Brak mocy, slabe przyspieszanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja mam PN 1,6 i max jaki osiagnełem to 170km/h ale bujałem go z 10km na maksie to byla trasa do hradec a tak normalnie jak go dobrze przydusze to 160 chodzi na gazie jest po regulacjach i naprawie głowicy zalezy to jeszcze jaki gaz sie zatankuje bo czasem jak jakis syf mi wleja to i 140 problem, ostatnio jezdze na shela i polecam jest drozej ale chociaz samochod jezdzi rowno
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
jaką masz instalacje? która generacja? może wpada ci zaduzo powietrza przy takiej predkosci i zauboga mieszanka i niema mocy. pozdrogrzesiekl pisze:moj golfik 1.6 PN na gazniku na beznynce smignol bez problemu 140 dalej nie bylo gdzie g juz bujnac ale na gazie koszmar przy wrzuceniu 5 auto zwalnia nie wiem czy to wina gazu czy ustawien musze chyab gdzies indziej zatankowac
Mk3 GTI 16V ABF
Znalezione na sieci:
Jetta GT 1.8/GT 1.8 cat
Jetta GT 1.8/GT 1.8 cat
Jetta GT 1.8 16V
I ani słowa o wersji 1.6 co zresztą zrozumiałe bo 1.6 niebardzo pasuje do GT. VW również w Golfach II przy GT stosował tylko 1.8 (a ta jetta to golf II+bagaźnik) Twój kumpel zapewne ma 1.6 w papierach i 1.8 pod maską
Jetta GT 1.8/GT 1.8 cat
Jetta GT 1.8/GT 1.8 cat
Jetta GT 1.8 16V
I ani słowa o wersji 1.6 co zresztą zrozumiałe bo 1.6 niebardzo pasuje do GT. VW również w Golfach II przy GT stosował tylko 1.8 (a ta jetta to golf II+bagaźnik) Twój kumpel zapewne ma 1.6 w papierach i 1.8 pod maską
=-Pinhead-=
hmm... mi gazownik wywalil ta rure idaca do blotnika, a to co zostalo zakleil czesciowo, bo silnik na gazie potrzebuje znacznie mniej powietrza. (gazownik zaufany i nie jest to jakis patent kompletnie z dupy...)grzesiekl pisze:nie wydaje mi sie zeby to byla wina powietrza przeciez ciagnie je z nadkola
Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl
www.scirocco.pl
Twój gazownik to partacz. Zaklejanie dolotu to szczyt idiotyzmu praktykowany przez partaczy nie umiejących sobie poradzić z prostą regulacją. W żadnym przypadku NIE należy przytykać dolotu !!! Obniża to niepotrzebnie moc silnika. Nawet przy prawie bezoporowym dolocie ze stożkiem można wyregulować LPG tak aby chodziło to bezproblemowo. Trzeba tylko odpowiednio ustawić dawke gazu na registerze i stałą dawke gazu na parowniku. Ale po co regulować... prościej przytkać dolot,zmniejszyć dawke gazu i z 1.6 zrobić 1.1
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 487 gości