Brak mocy, slabe przyspieszanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt wrz 13, 2005 15:18

Zawsze jak przytykasz dolot to moc spada. Taka fizyka. Im wyższe obroty tym spadek mocy większy.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » wt wrz 13, 2005 16:28

ale niekoniecznie jak zmieniasz paliwo... gaz potrzebuje mniej tlenu do spalania i proporcje mieszanki sa inne, wiec moze zmniejszanie ilosci powietrza ma jakis sens...?


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt wrz 13, 2005 17:02

Skąd masz informacje że lpg potrzebuje mniej tlenu ??? Dlaczego miało by potrzebować mniej tlenu ??? Kompletna bzdura... Problem leży po stronie gazowników partaczy i fakcie że im tlenu (powietrza) jest więcej tym ciężej wyregulować instalacje podciśnieniową. Byle jaki gazownik zatka dolot i spławi słodką gadką mniej obeznanego klienta.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » wt wrz 13, 2005 18:12

hmm... skoro gaz potrzebuje tyle samo powietrza, to powiedz mi prosze w jakim celu stosuje sie zwezki na kolektorach dolotowych? poszukam ci jakiegos wiarygodnego zrodla w necie zeby ci to pokazac czarne na bialym...


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt wrz 13, 2005 19:21

Zwężke stosuje się do wytworzenia większego podciśnienia jeśli ktoś przesadził z rozmiarem miksera. Ewentualnie jeśli jest jakiś specyficzny dolot w którym podciśnienie jest wyjątkowo małe. Wszystko rozchodzi się o podciśnienie dlatego zwężek nie stosuje sie przy III,IV czy V generacji.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » wt wrz 13, 2005 20:04

yyy... a na czym polega V generacja bo o tym jeszcze nie slyszalem?


Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt wrz 13, 2005 20:17

Sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » wt wrz 13, 2005 22:09

Jest tak wolny bo mu brak mocy. Jezeli regulacja mieszanki i zaplonu jest ok to obawiam sie ze poprostu silnik juz sie konczy, nie ma kompresji. Tak jak mowia sprawdz ile masz na garach i pisz...



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » śr wrz 14, 2005 01:49

kolega zmienil kola na wieksze,podejzewam ze rowniez sa one wyzsze i to ze ma mniejsze osoagi to moze tylko zludzenie.kazdy wie ze jesli kola sa wieksze niz powinny to licznik bedzie przeklamywal i pokazywal mniej:p jesli sie myle niech mnie ktos poprawi :grin:


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr wrz 14, 2005 07:43

Przy większych kołach potrzeba więcej mocy aby uzyskać takie samo przyspieszenie co na kołach mniejszych.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw wrz 15, 2005 00:15

no to chyba problem mamy rozwiazany,jedynym wyjscien jest zalozenie takich kolek jak byly i sprawdzenie,wtedy bedziesz musial albo zostawic mniejsze albo sie przyzwyczaic ze auto mniej poleci.chociaz jesli chodzi o przyspieszenie to jego spadek nie powinien byc az tak bardzo zauwazalny.


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

amancio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 17:55
Lokalizacja: ruda śląska

problem z 2

Post autor: amancio » wt wrz 04, 2007 19:42

potrzebuję fachowca . po dodaniu gazu wchodzi na 1,5 do 2,5 tyś obr.i nie zchodzi . może ktoś coś poradzi ? podciśnienie sprawdziłem.


amancio

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » wt wrz 04, 2007 19:47

A jaki masz silnik to ludzie mają z fusów wróżyć...
Na ślepo stawiam na TPS albo silniczek krokowy.


=-Pinhead-=

amancio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 17:55
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: amancio » śr wrz 05, 2007 21:49

silnik mam 1,6 benzyna+gaz ale glupieje na obydwoch, silnik o zasilaniu gaznikiem, do tej pory nie sprawial problemow stalo sie to nagle podczas jazdy, na zimnym jest oki po chwili wchodzi na obroty


amancio

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 481 gości