Witam mam taki problem
stosuje caly wozek przedni z golfa mk2 do napędu tylnego w pewnym moim projekcie ( projekt zostanie ujawniony po zakończeńiu) i niestety aby go dopuscic do ruchu musze miec hamulec ręczny , znajomy diagnosta zwrucił mi uwage że żadne elementy home-made w układzie chamulcowym nie przejda ( a autko niestety bedzie trzepane na lewą strone bo i tak jest dziwne) mam więc pytanie czy ktoś zna jakieś zaciski z dodatkowym wyjsciem na linke kture da sie przykręcic do zwrotnicy od mk2 ? ( nie muszą byc to jakieś mocarne zaciski , autko i tak bedzie w chamowało przodem normalnie)
może ktos mam w garazu jakies zaciski i zmieży czy podejda na roztaw mk2 bardzo prosze o pomoc bo poza wami to mi juz napad na churtownie zaciksów pozostaje i przymierzanie do zwrotnicy , trzymając obsługę (drugą ręką) na muszcze pistoletu .....
dziwne zaciski potrzebne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z hydraulicznym ręcznym jest opcja przejścia przeglądu. Faktycznie trzeba go w odpowiedni sposób podłączyc (szczegółow teraz nie znam, najprawdopodobniej tak jak mowisz musz ato byc dwa osobne układy). Co do atestu na zastosowane części to wszystko czego się używa ma atest, przewody hamulcowe stosujesz z atestem, zacisk jest seryjny bez ingerencji w niego, a pompa która jest w kabinie również ma atest (bo pochodzi z jakiegoś auta przecież)
Po okazaniu odpowiednich dokumentów (homologocja FIA danego auta gdzie sa zdjecia i opis dopuszoczych przeróbek oraz załącznik J do regulaminów) auto powinno przejść przez badanie hamulców. Wszystkie topowe rajdówki mają hydrauliczny ręczny (nawet tez z niższej półki) a dopuszczone do ruchu są.
Widziałem hydrauliczny ręczny z wykorzystaniem seryjnej dźwigni , także i ona jest z atestem.
Pozostaje kwestia czy jesli to maja byc dwa osobne układy to czy to jest wykonalne w ogole? Dolozenia drugiego zacisku sobie nie wyobrazam a wpiecie sie w seryjny odpada bo nie bedą to niezależne układy.
Im bardziej sie nad tym zastanawiam to zaczynam miec wątpliwosci ...
A czmeu nie mozesz zalozyc sryjnych zaciskow na tył? jaka tam bedize tarcza?
Po okazaniu odpowiednich dokumentów (homologocja FIA danego auta gdzie sa zdjecia i opis dopuszoczych przeróbek oraz załącznik J do regulaminów) auto powinno przejść przez badanie hamulców. Wszystkie topowe rajdówki mają hydrauliczny ręczny (nawet tez z niższej półki) a dopuszczone do ruchu są.
Widziałem hydrauliczny ręczny z wykorzystaniem seryjnej dźwigni , także i ona jest z atestem.
Pozostaje kwestia czy jesli to maja byc dwa osobne układy to czy to jest wykonalne w ogole? Dolozenia drugiego zacisku sobie nie wyobrazam a wpiecie sie w seryjny odpada bo nie bedą to niezależne układy.
Im bardziej sie nad tym zastanawiam to zaczynam miec wątpliwosci ...
A czmeu nie mozesz zalozyc sryjnych zaciskow na tył? jaka tam bedize tarcza?
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 00:49 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
no ja własnie pytam o seryjne zaciski tylne ( ale żeby je załorzyc na zwrotnice kture normalnie są przednie )
pytam dla tego bo nie mam żadnych tylnych zacisków w garazu ani u kolegów ,a znajoma churtownia ma sie otworzyc i jakos sie nie otwiera...
tak ze mowie: zacisk seria z jakiegos tyłu do przednich zwotnic mk2
pytam dla tego bo nie mam żadnych tylnych zacisków w garazu ani u kolegów ,a znajoma churtownia ma sie otworzyc i jakos sie nie otwiera...
tak ze mowie: zacisk seria z jakiegos tyłu do przednich zwotnic mk2
grucha-r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości