Zmiana skrzyni z 4 na 5 biegowa w 1.6D a sprzeglo i docisk!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Zmiana skrzyni z 4 na 5 biegowa w 1.6D a sprzeglo i docisk!
Witam. Otoz zmieniam skrzynie z 4 biegowej na 5 (jakies FF ma nabite). Obie sa typowo od 1.6D. Czy nie bedzie problemu ze sprzeglem? Tarcza i docisk beda wspolpracowaly z nowa skrzynia?
O:o===vw===o:O
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
- arielo87
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 16:01
- Lokalizacja: Iwięcino/Koszalin
- Kontakt:
Generalnie to skoro wieloklin jest taki sam, nie powinno byc problemow tak? A co dokladnie mam sprawdzic w zwiazku ze srednica czopa lozyska? Jak wsadze palca we wpust wieloklina to czuje cos w rodzaju takiej miseczki. O to sie rozchodzi?Buli fan VW pisze:Zobacz tylko średnicę czopa łożyska wałka sprzegłowego w środku koła zamachowego
O:o===vw===o:O
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
W celu dokładnego prowadzenia zespołu silnik-sprzęgło-skrzynka biegów wałek sprzęgłowy (ten z wielowpustem) ułożyskowany jest w kołnierzu wału korbowego. Jest tam małe łożysko igiełkowe. Chodzi o to czy ta część wałka sprzęgłowego (czop właśnie), która wchodzi w otwór w środku koła zamachowego ma taka samą średnicę jak w starej skrzynce.
Osobiście wątpię żeby tarcza dociskowa mogła zahaczać o obudowę sprzęgła. Tak więc zgranie wielowpustu pod tarczę i czopa pod łożysko wystarczy.
PozdraVWiam
Osobiście wątpię żeby tarcza dociskowa mogła zahaczać o obudowę sprzęgła. Tak więc zgranie wielowpustu pod tarczę i czopa pod łożysko wystarczy.
PozdraVWiam
PozdraVWiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 212 gości