Seat Ibiza GTiEvolution By LCQ

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Pimp_VW
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob sty 21, 2006 19:44
Lokalizacja: lowsquad.pl
Kontakt:

Post autor: Pimp_VW » śr mar 12, 2008 23:01

dobrze jest :bajer:


[b]lowsquad.pl[/b]
jadę wolno , bo nisko ...

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » śr mar 12, 2008 23:40

dzięki :bajer: , co do silnika powinien być już w kwietniu :green_fuck: , oczywiście nie seryjny, bo bym zasnoł :bigok:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » czw mar 13, 2008 01:16

heh LCQ, spotykamy sie i tu ;) Dla mnie najwiekszym plusem w tym aucie jest gleba (na 3 forum juz to pisze?) hehe kolorek, swiatla, i felga. Wnetrze obecne lepsze od poprzedniego.

no i pomysl nad tymi lustrami :chytry:

pozdrawiam ;)



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw mar 13, 2008 02:34

Dzięki Fredi jeszcze raz :pub: , do spotkania na następnym :bigok:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw mar 13, 2008 11:27

Ibizka bardzo ładna.
Dobra gleba i felga, środek też się zmianom nie oparł :grin:
Zobaczymy co będzie z tym silniczkiem :food:
Jak fotele przy dłuższej jeździe??
Pozdro

Ps siostra taką miała tylko różową no i chyba 1.4 motor :jezor:
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 11:28 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw maja 08, 2008 01:46

Ponior pisze:Ibizka bardzo ładna.
Dobra gleba i felga, środek też się zmianom nie oparł :grin:
Zobaczymy co będzie z tym silniczkiem :food:
Jak fotele przy dłuższej jeździe??
Pozdro

Ps siostra taką miała tylko różową no i chyba 1.4 motor :jezor:
dzięki :)

No i wreście nowy silnik, po długich rozmyślaniach, wybór padł na ABFa (2.0 16v),pełen SWAP przeprowadził jeden z najlepszych speców silników VW w Polsce, Krzysiek(GTO) za co mu bardzo dziękuje :!:

Kilka fotek gratów:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Oczywiście nie jest to seryjna jednostka bo zasnołbym ;-),tak więc jest:

-chip by GTO ;-) kręci się do 7300 obr.
-lekkie koło zamachowe
-przelotowy wydech (niedługo nowy ;-) )
-dolot ze stożekim K&N (narazie, będzie o wiele lepszy)
-.....???
-.....???? niedługo nowe bajery :-)


co do jazdy, kręci sie jak szalony, startuje od 2 tys jak rakieta, ale coś czuje że niedługo grubsze mody będą, czasu nie znam bo dopiero mam go jakieś 4h :mrgreen: , napewno jest o wiele wiele szybszy od 2E (było ok 7,7 do setki), jesli się nie myle jest to pierwsza w Polsce ibiza GTi z sercem z Cupry, do wszytskiego dochodzi niższa waga, za jakiś czas auto pojedzie na hamownie, wtedy będzie wiadomo ;-)

Niedługo będzie też oczyszczony silnik, jak wiadomo zawsze się zrobi pod maską troche syfu, więc wybaczcie :-)

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 16 Cze 2008 00:30 ]
żeby nie było, że nic nie robie, kupiłem dedykowany do Seata Ibizy Cupry wydech Sebringa:

Obrazek

....bydle jest dosyć ciężkie, waży 12 kg z rurą przechodzącą nad belką, stary waży 3,5 kg bez tej rury, końcówki 2x90 mm ]:-> , odrazu postaram się poprawić reszte wydechu,jedyny problem to wycięcie w zderzaku po starym tłumiku, ale mam już mały plan na zaślepke z ABSu.Dzisiaj pozbyłem się zwężki w dolocie(rura była za bardzo ugięta) o której nie wiedziałem a dokłądnie 10 mm!!, auto teraz jezdzi o wiele bardziej dynamicznie :D a jeszcze nie poprawiłem całego dolotu ]:->

[ Dodano: 12 Sie 2008 22:48 ]
2 osoby,3/4 baku i bez odciążenia:

Obrazek

gtech w 100% sprawny, testowałem go TTką czasy się zgadzały :grin:

[ Dodano: 20 Sie 2008 19:37 ]
Obrazek

założyłem przód narazie, całkiem dobrze wybieraja droge, jestem zadowolony, co do gleby z przodu nie ma szału, na amorach i sprężynach udało mi się podobnie uglebić, teraz zostały 4 zwoje do końca gwintu, zrobie foto na pełnej glebie przód i tył to wkleje foto

pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: 23 Sie 2008 00:28 ]
1 osoba, poprawiony dolot dobre paliwo

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 12, 2008 22:50 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » pn wrz 15, 2008 18:39

Fajna IZA :) Pisałes ze nie seryjna jednostka bo byś zasnoł :) Mysle ze po silniku 2E ktory całkiem fajnie w tej budzie sobie radził przy ABF-ie na początku napewno nie było by drzemki :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn wrz 15, 2008 18:56

2E był naprawde fajny, pewnie gdyby nie ABF, teraz miałby zrobioną głowice, bardzo ostry wałek itd, ale nie żałuje że dałem ABFa, bo ten kręci sie jak wiertarka, powiem Ci że do ABF przyzwyczaiłem się na maxa na autostradzie jak wrcałem od GTO, odrazu mi się spodobał, jak zkillowałem pare aut :), bardzo mi się podoba chakterystyka silnika na lżejszym kole zamachowym, obeznani w temacie wiedzą, że to nie nadaje pod górki ( za mało energi którą może koło pomieścić) ale za to dokręca sie na pełnej parze :)

pozdrawiam i dzięki za odgrzebanie tematu

Obrazek

....... porobie fotki na gwincie bo narazie nie ma ani pogody ani czasu
Ostatnio zmieniony pn wrz 15, 2008 19:21 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » pn wrz 29, 2008 23:56

No super IBI silniczek fajny, wygląd również. Powodzenia w dalszych modach :grin:


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pn paź 13, 2008 16:37

bardzo fajny seacik :bigok:
teraz z abf-em i to jeszcze dodatkowo dłubniętym to paru cwaniaczkom napewno opadła szczęka na światłach :grin:
Podziw za to,ze dosc konkretnie modyfikowales 2E, mimo iz to dosc mało rozwojowy silnik. Sam mam prawie identyczna motorownie i po lekturze Twojego tematu zaczam się zatsanawiac czy cuś jej nie dłubnąc...bo do tej pory wydawało mi się to całkowicie bez sensu....a widac,ze cos tam mozna dodac konikow nawet do tego silniczka

pozdrawiam


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn paź 13, 2008 17:10

oczywiście że sie da, naprawde nie dużymi nakładami można w nim fajnie pogrzebać, np: zwiększenie średnicy układu wydechowego z 50 mm na 55-56 mm daje ok 12 Nm :bigok: , jak będziesz coś grzebał to zacznij od konkretnego dolotu(łapacz powietrza, do stożka K&N,dobrze odgrodzone,właściwa średnica wlotowa, oraz delikatna przeróbka przepustnicy) i wydechu, kiedyś miałem chwiel wałek Schricka 288st założony był maskaryczny chodziło to pieknie,ale znowu za jakiś czas trzeba było zrobić głowice i krótszą skrzynie, więc odrazu skoczyłem na ABFa, właśnie czekam na paczke, nowe firmowe graty będą chyba w przyszłym tygodniu :grin: i teraz dopiero zaczynam mody :helm: , a co do jazdy najlepsza jest na autostradzie gdzie przy ok 230 można sie scigac z nowymi mocnymi autami (na szczescie waga je zabija hehe) a ibiza dalej tnie coś ok 1100 kg ze mną :helm:

pozdrawiam


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pn paź 13, 2008 17:27

LCQ pisze:ibiza dalej tnie coś ok 1100 kg ze mną
no to jest zdecydowana zaleta tego autka...waga!!
Bede sledzil temat, bo ciekaw jestem co sie bedzie działo z autkiem jeszcze:)


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn paź 13, 2008 18:04

LCQ, Fajnysamochodzik, z bardzo fajny silniczkiem :grin: :grin: :bigok: moim zdaniem az sie prosi o T :grin: :grin: :bajer:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn paź 13, 2008 18:44

dzięki, ale będzie mocny N/A, no chyba że odbije mi i zrobie turbo :helm: , jedno jest pewne będzie zapitalał :bigok:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Zablokowany

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości