjechać z drogi na pobocze

Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Stacyjki to raczej nie bo by nie odpalil raczej 9ostatnio walczylem z tym), z instalacja elektryczna juz predzej klopoty..Corvax pisze:bardziej mi to wygląda na uszkodzenie stacyjki, immo lub instalacji elektrycznej
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości