jaka jest średnica zaworów w głowicach 8v 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jaka jest średnica zaworów w głowicach 8v 1.8
sprawa jest taka że szukam głowicy z możliwe największymi zaworami w serii która spasuje do dołu silnika PN. najlepiej jakby głowica NIE miała kolektora ssącego i wydechowego po tej samej stronie...
czy silniki serii AFT różnią się blokiem od PN ? (z konstrukcyjnego punktu widzenia)
czy silniki serii AFT różnią się blokiem od PN ? (z konstrukcyjnego punktu widzenia)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
głowice od 1,8 GTI PF albo PB - te dwie mają mają największe zawory. sr 33 i 40 mm (niestety kolektory na tył obydwa )
Idac tropem ze nie checesz miec koletkorow na te sama strone to raczej musisz robic frankrenstaeina na nievolkswagenowskiej głowicy. Trzeba sie zastanowic czy do PNa to ma sens.
Czemu nie chcesz kolektró na tył jak jest normalnie w mk2?
Idac tropem ze nie checesz miec koletkorow na te sama strone to raczej musisz robic frankrenstaeina na nievolkswagenowskiej głowicy. Trzeba sie zastanowic czy do PNa to ma sens.
Czemu nie chcesz kolektró na tył jak jest normalnie w mk2?
silnik będzie wzdłużnie w innym aucie do tego musi mieć 1,6 pojemności... i to jest priorytetem. wcześniej myślałem o całym silniku EG ale z jego dostępnością słabiutko do tego sam ma zawory 31/38. celuje w okolice 125-135KM więc całkiem realne wartości.
który z układów wtryskowych VW byłby łatwiejszy w wystrojeniu i zaadaptowaniu do takiego zmiksowanego silnika? ponoć wtryski z digifanta starczają do 160KM za to mechaniczny K-Jet byłby prostszy w własnoręcznym wyregulowaniu...
który z układów wtryskowych VW byłby łatwiejszy w wystrojeniu i zaadaptowaniu do takiego zmiksowanego silnika? ponoć wtryski z digifanta starczają do 160KM za to mechaniczny K-Jet byłby prostszy w własnoręcznym wyregulowaniu...
Ostatnio zmieniony pn mar 10, 2008 10:05 przez Cosmo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zastanow sie jeszcze nad glowica z silnika ABA (amerykanskie 2.0) Zawory powinny byc jak w PF/PB lub wieksze nawet a masz kanaly ssace z przodu a wydechowe z tylu tak jak sobie zyczysz.
Zastanow sie tez nad zrobieniem 1,6 16v. Jest taka mozliwosc (pomimo kombinacji) a moce docelowe mogą być znacznie większe.
Zastanow sie tez nad zrobieniem 1,6 16v. Jest taka mozliwosc (pomimo kombinacji) a moce docelowe mogą być znacznie większe.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
właśnie wyczytałem na prywatnej stronie osoby ktora zakładała głowicę z G60 do 2.0 i pisze że "w tej glowicy koncern VW montowal najwieksze serynie produkowane przez siebie zawory (40 i 33mm)"
w końcu ściągnąłem serwisówki do Golfów mk 1, 2 i 3 i wyczytałem że w golfie 2 wszystkie silniki wtryskowe miały zawory 33 i 40mm
czyli póki co najlepszym wyjściem było by założenie głowicy PF lub PD do bloku silnika PN, RF lub EZ
głowice z 2 litrowych mk 3 tez mają 40 / 33mm - da sie je założyć do PN?
jakie przeróbki wymagane są przy montażu głowicy 16v ? (poza układem napędu rozrządu) i która mogła by podejść
ponowie pytanie - czy silniki AEK AFT i AKS różnią się jakoś blokami silników od PN i reszty? czy da się do nich założyć powyższe głowice ?
w końcu ściągnąłem serwisówki do Golfów mk 1, 2 i 3 i wyczytałem że w golfie 2 wszystkie silniki wtryskowe miały zawory 33 i 40mm
czyli póki co najlepszym wyjściem było by założenie głowicy PF lub PD do bloku silnika PN, RF lub EZ
głowice z 2 litrowych mk 3 tez mają 40 / 33mm - da sie je założyć do PN?
jakie przeróbki wymagane są przy montażu głowicy 16v ? (poza układem napędu rozrządu) i która mogła by podejść
ponowie pytanie - czy silniki AEK AFT i AKS różnią się jakoś blokami silników od PN i reszty? czy da się do nich założyć powyższe głowice ?
patrz mnie na usta jak mówie... napisałem że dane tyczące PG znalazłem na stronie i wyraźnie zaznaczyłem że w książce serwisowej podają wymiary zaworów PFa identyczne jak dla PG !
odnośnie Twojego oburzenia pisze również że PG ma zawory 33 i 40 więc ło ta fak ?
podsumowując - nie jestem w żadnym błędzie
odnośnie Twojego oburzenia pisze również że PG ma zawory 33 i 40 więc ło ta fak ?
podsumowując - nie jestem w żadnym błędzie
Ostatnio zmieniony wt mar 11, 2008 01:04 przez Cosmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości