Jakie amorki do seryjnych sprezyn?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie amorki do seryjnych sprezyn?
Wysraly mi sie po zimie amortyzatory i chce zalozyc nowe.Cos dobrego i niezbyt drogiego rzecz jasna.Mozecie cos polecic?
ja kupiłem takie i jestem zadowolony jedze juz dłuszy czas i jest ok http://moto.allegro.pl/item321956353_am ... iemcy.html
wczesniej miałem gazowe harda i padły po miesiacu ogłolnie hard straszna lipa
wczesniej miałem gazowe harda i padły po miesiacu ogłolnie hard straszna lipa
Było mk1Cl.Mk2CL.MK2GLMK2GTIF&IMK3GT JEST MK3GTI Edytion Zawsze było i Bedzie VW
- bombel-g2
- Użytkownik
- Posty: 360
- Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
- Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
- Kontakt:
amorki
takze polecam kayaby. zmieniałem z przodu na gazowe model identyczny jak kolega wyzej - jezdze juz 3 miechy i jes spoko- to jest amorek dwustronnego działenia. za jeden dałem 135 zeta w intercarsie- zmienaiałem tylko przod bo tyl mam git-
Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło
A co sądzicie o Monroe? Jest droższy od KYB, ale czy lepszy? Jak będę zmieniał to tylko te dwie firmy wchodzą w grę. Wiem, że dawniej, jak Monroe wchodził na nasz rynek to był do kitu, ale teraz chyba się poprawił.
PS. Ja mam problem z doborem amortyzatorów do swojego autka. Poradźcie coś. Jako ciekawostkę powiem, że dzwoniłem do ASO i też wg. ETKI nie potrafili ustalić numeru oryginału. Moje autko: VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN '96. Problem polega na tym, że wszędzie w katalogach (KYB, Monroe, Sachs, Bilstein, Boge) jest GTI, ale w benzynie, a ja mam TDI. Zawieszenie na pięciu śrubach, tarcze hamulcowe przód + tył, ABS, stabilizator przód + tył.
PS. Ja mam problem z doborem amortyzatorów do swojego autka. Poradźcie coś. Jako ciekawostkę powiem, że dzwoniłem do ASO i też wg. ETKI nie potrafili ustalić numeru oryginału. Moje autko: VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN '96. Problem polega na tym, że wszędzie w katalogach (KYB, Monroe, Sachs, Bilstein, Boge) jest GTI, ale w benzynie, a ja mam TDI. Zawieszenie na pięciu śrubach, tarcze hamulcowe przód + tył, ABS, stabilizator przód + tył.
Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 12:29 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
AFN140KM - Monroe to dobre amortyzatory, ale bardzo duza ilosc tych amorkow pada i to bardzo szybko, trzeba reklamowac . Wymieniaja je na nowe od reki, bo chyba wiedza, o co chodzi. Wiem to od kuzyna mechanika, przestali je montowac standardowo w serwisie, bo za duzo zwrotow bylo, klient potrafil przyjechac po 3 miesiacach z wylanym amorem
Co do KYB to ... zadnych reklamacji, kazdy Ci poleca, zarowno jak Bilstein czy Sachs, ale to juz Twoj wybor, byle nie Monroe.
Co do drugiej czesci pytania, nie siue wypowiedza znawcy.
Pozdr
Co do KYB to ... zadnych reklamacji, kazdy Ci poleca, zarowno jak Bilstein czy Sachs, ale to juz Twoj wybor, byle nie Monroe.
Co do drugiej czesci pytania, nie siue wypowiedza znawcy.
Pozdr
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
tylko KAYABA
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
A ja pwiem tak , dobre amorki to amorki gazowo-olejowe są drozsze od zwyklych olejowych.
Olejowo-gazowy idzie twardo w do (trzyma gaz) i twardo w gore (trzyma olej) a wiec jest stabilny.
Olejowy idzie miękko w dół i twardo sie wyciaga w gore , czyli jak zahamujesz ostro to sie bujniesz w dół .
Do zwyklej jazdy , szarego człowieczka to pewnie olejowe ci bedą wystarczające.
A co do marek to jest mrowie od Bilsteina , Koni.. co pewnie ceną przekroczą wartośc twojego auta do tych z wczesniejszej aukcji GPD w cenie podwojnej pizzy
ps.czesto sie powtarza określenie "gazowe" , amorków z samym gazem w środku to nie ma
Olejowo-gazowy idzie twardo w do (trzyma gaz) i twardo w gore (trzyma olej) a wiec jest stabilny.
Olejowy idzie miękko w dół i twardo sie wyciaga w gore , czyli jak zahamujesz ostro to sie bujniesz w dół .
Do zwyklej jazdy , szarego człowieczka to pewnie olejowe ci bedą wystarczające.
A co do marek to jest mrowie od Bilsteina , Koni.. co pewnie ceną przekroczą wartośc twojego auta do tych z wczesniejszej aukcji GPD w cenie podwojnej pizzy
ps.czesto sie powtarza określenie "gazowe" , amorków z samym gazem w środku to nie ma
Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 16:52 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki wielkie za wszystkie opinie chlopaki.Zdecyduje sie chyba na amorki olejowe,bo wielokrotnie slyszalem opinie,ze gazowo-olejowe (owszem lepsze) ale nie na nasze polskie drogi.
Bede wymianial z bratem i mam odnosnie tego wazne pytanie.Kolega z pracy tlumaczyl mi,ze musze pozniej udac sie na stacje diagnostyczna zeby cos tam poustawiac bo zmieni mi sie geometria zawieszenia i po wymianie amortyzatorow moge sobie kolo poobcierac itp.
Prawda li to?
Bede wymianial z bratem i mam odnosnie tego wazne pytanie.Kolega z pracy tlumaczyl mi,ze musze pozniej udac sie na stacje diagnostyczna zeby cos tam poustawiac bo zmieni mi sie geometria zawieszenia i po wymianie amortyzatorow moge sobie kolo poobcierac itp.
Prawda li to?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości