Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
widzieliscie ten filmik
ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI
ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI
Ostatnio zmieniony pt mar 07, 2008 00:18 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakoś dziwnie idzie ten golfik... jakaś ściemaKrzylu pisze:widzieliscie ten filmik
ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- emssi20
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: śr maja 30, 2007 18:41
- Lokalizacja: Wrocław/Żywiec
- Kontakt:
Zainteresowałem się tym tematem, bo też mam 1V i chcę go podkręcić. Na początek wrzuciłem pompę z Passata 1,6 TD JR i wskaźnik doładowania. Efekt jest taki, że auto dużo lepiej przyspiesza jak turbo zaczyna pompować. Tylko, że tu pojawia się problem, ponieważ sprzęgło ślizga na trochę 3, mocno na 4, 5 biegu. Jakieś 3 tys. km wcześniej wymieniłem sprzęgło (nowa tarcza + docisk Valeo 200 mm i nowa linka sprzęgła). Co to może być? Olej raczej się nie dostał, bo przy wymianie oglądałem nie było nic tam zalane, linka też jest dobrze ustawiona. Dodam, że mam skrzynię 4T. Czy to możliwe, że Valeo jest tak marnej jakości, że pada po 3 tys. km? Jakie wy macie sprzęgła w 1V, JR, RA, SB, szczególnie w tych podkręconych?
Sprawa sprzęgła się wyjaśniła, okładzina była zalana olejem ze skrzyni. Z braku czasu no i środków została zmieniona tylko okładzina, niestety na taką z firmy Luk :/ W odległych planach Sachs 210 mm.
Sprawa sprzęgła się wyjaśniła, okładzina była zalana olejem ze skrzyni. Z braku czasu no i środków została zmieniona tylko okładzina, niestety na taką z firmy Luk :/ W odległych planach Sachs 210 mm.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 17:04 przez emssi20, łącznie zmieniany 2 razy.
Przyłącze się do pytania kolegi, bo moje sprzęgło też niedługo zakończy żywot i trzeba będzie wyłożyć "trochę" grosza, a chciałbym zrobić to raz i porządnie. Co polecacie założyć, jakieś większe da rade bez przeróbek? Dodam że ja mam skrzynie 4S, ale to chyba bez różnicy...emssi20 pisze:Jakie wy macie sprzęgła w 1V, JR, RA, SB, szczególnie w tych podkręconych?
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Ja mam od niedawna Sachs tarcza 210mm jest to sprzęgło na wąski wieloklin wzmocnione i w 1V było dedykowane do taxi , musiałem tez zmienic koło zamachowe. Koszt 320zł sprzegło +50zł koło. Jak narazie ani razu sie nie slizło
[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 10:28 ]
mam w bagażniku opakowanie to zobacze może będzie jakis numer
[ Dodano: Sro Kwi 02, 2008 10:28 ]
mam w bagażniku opakowanie to zobacze może będzie jakis numer
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Też mi się tak wydaje- zauważcie w 27 sek. widać środkową linie przerywaną wydaje mi się że przy ponad 200 to ta przerywana zamieniła by się w ciągłąadam16v pisze:Krzylu napisał/a:
widzieliscie ten filmik
ciekawi mnie jak podlaczyl stary licznik do komputeraz z silnika 2.0TDI
Jakoś dziwnie idzie ten golfik... jakaś ściema
twardy, gdzie kupowałeś? Bo w katalogu IC taki zestaw (bez koła zamachowego i bez łożyska) 443,53 zł nr. SACHS 3000 288 001
EDIT:
W sklepie internetowym znalazłem za 300zł
http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php ... d_id=34896
Chyba coś kręci ten katalog on-line IC, dziś tam będę to zapytam o to sprzęgło.
PS. Ilu śrub brakuje przy zmianie koła z 200 na 210mm? Bo w starym jest zdaje się 6, a w większym niektórzy piszą 8, inni 9.
EDIT:
W sklepie internetowym znalazłem za 300zł
http://www.auto-moto.sklep.pl/index.php ... d_id=34896
Chyba coś kręci ten katalog on-line IC, dziś tam będę to zapytam o to sprzęgło.
PS. Ilu śrub brakuje przy zmianie koła z 200 na 210mm? Bo w starym jest zdaje się 6, a w większym niektórzy piszą 8, inni 9.
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 12:30 przez piori, łącznie zmieniany 4 razy.
Jak narazie wszystko chodzi fajnie. Jak to nie ładuje od samego dołu, i jak to wysterowałeś? Po przez MBC tylko szybciej zaczyna ładowac od dołu co akurat jest jak najbardziej pożądane .vision pisze:adam16v i jak tam motorek się trzyma ? ja mam 0.9 wysterowane na samym zaworze i przy 100 km mam 0.5 bara ustawiłem tak że z samego dołu nie ładuje
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
kierownice nie do końca otwarte , ten dźwięk {s....}jak było na max zapomniałem nazwy a ja mam GT 1749VA jeszcze bez ic
[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:06 ]
jak cisnę lekko to na starcie od 30 km mam 0.9
[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:24 ]
dodam że to sterowanie co ma Apsik jest lepsze bo kierownice pracują itd.
[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:06 ]
jak cisnę lekko to na starcie od 30 km mam 0.9
[ Dodano: 03 Kwi 2008 18:24 ]
dodam że to sterowanie co ma Apsik jest lepsze bo kierownice pracują itd.
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 21:03 przez vision, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości