Projekt Golf 4 500 KM - sprzedany :(

Moderator: G0 Karcio

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » wt wrz 06, 2005 21:20

Co do przepływki - okazało się że nie wolno przepływki montować zaraz za stożkiem - zamontowaliśmy przed przepływką dodatkową rurę giętką (ori VW) 3' i teraz nie ma z nią problemów.

Poza tym auto zostało sprzedane - nowy właściciel zażyczył sobie wgrania "ostrego" programu (zapłon pojechany z "fantazją") - przejechałem się tylko parę minut - to auto jest nie do opanowania po odpaleniu podtlenku - na 4-tym biegu przy 140km/h i odpaleniu podtlenku zaczynają piszczeć opony a auto chce jechać wszędzie tylko nie prosto (mocno trzeba walczyć ze szperą) - chciałbym mieć taką moc w tylnonapędowym aucie.

Fajnie za to startuje się z podtlenku już od jedynki - ale tylko na oponach MT bo na sport maxach 235 pali je przez wszystkie biegi (he, he - nie udało nam się złapac trakcji do piatego biegu - odcinki) - poszło chyba ze 2 mm gumy.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » wt wrz 06, 2005 22:59

to co jzu nei bedzie projektu 500 KM??


bierzecie sie za nowe autko jakies?



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr wrz 07, 2005 08:08

Włąśnie, co znaczy sprzedane, jakto sprzedane.
Wycofałęś sie z projektu?


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » śr wrz 07, 2005 08:45

Teraz będą budować Golfa z silnikiem odrzutowym :hmm:


Obrazek

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » śr wrz 07, 2005 15:01

500 pękło - z podtlenkiem bo z podtlenkiem ale jest (wykres powinien się pojawić jeszcze na golfie, jak nie to na nowym projekcie - w silniku nie ma już co grzebać) - teraz przekładamy z nowym właścicielem cały napęd i silnik do czegoś lżejszego aby móc startować na zawodach o pierwsze miejsce a nie wiecznie o któreś tam z kolei (cieżko ruszyć takąkrowę jak golf z miejsca w porównaniu do wydmuszek po 650 kg)



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz wrz 11, 2005 16:16

aż przykro..ale podkur..ać motocyklistów też bym chciał autem hahaha



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pn wrz 12, 2005 11:56

:crazy: szkoda :crazy:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn wrz 12, 2005 12:47

A myślisz już nad jakąś inną furą do ścigania czy nie??



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt wrz 13, 2005 21:53

Wpakujcie to w jakieś MK1 albo Polo. Po usunieciu wszystkiego to nie powinno dużo ważyć :grin:

A najlepiej to w Trabanta tylko że silnik mógłby być szybszy od reszty budy :chytry:

A tak na poważnie to w co to chcecie włożyć...wejdzie taki silnik w jakieś małe zwinne autko?Z całym osprzętem oczywiście.


Obrazek

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr wrz 14, 2005 08:27

Przyznam się że coś mi tu cały czas nie pasuje.
Z tego co pamiętam to na Bemowie kręciłeś czasy w granicach 17s.
W sumie to straszna lipa, seryjny VR zrobi lepszy czas.
Przyczyną napewno nie był nadmiar wagi lub brak mocy, tylko ciągłe awarie, a może troszkę i umiejętności kierowcy.
Naprawdę już sam nie wiem jak jest naprawdę, to wszystko wygląda jakoś naciąganie i nieprofesjonalnie.
Te ciągłe awarie przemawiają za brakiem profesjonalizmum, w szczegulności mechaników.
Jeśli ktoś notorycznie nie potrafi przygotować sprawnego auta na zawody to sory ale lipa jest.
Przecież auto pięciuset konne powinno kręcić czasy w granicach 12-13sec.
Takie czasy kręcą np. 400 konne Imprezy które wcale nie waż mniej od Golfa.
Wiem że to są auta 4WD, ale mimo wszystko, coś mi tu ciągle nie pasuje.
Powiec lepiej ile waży ten Golf i jaki jest stosunek mocy do masy,
to wtedy można by porównać go z innymi autami w klasie Turbo i wyciągnąć wnioski.

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 08:40 ]
Simon G4 pisze:500 pękło - z podtlenkiem(cieżko ruszyć takąkrowę)
Sory ale takie argumenty zupełnie do mnie nie przemawiają.
Porównajmy czasy robione przez np. czarne S4 sedan, albo srebrne RS6.
Te auta są maxymalnie wyposażone, klimy, audio-video, iwiele wiele innych.
Ważą pewnie 2xtyle co Golf4, a moc mają nie dużo większą.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » śr wrz 14, 2005 09:45

ml2210 zapodaj jakiegos linka z bemowa na krym sa jakies wyniki i fotki



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » śr wrz 14, 2005 10:03

Ależ proszę bardzo:
http://www.sss.org.pl/index.php?kat=0&view=3;3d;160;1

[ Dodano: Sro Wrz 14, 2005 10:21 ]
Troszkę danych:
Janiczek Szymon VW Golf 14.664 15.386 14.434 14.913
Dla porównania:
Hanf Bogdan Audi RS6 13.633 14.49 13.209 13.597
Porównajcie sobie ile ważą te auta a moc podobna.
Albo te:
Pietryka Cezary Opel Vectra 2.5 Turbo 13.403 14.075 13.081 13.262
Vektra jest większa od Golfa i moc ma sporo mniejszą.
A to już na deser:
rafalvr6 pisze:Hehe, dzieki, dzieki :prayer:
Przegladam forum a tu moje zdjecie, kolega ml2210 zarzucił nowego posta.
Fakt , ze zaden Vrek na podkarpaciu mi nie poskoczy.
Musze kupic slicki, bo duze problemy z trakcja :crazy: ,
najlepszt ET 14,73, była szansa na 14,60-14,55 ale zle dobrałem cisnienie w oponach, a w najlepszym czasie przeciagnalem z 2ki na 3 bieg przy odcieciu, niestety emocje sa duże, zakupiłem juz shift lighta co powinno wyeliminowac ten problem :bigok:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Golf Rafała: VR6 z modami - 220KM.
Też Golf tylko III, waga podobna, też napęd na oś przednią, MOC O POŁOWĘ MNIEJSZA, czas ET podobny.
I powiedzcie mi jaki z tego wniosek??????????


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Simon G4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:44

Post autor: Simon G4 » śr wrz 14, 2005 19:43

Jakie 17 sek??? Chyba jak startowałem passatem.... coś Ci się kolego pomyliło :)

Co od wagi to jeszcze raz napiszę - 1240 kg + ja (100 kg) - razem 1340+

Druga sprawa - ani razu (QWA) nie udało się wystartować w pełni bez awarii (jedynie jeden przejazd w Poznaniu i czas 13.01 z odpalonym podtlenkiem tylko na 3-cim biegu i pod koniec 350m wrzuciłem na luz - pierwszy raz w życiu odpaliłem wtedy podtlenek podczas startu, stres jak cholera tym bardziej że sterowałem nim "z ręki" bez jakichkolwiek zabezpieczeń - w efekcie był wybuch przy drugim przejeździe bo nie wyłaczyłem dawkowania podczas zmiany biegów)
Dopiero 2 tygonie temu udało się wszystko poskładać do kupy jak należy i mam nadzieję że nowy właściciel pokaże klasę (wgraliśmy hardcorowy program) na Bemowie.
A dla tych co nadal uważają że łatwo ruszyć przednionapędowcem z taką mocą i przy tak ciężkim aucie to zapraszam na jazdę próbną...



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw wrz 15, 2005 09:02

OK.
Włąśnie o tym mówie i dokładnie o to mi chodzi.
Mianowicie przyczyną ciągłych niepowodzeń nie jest wcale nadwaga auta,
tylko awarie, źle przygotowane auto, niestety umiejętności kierowcy też.
To że auto notorycznie się rozkaracza na torze to nie wina auta tylko mechaników.
Gdyby to się zdazyło raz czy dwa to OK, ale nie bez przerwy, widać ktoś sobie poprostu nie radzi.
Umiejętność przewidywania co się możę popsuć i zapobieganie temu zawczasu to jest cecha jaką powinien posiadać dobry fachowiec.
A tylko taki powinien przygotowywać auto do zawodów.
Przemyśl to.
Zobacz na Rafała, ma auto prawie takie samo jak ty a moc o ponad połowę mniejszą i robi podobne czasy.
Trzeba wyciągnąć z tego wnioski.

Jak pisałem wcześniej auto ma potencjeł, który nie zostal wykozystany i to mnie właśnie rozwala i drażni,
dlatego zaczełem tą dyskusję.
Moim zdaniem zwalanie winy na wagę, z której można przecież zejść, to ślepa uliczka.
A przekładka silnika do jakiegoś Tiko to pomysł równie udany jak przygotowanie auta do zawodów.
Mam nadzieje że nie podjeły go te same osoby co przygotowują auto.
Czy myślisz że jak auto waży 500kg to łatwiej nim ruszyć, to niestety się mylisz.
Nacisk na koła jest dużo mniejszy przez co zmniejsza sie opór i tarcie, dlatego dużo łatwiej zerwać przyczepność.

Nie gniewaj sie na mnie.
Jestem poprostu bardzo rozgoryczony przez twoje niepowodzenia.
Bardzo na ciebie liczyłem, że pokazesz tym Hondom gdzie ich miejsce.
A tu nagle słyszę że jest taka lipa, zrozum.
Pozatym miałem szczerą nadzieję że kiedyś z tobą stane na kresce.
Miałem nadzieję ze będzie fajnie i miło, że start z toboą to będzie dla mnie wyznacznik tego jak moje auto sobie radzi.
A tu co, a tu lipa.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości