Wżera olej !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wżera olej !!!
Olej nigdzie mi nie wycieka, ale cholernie szybko go ubywa. Co sie dzieje? Co pare dni musze dolac ok 300ml
- Red Spider
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
- Lokalizacja: Bialystok
Re: Wżera olej !!!
no to szykuj kaske na dlubanko w silniku !!! jak nie wycieka a ubywa to = spala sie a to=dlubanko w silnikuLido pisze:Olej nigdzie mi nie wycieka, ale cholernie szybko go ubywa. Co sie dzieje? Co pare dni musze dolac ok 300ml
Niestety dłubanko się zaczęło i szybko sie nie skończy . Wymieniłem uszczelniacze na zaworach i co ? i pupa , ciągle bierze olej. Więc chcąc oszczędzić kasy nie kupiłem nowych pierścieni tylko przełożyłem z drugiego silnika całe tłoki i co ? i pupa . Nie wiadomo czemu stracił kompresje i jeździ jak padło. Więc czeka mnie kolejne dłubanko ale tym razem kupie (niech to szlag) nowe pierścienie - ok 200 zł. Już mam dosyć dłubania , i zakażdym razem cały komplecik uszczelkek .
zaraz zaraz przelozyles cale tloki i jeszcze sie dziwisz ze stracil kompreche? przeciez cylindry dopasowuje sie do tloka a jak chodzily w innym to sa inaczej wyrobione.Lido pisze:Niestety dłubanko się zaczęło i szybko sie nie skończy . Wymieniłem uszczelniacze na zaworach i co ? i pupa , ciągle bierze olej. Więc chcąc oszczędzić kasy nie kupiłem nowych pierścieni tylko przełożyłem z drugiego silnika całe tłoki i co ? i pupa . Nie wiadomo czemu stracił kompresje i jeździ jak padło. Więc czeka mnie kolejne dłubanko ale tym razem kupie (niech to szlag) nowe pierścienie - ok 200 zł. Już mam dosyć dłubania , i zakażdym razem cały komplecik uszczelkek .
Tak czy inaczej czeka cie albo szlif i zmiana tlokow albo tulejowanie pod stare tloki.
Jak kupisz tylko nowe pierscienie to pomoze ale na krotka mete pojazdzisz 10-20tys i bedzie to samo bo tlok bedzie luzny w cylindrze
- maciek 1.8
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Oj chlopaki chyba nie jest tak źle. Moi warsztatowcy twierdzą że nie grozi mi żaden szlif, bo na cylindrach mam jeszcze fabryczne rysy i wszystko niby bedzie git. No ale terazz i tak kupilem nówki pierścienie (190zł) no i podłubie kolejny raz. Byłem tez sprawdzić teraz kompresje i jest elegancka . Równo po 11 atmosfer na na każdym tłoku. Więc dlaczego tak kiepsko jeździ teraz na tych używanych tłokach to nie mam pojęcia. Prawdopodobnie olej przeżuca pod świece bo te pierścienie też nówki nie były.
W każdym razie dam znać jak wymienie już pierścienie (czyli jutro) . Mam też pytanie ile musze je docierać spokojnie jeżdżąc? 1 tys, 2 tys , 10 tys km ???
W każdym razie dam znać jak wymienie już pierścienie (czyli jutro) . Mam też pytanie ile musze je docierać spokojnie jeżdżąc? 1 tys, 2 tys , 10 tys km ???
Tulejowanie polega na dorobieniu nowych tuleji cylindrycznych pod wymiar starych tlokow(jesli sa OK) i wcisnieciu ich w cylindry. Jest to jeden ze sposobow na obnizenie kosztow remontu gdy nowe tloki sa drogie. Tak jak znajomy w oplu TD uslyszal cene za tlok ok. 700pln to tylejowanie wyszlo go polowe taniej.tomcio666 pisze:
Jednak dłubanko ci sie nie znudziło. Tak jak kolega napisał wyżej z tym że nie wiem o co chodzi z tym tulejowaniem pod stare tłoki :niewiem:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 91 gości