Siłownik II przelotu w 1.3 MH. Do czego to w ogóle jest?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Siłownik II przelotu w 1.3 MH. Do czego to w ogóle jest?
Witam.
Co robi dokładnie siłownik II przelotu w mk2 1.3 MH, gaźnik 2e3 ? I kiedy jest całkowicie sprawny? W moim jak wciągnę powietrze, to cofa się taki plastik, ale powietrze muszę wciągać cały czas, bo inaczej wróci z powrotem. Oznacza to, że jest sprawny, czy może dziurawy? Jeżeli jest dziurawy, to co może powodować ta usterka?
Co robi dokładnie siłownik II przelotu w mk2 1.3 MH, gaźnik 2e3 ? I kiedy jest całkowicie sprawny? W moim jak wciągnę powietrze, to cofa się taki plastik, ale powietrze muszę wciągać cały czas, bo inaczej wróci z powrotem. Oznacza to, że jest sprawny, czy może dziurawy? Jeżeli jest dziurawy, to co może powodować ta usterka?
Ostatnio zmieniony sob mar 08, 2008 20:05 przez MiSzOn, łącznie zmieniany 1 raz.
Siłownik ten jest pneumatycznym urządzeniem do otwierania przepustnicy II przelotu. Otwiera on druga przepustnicę przy odpowiednim wychyleniu pierwszej. Wcześniej mechanizm blokuje otwarcie II przepustnicy.
Siłownik ten powinein być szczelny i sprawny. Inaczej silnik nie będzie osiągął pełnej mocy a co za tym idzie vmax. Dodatkow nieszczelność w podciśnieniach może powodować wachania obrotów.
Siłownik ten powinein być szczelny i sprawny. Inaczej silnik nie będzie osiągął pełnej mocy a co za tym idzie vmax. Dodatkow nieszczelność w podciśnieniach może powodować wachania obrotów.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Dzięki. W sumie to niby silnik chodzi, ale nie wiem czy jest słabszy, nie mam porównania. W każdym bądź razie jest nieszczelny, bo rusza się, ale jak zatkam językiem wężyk, to wraca z powrotem i to szybko. Nieszczelność wężyka wykluczam, bo założyłem niedawno wszystkie nowe.
A da się może go w warunkach domowych zregenerować? Siłownik pull-down udało mi się naprawić za pomocą dętki rowerowej i porady kolegi Paweł Marek, bo też był nieszczelny. Próbował ktoś to kiedyś robić?
A da się może go w warunkach domowych zregenerować? Siłownik pull-down udało mi się naprawić za pomocą dętki rowerowej i porady kolegi Paweł Marek, bo też był nieszczelny. Próbował ktoś to kiedyś robić?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ewidentnie dziurawy, próbuj naprawiś jak pull down (sam tego nie robiłem) nie wiem tylko czy za 3 dychy nie warto kupićMiSzOn pisze:jak zatkam językiem wężyk, to wraca z powrotem i to szybko.
http://moto.allegro.pl/item313781591_si ... rburg.html
[ Dodano: Sob Mar 08, 2008 9:25 pm ]
musi być słabszy i to sporo, chyba że diurka tak maleńka że mimo niej działa, ale nie dojdziesz do tego bez powrównania mocy auta ze sprawnym gaźnikiemMiSzOn pisze:ale nie wiem czy jest słabszy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
WitamMiSzOn pisze:Próbował ktoś to kiedyś robić?
Próbował , próbowal.
I to z powodzeniem.
Potrzebny bedzie klej (do gumy , plastiku).
1. Zaczynamy od rozciecia siownika nożem po śladach łączenia.
2. Rozkładamy go na 2 części .
3. Membranka jest dośc mocno popekana( u mnie- miała 1 dziurkę i z 5 małych takich przeswitów które zaraz mogłyby sie przebić) .
4. Dętka od roweru klej super glue i jedziemy z koksem.
5 . Membrana sklejona, czas poskłądac wszystko.
6. Uwazaj , nałóż kleju tego do łaczenia gumy i plastiku(sa takei w motoryzacyjnym za 15 zł), wlej klej pomiedzy plastik i membrane na brzegach tego łaczenia (tam sie pojawiaja ucieczki po zożeniu ) . Zrób to dokładnie.
7. Składasz obie czesci , uprzednio nakładajac klej , poruszaj przy okazji po sklejeniu membrana poprzez zewnetrzne ramie aby sie przypadkiem nie przykleiła. Kleju nalej tylko na brzego nie dalej.
8. Wciagnij powietrze i sprawdz czy działa
9. Uwaga przed odkreceniem śruby sa b mocno dokrecone ( nie udało mi sie ich odkrecic , musiałem wiercic ale poszło. Wkreciłem takie na klucz oczkowy) .
10. Zyczę powodzenia.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
o kurcze aukcja zakończona
[ Dodano: Sob Mar 08, 2008 9:29 pm ]
tu naprawią ewentualnie, jeśli komuś nie che się samemu http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=2059184
[ Dodano: Sob Mar 08, 2008 9:29 pm ]
tu naprawią ewentualnie, jeśli komuś nie che się samemu http://moto.allegro.pl/show_user_auctio ... id=2059184
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Dzięki chłopaki. To mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak wyjmę ten siłowniczek, to da się autkiem normalnie w miarę jeździć, tak jak np. w tej chwili z uszkodzonym czy raczej nie bardzo ? Spróbowałbym go zrobić samemu, co mi zależy - a i powód do dumy jak się uda. Z pull-down się udało. I jestem dumny A jak nie wyjdzie, to poszukam gdzieś sprawny. Tyle, że całość operacji może zająć troszkę czasu, a auto jest potrzebne praktycznie codziennie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
No fajnie. Jak będę miał chwilkę czasu to najpierw sobie sprawdzę jak auto będzie chodzić w ogóle bez niego - po prostu odepnę wężyk i zobaczę co się dzieje. Bo może jednak on coś tam działa. Jeżeli nic się nie zmieni, albo zmieni na tyle, że da się jeździć to się spróbuję za niego wziąć. Dzięki chłopaki. Już lecą punkciki za pomoc. Jak będą problemy przy remoncie to pewnie znowu Wam będę musiał głowy pozawracać Pozdrawiam
8. Wciagnij powietrze i sprawdz czy działa
tylko sie nawciagaj za mocno bo odjazd na maxa:D
tylko sie nawciagaj za mocno bo odjazd na maxa:D
Ostatnio zmieniony sob mar 08, 2008 23:25 przez AIRWOLF, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do przeglądnięcia moich porad [FAQ]
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
[url=http://www.tinyurl.pl?XRMGNEsk]FAQ 1[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?9WxKOJFR]FAQ 2[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?KOaIXdpf]FAQ 3[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?GZo0KIY1]FAQ 4[/url],[url=http://www.tinyurl.pl?Kd8lbMEh]FAQ 5[/url],
Jest taki sam we wszystkich pierburgach serii 2e
Chociaż ETKA podaje nieco inne numery. Jak porównywałem z 2e2 i 2e3 były takie same.
Chociaż ETKA podaje nieco inne numery. Jak porównywałem z 2e2 i 2e3 były takie same.
Ostatnio zmieniony ndz mar 09, 2008 00:52 przez jhosef, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości