Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
filipko1
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 01:02
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: filipko1 » czw mar 13, 2008 12:56
Witam jestem tu nowy wiec witam wszystkich.
Posiadam golfa III GTD.Nigdy nie udalo mi sie go rozpedzic wiecej niz 140 km/h,a wiem ze powinien jezdzic szybciej.Po odpaleniu na zimnym silniku jezdzi ok,przyspiesz tak jak powinien wszytko ok:)ale po przejechaniu ok 2-3 km staje sie zmulony.Kreci sie na obrotach silnik wyje a przyspiesza bardzo powoli.Czasem jak go potrzymam ok 3500-4000 obotow to tak jak by sie nagle odblokowal ale to na chwile i znow slabnie:/:/Bylem z tym u mechanika powiedzial ze nie wie co to moze byc!!i ze pewnie konieczny bedzie romont silnika.
pomozcie bo nie wiem co to moze byc a jest strasznie uciazliwe!!
pozdrawiam wszystkich.

Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 16:32 przez
filipko1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.

- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » czw mar 13, 2008 13:12
filipko1 pisze:Bylem z tym u mechanika powiedzial ze nie wie co to moze byc!!i ze pewnie konieczny bedzie romont silnika.
to chyba kabareciaż był nie mechanik
A co do słabniecia, wpisz w szukajce słowo notlauf - przeładowanie turbiny. Do tego przepływke warto sprawdzić (najlepiej podmienic z innego TD)
-
damian-ppp
- Gadatliwa bestia

- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Post
autor: damian-ppp » czw mar 13, 2008 14:04
Kolego to jest TD a nie TDI! Tutaj nie ma komputera, ani przepływki! Żaden notlauf tutaj nie występuje... A wymieniałeś filtr paliwa? Ja miałem podobne objawy, ale mój do tego kopcił i pomogła wymiana filtra:) Teraz chodzi jak trzeba i poleci troszkę ponad 160 km/h

Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw mar 13, 2008 14:42
Trzeba zobaczyc czy turbina jeszcze zyje, jakie pompuje cis, poza tym przede wszystkim pytanie czy wymieniales filtry i kiedy to bylo.
Sprzeglo sie nie slizga ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
filipko1
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 01:02
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: filipko1 » czw mar 13, 2008 15:02
Sprzeglo napewno nie slizga jest ok!!Jesli chodzi o filtr powietrza to zmienialem jakis rok temu jak go kupilem!A jesli chodzi o filtr paliwa to nigdy a czy poprzedni wlasciciel zmienial to nie mam pojecia.U mnie tez okrpnie kopci az zostawia za soba zaslone dymna

a gdzie zbadam cicnienie turbiny?????
-
pavello
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: pavello » czw mar 13, 2008 15:05
to przede wszystkim wymien filtr paliwa.operacja niedorga a na pewno w jakims stopniu pomoze.cisnienie ladowania turbo mozesz sprawdzic przez wpiecie sie do wezyka(trojnikiem) ktory idzie od pompy do kolektora.
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 15:05 przez
pavello, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
-
Virus177
- Gadatliwa bestia

- Posty: 555
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: Virus177 » czw mar 13, 2008 15:07
pierwsze co sie robi jak jest TD zamulony to wymnia filtry a pozniej jak to nie pomoze szuka talej przyczyny
jak kopci na czarno jak mu dajesz w pi..... to ma za malo powietrza
czyli tu powinienies szukac przyczyny

Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
-
pavello
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: pavello » czw mar 13, 2008 15:07
ja bym stawial na to ze cos z turbo moze byc nie tak.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw mar 13, 2008 15:07
Do zbadania cis trzeba miec manometr, dobry mechanik powinien miec zeby zbadac cis...
Przede wszystkim filtr paliwa do wymiany, jak wymienisz zalej go ropa.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
pavello
- Użytkownik

- Posty: 364
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: pavello » czw mar 13, 2008 15:12
Dario84 pisze:jak wymienisz zalej go ropa.
tzn przed wymiana zalej go ropa

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » czw mar 13, 2008 15:24
Przed skreceniem wszystkiego dokladniej mowiac

CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
filipko1
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 01:02
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: filipko1 » sob mar 15, 2008 00:27
ok.zmienie filtr i sprawdze cisnienie na turbinie,pewnie w poniedzialek.Dam znac jak wyszlo.Milego weekendu zycze!.....

-
andrzejr2006
- Ma gadane

- Posty: 219
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
- Lokalizacja: Skierniewice
Post
autor: andrzejr2006 » sob mar 15, 2008 00:37
Moim zdaniem turbinka nie ma nic do rzeczy biorąc pod uwagę że leci tylko 140.Kiedyś też mi turbo nie dmuchało,a leciał spokojnie ponad 160 do 170,po naprawie turbinki prędkość max. została taka sama,ale samóchód ożył i przestał kopcić,innych zmian nie zauważyłem...Myśle że mogą wtryski lać,albo coś z pompą,no ogólnie coś w układzie zasilania musi być.
-
filipko1
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 01:02
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: filipko1 » sob mar 15, 2008 11:57
Mam takie pytanie???moze nie na temat za bardzoa ale.Czy lopatki turbiny powinny sie swobodnie obracac???Chodzi mi o to czy jak je popchne palcem to powinny sie krecic??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości