Zmian silnika z starszego RP na młodszy RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
- Lokalizacja: Łomża
Zmian silnika z starszego RP na młodszy RP
Witam .
Tak jak w tytule mam auto Golfa Mk II 1.8 Gt Specjal z 1989r 90 konny silnik , niestety po zatankowaniu kiepskiego paliwa zakończył żywot i mam teraz do was takie pytanie kupiłem silnik również RP tylko z 91 roku razem z nim nabyłem monowtrysk i sterownik z modułem zapłonu tylko ten nowy sterownik z modułem wygląda zupełnie inaczej nie chodzi mi o sterownik ale o sam moduł zapłonowy to znaczy ten mój miał coś takiego jak jest pokazane na zdjęciu poniżej a ten nowy moduł tego niema co to jest obok tego modułu zapłonowego i czy mam to przełożyć przykręcić do nowego modułu proszę o pomoc bo nie chciałbym czegoś spieprzyć przy przekładce pozdrawiam i czekam na wasze sugestie najbardziej tajemnicze są te żółte kable
Tak jak w tytule mam auto Golfa Mk II 1.8 Gt Specjal z 1989r 90 konny silnik , niestety po zatankowaniu kiepskiego paliwa zakończył żywot i mam teraz do was takie pytanie kupiłem silnik również RP tylko z 91 roku razem z nim nabyłem monowtrysk i sterownik z modułem zapłonu tylko ten nowy sterownik z modułem wygląda zupełnie inaczej nie chodzi mi o sterownik ale o sam moduł zapłonowy to znaczy ten mój miał coś takiego jak jest pokazane na zdjęciu poniżej a ten nowy moduł tego niema co to jest obok tego modułu zapłonowego i czy mam to przełożyć przykręcić do nowego modułu proszę o pomoc bo nie chciałbym czegoś spieprzyć przy przekładce pozdrawiam i czekam na wasze sugestie najbardziej tajemnicze są te żółte kable
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2008 17:14 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
- Lokalizacja: Łomża
-
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
- Lokalizacja: Łomża
na 99% jest to koncowka do ktorej sie podlancza urzadzenie do zczytywania kodów błyskowychtrepicjusz pisze:wiec zrobię tak jak mi wszyscy radzą ale czy ktoś wie do czego są te żółte kable i jakie zadanie miały do spełnienia przy cewce zapłonowej , tak tylko z czystej ciekawości pytam pozdrawiam
http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
To nie jest końcówka do kodów. Końcówka do kodów jest jednopinowa i jest w wiązce silnika. Poza tym dziwne byłoby to, że w starszym silniku jej nie ma, a w nowszym jest. Ten element przy cewce to wygląda mi na jakiś rezystor, a te żółte kabelki właśnie idą do niego.
Najlepiej przekładaj całą wiązkę. Tylko wtedy możesz mieć mały problemik, bo w '89 była zmiana instalacji elektrycznej. Same połączenia pewnie się nie pozmieniały, ale właśnie przy okazji tych zmian VW wymienił wiele wtyczek w komorze silnikowej ze zwykłych na takie "wodoodporne". Jednak, jeżeli Twój golfik jest z sierpnia '89, lub później, to raczej nie będziesz miał tego problemu.
Najlepiej przekładaj całą wiązkę. Tylko wtedy możesz mieć mały problemik, bo w '89 była zmiana instalacji elektrycznej. Same połączenia pewnie się nie pozmieniały, ale właśnie przy okazji tych zmian VW wymienił wiele wtyczek w komorze silnikowej ze zwykłych na takie "wodoodporne". Jednak, jeżeli Twój golfik jest z sierpnia '89, lub później, to raczej nie będziesz miał tego problemu.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości