Zmian silnika z starszego RP na młodszy RP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Zmian silnika z starszego RP na młodszy RP

Post autor: trepicjusz » śr mar 12, 2008 16:34

Witam .
Tak jak w tytule mam auto Golfa Mk II 1.8 Gt Specjal z 1989r 90 konny silnik , niestety po zatankowaniu kiepskiego paliwa zakończył żywot :grrr: i mam teraz do was takie pytanie kupiłem silnik również RP tylko z 91 roku razem z nim nabyłem monowtrysk i sterownik z modułem zapłonu tylko ten nowy sterownik z modułem wygląda zupełnie inaczej nie chodzi mi o sterownik ale o sam moduł zapłonowy to znaczy ten mój miał coś takiego jak jest pokazane na zdjęciu poniżej a ten nowy moduł tego niema co to jest obok tego modułu zapłonowego i czy mam to przełożyć przykręcić do nowego modułu proszę o pomoc bo nie chciałbym czegoś spieprzyć przy przekładce pozdrawiam i czekam na wasze sugestie :bigok: najbardziej tajemnicze są te żółte kable

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2008 17:14 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 12, 2008 16:55

Montuj wszystko od silnika z 91r.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » śr mar 12, 2008 17:04

skoro tak piszesz to tak zorbie ale jeszcze poczekam na inne sugestie wielkie dzięki


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr mar 12, 2008 18:04

rob jak J3L3N, napisal.montuj wsio z 91



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » śr mar 12, 2008 19:13

wiec zrobię tak jak mi wszyscy radzą ale czy ktoś wie do czego są te żółte kable i jakie zadanie miały do spełnienia przy cewce zapłonowej , tak tylko z czystej ciekawości pytam pozdrawiam


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr mar 12, 2008 19:43

moze obrotomierz



Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » śr mar 12, 2008 20:32

trepicjusz pisze:wiec zrobię tak jak mi wszyscy radzą ale czy ktoś wie do czego są te żółte kable i jakie zadanie miały do spełnienia przy cewce zapłonowej , tak tylko z czystej ciekawości pytam pozdrawiam
na 99% jest to koncowka do ktorej sie podlancza urzadzenie do zczytywania kodów błyskowych


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw mar 13, 2008 15:09

To nie jest końcówka do kodów. Końcówka do kodów jest jednopinowa i jest w wiązce silnika. Poza tym dziwne byłoby to, że w starszym silniku jej nie ma, a w nowszym jest. Ten element przy cewce to wygląda mi na jakiś rezystor, a te żółte kabelki właśnie idą do niego.

Najlepiej przekładaj całą wiązkę. Tylko wtedy możesz mieć mały problemik, bo w '89 była zmiana instalacji elektrycznej. Same połączenia pewnie się nie pozmieniały, ale właśnie przy okazji tych zmian VW wymienił wiele wtyczek w komorze silnikowej ze zwykłych na takie "wodoodporne". Jednak, jeżeli Twój golfik jest z sierpnia '89, lub później, to raczej nie będziesz miał tego problemu.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości