Miekki pedal hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomciops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 12, 2008 01:33
Lokalizacja: Wrocław

Miekki pedal hamulca

Post autor: tomciops » śr mar 12, 2008 01:39

1,9TD 1994r.

Mam problem z hamulcami. Pedał hamulca wydaje mi się dosyć miękki i tak jakby wpadał! jest też nierówny czasem wyższy czasem niższy zależy od obrotów silnika jakie przed momentem były. Wymieniłem już szczęki i linki hamulca ręcznego klocki hamulcowe! Na wyłączonym silniku pedał jest twardy i nie można go wcisnąć. na włączonym silniku naciskam pedał i mogę go coraz mocniej wpychać! Jak go podnieść i ustabilizować, aby nie wpadał??? Caly uklad ma swiezy plyn i jest odpowietrzony!:(
Nie mam pomysłu co z tym zrobić. u mechanika dowiaduję się tyle że jest ok bo samochód hamuje! ale było inaczej! Pedał był twardy!
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 02:08 przez tomciops, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr mar 12, 2008 11:45

Możesz mieć na wykończeniu pompę/serwo.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

tomciops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 12, 2008 01:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tomciops » śr mar 12, 2008 22:40

Też tak myślałem i chyba w najbliższym czasie czeka mnie wymiana pompy!



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » śr mar 12, 2008 22:47

Kolego a wymieniles cylinderki?

pozatym moze to byc takze pompa Vacku. W niej jest membrana ktora moze przepuszczac powietrze. Mialem ja kiedys padnieta dmuchala w obie strony a powinna w jedna i wlasnie takie przyczyny mailem w mk2 (SB). koszt takiej pompy uzywka od 50zl.Wyjmij ja i sprawdz. Dmuchajac i zasysając powietrze jezli bedzie przepuszczac to ona.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

tomciops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 12, 2008 01:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tomciops » czw mar 13, 2008 01:03

Cylinderki wymienione. Układ szczelny, brak wycieków. Jak rozpoznać czy to pompa hamulcowa czy też Vacum pompa? Jak wyciągnąć pompę vacum? ona tylko ma dwie śruby mocujące w bloku? z niej jakiaś linka czy przewód co to jest? ma ktoś dokładną książkę czy schematy do golfa? ja mam tylko tą podstawową książkę ale tam nic nie ma!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 13, 2008 01:08

vacum pompa ma pokrywke na dwie lub trzy sruby (pokrywka), ale cala jest mocowana chyba dwoma i chodzi do silnika bo jest napedzana jednym walkiem razem z pompa oleju


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tomciops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 12, 2008 01:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tomciops » czw mar 13, 2008 01:49

a czy po odkręceniu śrub mocujących tą pompę bez problemu ją wyciągnę? co najpierw wymienić pompę hamulcową czy Vacu



adi1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 18:17
Lokalizacja: kołobrzeg
Kontakt:

Post autor: adi1982 » czw mar 13, 2008 19:42

Witam wszystkich a robiłeś pomiar siły hamowania na stacji diagnostycznej z pomiarem nacisku na pedał hamulca?



tomciops
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr mar 12, 2008 01:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tomciops » pn mar 17, 2008 12:50

Nie robiłem testu siły hamowania, ale skok pedału jest znaczący a przede wszystkim nie równy raz jest wyzszy raz nizszy w zależności od obrotów silnika! Wymieniłem pompę Vacum i dalej jest to samo! chę jeszcze spróbować wymienić pompę hamulcową. Jeśli to nie przyniesie oczekiwanego rezultatu, to już nie będę miał pojęcia co może być! Tylko przewody i koretkor hamowania jeszcze mi zostanie do wymiany!

[ Dodano: 17 Mar 2008 15:25 ]
jak dobrzę odpowietrzyć pompę hamulcową?? bo z kołami dam sobię radę i tylko nie wiem jak z tą pompą - ona odpowietrza się sama czy ma jakiś odpowietrznik?



szakal123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 15:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: szakal123 » ndz sie 17, 2008 16:04

Witam. Mam kłopot z hamulcami. Nie działa serwo. Czy może to być wina vacu pompy ? Jak najprościej sprawdzić co padło ?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 17, 2008 22:23

Pompa vacum ma zasysać powietrze przytkaj palec sprawdź czy bardzo"ciągnie' najlepiej bylo by wpiąć manometr podciśnienia, tylko nie wiem jaka wartość ma mieć.

A jeżeli pedał hamulca powoli wpada w podłoge, i nie ma nigdzie wycieków to stawiał bym na pompe, miałem tak po wymianie płynu, padła :grrr:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości