Witam,
Mam niewielki wyciek (w zasadzie to pocenie sie) na polaczeniu przegubu z przekladnia glówną. Niestety zarowno prawa jak i lewa strona.
Tam jest chyba jakis zimmering (uszczeniacz)?
Czy sie tym przejmowac? Czy ktos demontowal przegub w tym miejscu?
Czy ciezko by bylo samodzielnie naprawic te nieszczelnosc?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestje
Wyciek na połączeniu przegubu z przekładnia główną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
to ze się poci to jeszcze nie tragedia umyj dokładnie i sprawdz po jakim czasie znowu zajdzie olejem jeżeli wyciek będzie intensywny to wtedy mozesz się szykowac do wymiany (zimera )półosi
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 12:53 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
A jesli wyciek bedzie dosc znaczny (beda sie pojawialy krople zaraz po umyciu), to czy wymiana zimmeringa jest klopotliwa?
Znalazlem jeden post na forum na ten temat i bylo napisane, ze wystarczy odlaczyc zwrotnice od kolumny i wtedy da sie wysunac przegub i wymienic uszczelniacz.
Wczesniej trzeba zlac olej ze skrzyni.
Czy rzeczywiscie to tak by wygladalo?
Znalazlem jeden post na forum na ten temat i bylo napisane, ze wystarczy odlaczyc zwrotnice od kolumny i wtedy da sie wysunac przegub i wymienic uszczelniacz.
Wczesniej trzeba zlac olej ze skrzyni.
Czy rzeczywiscie to tak by wygladalo?
Kolega tomcio opisal wymiane zimmeringu pólosi w mk3 od strony skrzyni pod tym linkiem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101115
Czy ktos to robil w mk4?
Czy konstrukcja "kielicha" i sprezyny tam opisanej jest podobna do mk3?
Z zewnatrz wydaje sie byc to samo...
Czy ktos to robil w mk4?
Czy konstrukcja "kielicha" i sprezyny tam opisanej jest podobna do mk3?
Z zewnatrz wydaje sie byc to samo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości