jaki jest koszt wymiany amorków z tyłu ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 14:45
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
jaki jest koszt wymiany amorków z tyłu ???
wiem ze mozna zrobic to samemu nawet ale niemam kanału jaki koszt ewentualnie wymiany bo chciałbym zmienic na kayaba
Zgadza się. Wystarczą podstawki warsztatowe (lub kloce drewniane), ściągacze do sprężyn i reszta kluczy i narzędziMajek666 pisze:Możesz to zrobic bez kanalu
Jeżeli stać Cię na wydatek rzędu 100 - 200 zeta to nie ma sprawy. W sumie zależy to od warsztatu. Ja wymieniałem w escorcie po 50 zeta od sztuki.
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2008 13:50 przez muszkin, łącznie zmieniany 2 razy.
Czarny gofer MK3 z mułkiem pod maską :P
Podnosisz auto zdjemujesza kolo w belce masz jedna srube do ktorej dostep jest bardzo dobry odkrecasz ja odkrecasz mocowanie u gory w bagazniku i masz calosc wyjeta. bez kanalu mozna to zrobic szybko i dobrze tylko trzeba sie polozyc na ziemi. Proste? a jesli chodzi o koszty chodzi ci o ceny czesci czy robocizny?
[ Dodano: 12 Mar 2008 12:54 ]
hmm drogo sobie licza. Ja bym wzial 50 zl za komplet. W koncu to zadna filozofia i roboty na 1,5 h
[ Dodano: 12 Mar 2008 12:54 ]
muszkin pisze:Ja wymieniałem w escorcie po 50 zeta od sztuki.
hmm drogo sobie licza. Ja bym wzial 50 zl za komplet. W koncu to zadna filozofia i roboty na 1,5 h
nawet krocejMajek666 pisze:W koncu to zadna filozofia i roboty na 1,5 h
wystarczy tylko podnoisnik i 2 klucze 17stki, jeden moze byc nasadowy taki od kol a drugi plaski lub oczkowy, nie trzeba zadnych sciagaczy z tylu!!! ani kanałumuszkin pisze:Wystarczą podstawki warsztatowe (lub kloce drewniane), ściągacze do sprężyn i reszta kluczy i narzędzi
tutaj masz fotoporade jaszczura http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474
wymiana jest nie dosc ze banalna ale trywialna, nie daj zarobic mechanikowi, przy okazji sie czegos tam nauczysz
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
ja wymienialem z kumplem, ja lezalem pod golfem a on naciasnal noga na wahacz i wtedy wyjalem cala kolumne, zadna filozofiaMajek666 pisze:kiedys czytalem na jakis forum ze wystarczy deska z dziurka i duzy kolega
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jak się wymienia samemu, to przy składaniu przydatne są dwa lewarki - jeden trzyma podniesiony samochód, a drugim podnosi się belkę z przykręconym od dołu amorkiem - amorek wchodzi w kielich i wtedy od góry można go sobie przykręcić. Ewentualnie można najpierw przykręcić górę, a potem podnieść belkę i przykręcić dół.
Przed wymianą obejrzyj dokładnie odbojniki - czy są całe - bo jak nie, to nowe amorki szybko padną. I ja podczas wymiany miałem taką niespodziankę, że przerdzewiały mi górne mocowania sprężyny - póki wszystko było w kielichach, to się trzymało, ale jak rozebralem, to rdza się posypała, a te "miski" trzymające sprężyne z góry pogięły się pod naciskiem sprężyny i nie miałem jak tego poskładać.
Przed wymianą obejrzyj dokładnie odbojniki - czy są całe - bo jak nie, to nowe amorki szybko padną. I ja podczas wymiany miałem taką niespodziankę, że przerdzewiały mi górne mocowania sprężyny - póki wszystko było w kielichach, to się trzymało, ale jak rozebralem, to rdza się posypała, a te "miski" trzymające sprężyne z góry pogięły się pod naciskiem sprężyny i nie miałem jak tego poskładać.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
dziejo, juz wkleilem wyzej ta fotoporade jaszczura
z reszta wszystko jest w tej fotoporadzie
kompletnie nie zgadzam sie z tym, chyba nie wiesz jak jest w MK3, drugi lewarek jest kompletnie niepotrzebny, belka sprezynuje i potrzebna jest tylko sila aby ja do dolu "odciagnac" do wyjecia kolumny i potem znowu do dolu odciagnac do wlozenia skreconej kolumnyLipek81 pisze:przy składaniu przydatne są dwa lewarki - jeden trzyma podniesiony samochód, a drugim podnosi się belkę z przykręconym od dołu amorkiem - amorek wchodzi w kielich i wtedy od góry można go sobie przykręcić.
z reszta wszystko jest w tej fotoporadzie
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Ja płaciłem 25zł od koła
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości