gasnie na biegu jalowym!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

gasnie na biegu jalowym!!!

Post autor: woyasvr6 » pt mar 14, 2008 22:10

chlopaki mam taki problem ze mi gasnie na biegu jalowym.niezawsze.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt mar 14, 2008 22:46

cóż za precyzja !!!! :bajer:
kiedy ????? na zimnym??? na ciepłym ??? jak schodzi z wysokich obrotów ????????
nikt nie jest wróżką :bigok:



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pt mar 14, 2008 22:49

bardzo mozliwe, ze silniczek krokowy do przeczyszczenia, ewentualnie jak nie pomoze to do wymiany
silniczek krokowy odpowiada na uchylanie przepustnicy gdy pedal gazu nie jest wcisniety

btw. bylo o tym 1 000 000 rayz tu na forum, wystarczy poszukac :)
Ostatnio zmieniony pt mar 14, 2008 22:50 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » pt mar 14, 2008 23:10

bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 14, 2008 23:18

Kisiel pisze:silniczek krokowy odpowiada na uchylanie przepustnicy gdy pedal gazu nie jest wcisniety
nie w tym silniku
woyasvr6, sprawdż czy ten regulator z przodu brzęczy jak włączysz zaplon ma brzęczeć, to się psuje i wymienia. Awarie poznasz po tym że nic się nie zmieni z obrotami jak wypniesz wtyczkę, ale musiałbyś na innym aucie sprawdzić skoro twoje i tak gaśnie. kosztuje ok. 8 dych
Ostatnio zmieniony pt mar 14, 2008 23:19 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » pt mar 14, 2008 23:20

woyasvr6 pisze:bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.

sprawdź naciąg linki


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 14, 2008 23:21

Wałek pisze:sprawdź naciąg linki
jaki naciąg, zawsze ma być luz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » pt mar 14, 2008 23:28

mistrzu kierownicy troszke cie w blad wprowadzilem bo silnika numer to AGG.ale ja niewiem jaki regulator.a jak silnik chodzi na wolnych obrotach w miejscu to czasem obrotomierz idzie jakies 200 wiecej i spada do normy i odczuwam w srodku jak silnikiemn szrpei na wolnych oczywiscie obrotach.
Ostatnio zmieniony pt mar 14, 2008 23:36 przez woyasvr6, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt mar 14, 2008 23:34

to kurczę po co ci to 2e w profilu, teraz jestem zły, nie wiem czy nie skasuję ci tematu ;)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » pt mar 14, 2008 23:37

nie.bo z tego co pamietam to na silniku mam napisane 2e.ale w papierach agg.sorki



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob mar 15, 2008 00:00

Wałek pisze:
woyasvr6 pisze:bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.

sprawdź naciąg linki
a co linka ma do tego, od tego jest silniczek krokowy zeby utrzymywal obrotyy lub sruba do regulacji przy przepustnicy
linnka musi miec minimalny luz
pomysl zanim cos napiszesz



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob mar 15, 2008 00:06

Paweł Marek, a jak jest w 2e?? jest jakis regulator biegu jalowego?? jak to dokladnie jest, moglbys cos przyblizyc?? :)
pytam z ciekawosci :)


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości