gdzie powinien isc ten przewód ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 23:56
- Lokalizacja: piotrków tryb
- Kontakt:
gdzie powinien isc ten przewód ?
witam ,jak w temacie mam takie pytanie , dzie powinien dochodzic ten przewód bo u m nie jest zatkany , a ja niewiem dlaczego.
SPRZEDAM PRZYCISKI /WŁACZNIKI PODGRZEWANYCH FOTELI OD AUDI A4
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DN
zobacz sobie tą fotkę, ale zdaje się nie wszystkie 2e3 miały to coś czego u ciebie niema i być może siłownik pochodzi z innego gaźnika, tak podłączony będzie działał ok.
zobacz sobie tą fotkę, ale zdaje się nie wszystkie 2e3 miały to coś czego u ciebie niema i być może siłownik pochodzi z innego gaźnika, tak podłączony będzie działał ok.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 23:56
- Lokalizacja: piotrków tryb
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wiem na razie, spróbuję poszukać w necie
[ Dodano: Pią Mar 14, 2008 9:36 pm ]
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_24-28_2e3.html tu niema tego i jeden weżyk z pull down
[ Dodano: Pią Mar 14, 2008 9:36 pm ]
http://www.gaznik.pl/opis_pierburg_24-28_2e3.html tu niema tego i jeden weżyk z pull down
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
dokłądnie takPaweł Marek pisze:ale zdaje się nie wszystkie 2e3 miały to coś czego u ciebie niema i być może siłownik pochodzi z innego gaźnika, tak podłączony będzie działał ok.
Siłownik jest z pierburga 2e2 , mam nowy taki . Oryginalnie są z jednym wejściem.
Bo ten przewód szedł do rezerwuaru podcisnieniowego. Poprostu go zatkaj jesli jeszce nie jest.
To cudo opuzniało otwarcie sie przepustniocy rozruchowej.rafalbazar pisze:a co to moze byc ?
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Mi się wydaje, że "to coś" to jest jakiś zawór termiczno czasowy, który po kilku sekundach po odpaleniu zimnego silnika zatyka się i wtedy siłownik pull down zaczyna działać. U mnie np. to coś jest, ale nie sprawdzałem na zimnie jak to działa. Jak zapalę teraz silnik, to zanim podejdę do silnika to przepustnica rozruchowa jest już uchylona. Może jak jest zimniej trochę to działa, albo działa i teraz, ale zanim podejdę, to zdąży się zatkać.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zdaje się tak, powoduje że pulldown przestaje ssać jakego działanie po rozgrzaniu silnmika jest już niepotrzebnerafalbazar, na forum z którego wziąłeś tą fotkę jest też fotka onnego gaźnika z tym zaworem i zdaje się o to samo tam pytają, tylko jakiś dziwny językMiSzOn pisze:to jest jakiś zawór termiczno czasowy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Panowie pardon.
MAcie rację teraz mi sie przypomniało. Widziałem takie cudo tez w 2e3. I tak jak piszecie to dochodzilo do zaworu termiczno czasowego. a jak wiadomo on przestaje działac po 6 sekundach (zzamyka się) .Więc moze przy duzym mrozie to bardzo mocno zwiekszało dawke paliwa gdyz przepustnica rozruchowa otwieraa sie dopiero po 6 sekundach. A w normalnej temp normalnie. Cos w tym jest. Ale ja bym to i tak zatkał .
MAcie rację teraz mi sie przypomniało. Widziałem takie cudo tez w 2e3. I tak jak piszecie to dochodzilo do zaworu termiczno czasowego. a jak wiadomo on przestaje działac po 6 sekundach (zzamyka się) .Więc moze przy duzym mrozie to bardzo mocno zwiekszało dawke paliwa gdyz przepustnica rozruchowa otwieraa sie dopiero po 6 sekundach. A w normalnej temp normalnie. Cos w tym jest. Ale ja bym to i tak zatkał .
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Dokładnie tak, gdzieś tak czytałem przynajmniej. U mnie swego czasu miałem zatkaną tą rurkę, potem podłączyłem do tego zaworu, bo i tak widziałem, że przepustnica była uchylona po uruchomieniu silnika. Nie ma różnicy czy jest zatkana czy jest ten zawór. Może i faktycznie pomaga jak jest duży mróz. Tylko, że jest jeszcze takie coś. Mój gaźnik ma malutką dziurkę w przepustnicy rozruchowej. A widziałem też gaźniki bez tej dziurki. Wydaje mi się, że w tych co jest ta dziurka to mogą być te siłowniki pull-down z dwoma rurkami podłączone do tego zaworu termiczno-czasowego. A w tych co nie ma tej dziurki to pewnie były te z jednym przewodem. No bo po odpaleniu silnika, mimo dużego zimna i tak jest potrzebna jakaś ilość powietrza, możliwe że ta ilość leciała właśnie przez tą malutką dziurkę w przepustnicy rozruchowej. Jeżeli się mylę to mnie nie bijcie, ale poprawcie, bo tak mi się wydajeMaćkooo pisze:I tak jak piszecie to dochodzilo do zaworu termiczno czasowego. a jak wiadomo on przestaje działac po 6 sekundach (zzamyka się)
Tu mi się wydaje, że nie bardzo. Bo gdy ten zawór by się otworzył gdy jest silnik już ciepły i jest nie potrzebny pull-down, to przez ten zawór, a dalej przez przewód do pull-down i następnie do gaźnika leciało by lewe powietrze. Raczej jest tak, że ten zawór zatyka się zaraz po uruchomieniu silnika, jak mówi Maćkooo po 6 sekundach. Tutaj też mi się tak wydaje, ale mogę się mylićPaweł Marek pisze:zdaje się tak, powoduje że pulldown przestaje ssać jakego działanie po rozgrzaniu silnmika jest już niepotrzebne
Ostatnio zmieniony pt mar 14, 2008 23:23 przez MiSzOn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chodziło mi to samo, po to jest ten drugi przewód w pull down żeby on przestal działać jak nie jest już potrzebny, nie ma tam takiego obiegu żeby powietrze lewe leciało do silnka
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 322 gości