Jak wlozyc popychacze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Jak wlozyc popychacze

Post autor: aphex » czw wrz 08, 2005 00:08

Co mam robic tak aby bylo dobrze :D takie jest moje pytanie boje sie troszke ze cos moge zrobic dokladnie z samymi popychaczami bo wyciagniecie walka to dziecinnie proste obawiam sie ze cos moze pojsc nie tak jak juz odpale samochod tzn ze walnie zawor o tlok na co mam zworcic uwage

pozdrawiam
:pub: :helm: :bigok: :bajer: :hehe:


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » czw wrz 08, 2005 21:25

Wyciągnij hydropopychacze jest ich 8 szt,można lekko je podważyć ,ale powinny za pomocą palców się wyciągnąć .
nie ma co ich naprawiać tylko wymienić na nowe , bo z biegiem czasu znowu się wyrobią .
Dodatkowy koszt to może być zimering wałka .Przy mocowaniu wałka trzeba uważać aby nie po przeciągać śrub króre wkręca się w tzw.paneki które trzymają wałek ( na jedną panewkę jest 2 sruby ). Zwróć uwagę na rozrząd aby go nie przestawić



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » czw wrz 08, 2005 23:30

a czy nowe szklanki w jakis sposob sie przygotowoje ??


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt wrz 09, 2005 00:15

niektórzy zalewają olejem


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

szklanki

Post autor: kodek » pt wrz 09, 2005 00:53

Nowe szklanki powinny być zalane olejem, najlepiej w oryginalnym podełku nie wymieszane luzem w reklamówce. Chociaż nie zaszkodzi jak poleżą z dzień w oleju.


kodek

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » pt wrz 09, 2005 02:22

U siebie nie zalewałem olejem ,włożyłem i załączyłem silnik i jest ok,są one w pudełku dobrze wysmarowane smarem . Z tego co wiem to szklanki są produkcji VW ,muszą to być dokładne elementy ,i dlatego mało kto za tą produkcję się zabiera . Ja płaciłem za szt 30zł .



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » pt wrz 09, 2005 10:48

ja mam ina po znajomosci 20 zl za ssztuke i sa wysmarowane czyms podejzewam ze impregnatem no nic dzieki za wskazowki myslalem ze jednak z nimi sie cos tam robi obawialem sie tego walniecia zaworu o tlok ale rozwialiscie moje obawy dzieki i pozdrawiam

[ Dodano: Pon Wrz 12, 2005 4:34 pm ]
niewiem co zle zrobilem wszystko spokojnie zakladalem dziurkami do miejsc gdzie sa kanaliki olejowe i teraz to jak maszyna do pisania jest gorzej niz wczesniej czy mozliwe ze sa zapowitrzone ???


Vw Golf III 1.8 GL ABS

kodek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob gru 04, 2004 23:31
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

popychacze

Post autor: kodek » wt wrz 13, 2005 23:56

Miałem to samo. Na forum jest ta sprawa. Kombinowałem na wszystkie sposoby w tym drugi raz zdejmowałem głowicę i nic. Okazło się że dali mi popychacze INA!!!!!! i były wadliwie przechowywane i nie mogły się odpowietrzyć. Po wymianie całego kompletu na inne jest ok. W sklepie radzili żebym 2 doby moczył je w oleju ale nie zrobiłem tego i jest ook


kodek

Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » śr wrz 14, 2005 06:42

no tak ja to mam szczescie z tym klekotem chyba juz tak zostanie wkurzam sie maksymalnie co moge tylko powiedziec ze samochod lepiej chodzi a wiec az tak zle to nie jest dynamika sie poprawila samo klekotanie juz krocej wystepuje tzn przejade sie z 5 km i juz nie slychac tylko te cykanie pozostaje moze sie jeszcze odpowietrza sam niewiem


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr wrz 14, 2005 08:40

Ja popychacze zalewam olejem za każdym razem gdy je wyjmuję. A robi się to tak. Idziesz do weterynarza lub apteki i szukasz dużej igły, która się jeszcze zmieści do dziurki w popychaczu. Kupujesz strzykawke też dużą i już masz zestaw do napełniania. Wszystkie popychacze układasz na czymś równym i nie z betonu i uderzasz każdym żeby jego tłok zeszedł jak najniżej. Potem zalewasz popychacz olejem i wkładasz na jego miejsce. Po tej operacji nie ma możliwości cykania, no chyba, że rano ale to już jest wina głowicy, a nie samych popychaczy.



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » śr wrz 14, 2005 13:12

a da sie te cykanie zlikwidowac bez wyciagania tych popychaczy jeszcze raz ktos mi zasugerowal abym rozgrzal silnik do 90 stopni i przejechal z 5 km na wysokich obrotach co o tym sadzicie oczywiscie nie na maks obrotach bo wiem czym to sie moze skonczyc


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » śr wrz 14, 2005 13:49

nic to nie da aphex , niektórzy wlewaja HYDRO - STOBEL ADDITIV do silnika (ja też tak zrobiłem ) ale przejechałem kilka km. i dalej było to samo ---czyli klekot , aż wymieniłemm popychacze



Awatar użytkownika
aphex
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: śr gru 01, 2004 16:51
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: aphex » czw wrz 15, 2005 05:33

kurcze co za nie fart nowki popychacze i dalej to samo damn it !!!!!!!


Vw Golf III 1.8 GL ABS

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw wrz 15, 2005 10:02

Może być tak, że same się nie odpowietrzą bo nie mają ciśnienia wystarczająco dużego. A powodem spadku ciśnienia może być luz w kanale, w którym popychacz pracuje. Nie ma tam przecież żadnej tulei, a popychacz pracuje w aluminium. Kiedyś to aluminium musi się wytrzeć i ztąd ten spadek ciśnienia. Widziałem kiedyś nadwymiarowe popychacze, ale nie każdy je zamawia na sklep. Pomierz popychacze i tuleje, w których one pracują. A przed zamontowaniem zalej je dokładnie olejem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości