Witam.
Mój Mk2 posiada niestety skrzynię 4 biegową... od początku mi to przeszkadza więc nazbierałem troszke grosza i planuje w okolicy kwietnia wymianę.
Wyciągałem juz skrzynie z Polo więc mysle ze tutaj sobie też poradzę
Pytania mam 3 :
1- Czy po wymianie na 5'tke będe musiał cos jeszcze zmieniać ?
Chodzi o to ze teraz jak dam lewarek na max w prawo to wchodzi 3, no a jak potem wrzucać 5?
2- Cięzko trafic skrzynie 5 z diesla wiec wsadze pierwsza lepsza z innego silnika... tylko czy mocowanie rozrusznika w przypadku diesla i benzyny jest to samo??
3- nie wiem czemu ale mam straszną ochote na automat Oglądałem na allegro i skrzynia mniej wiecej 400zł. Tylko czy oprócz zmieny lewarka, i usunięcia pedału sprzęgła trzeba cos modyfikowac???? aha i jak spalanie w przypadku automatu?? takie samo czy zmaleje?
Z góry dziekuje za porady
Wymiana skrzyni biegów... na jaką? :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1. zależy jaką 5 tkę
skrzyń w mk2 było multum ...
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=128
przy przekładce liczy się chyba typ skrzyni czy jest 020 czy 084, tzn przy zmianie typu chyba jest więcej grzebania ale nie jestem pewien ... musisz poszukać na forum
na dobry początek to masz zadanie domowe dowiedzieć się jaką skrzynię masz teraz ...
a potem sobie sprawdź jakie dawali do JP, bo możesz go udławić zbyt "długą" skrzynią ...
2. mamy w domu 1,6 benzyna i 1,6 TD i w obu mam skrzynie 4S, rozruszniki nie widać żeby się różniły ... ale może się mylę ...
3. spalanie automatu
JP + 4 biegi
max 148 km/h 0-100 18,7 sek 4,8 6,8 6,3 l/100km 90-120-miasto
JP + 5 biegow (4 + E)
max 148 km/h 0-100 18,7 sek 4,4 6,2 6,3 l/100km 90-120-miasto
JP + automat
max 143 km/h 0-100 22,9 sek 5,3 7,5 6,9 l/100km 90-120-miasto
skrzyń w mk2 było multum ...
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=128
przy przekładce liczy się chyba typ skrzyni czy jest 020 czy 084, tzn przy zmianie typu chyba jest więcej grzebania ale nie jestem pewien ... musisz poszukać na forum
na dobry początek to masz zadanie domowe dowiedzieć się jaką skrzynię masz teraz ...
a potem sobie sprawdź jakie dawali do JP, bo możesz go udławić zbyt "długą" skrzynią ...
2. mamy w domu 1,6 benzyna i 1,6 TD i w obu mam skrzynie 4S, rozruszniki nie widać żeby się różniły ... ale może się mylę ...
3. spalanie automatu
JP + 4 biegi
max 148 km/h 0-100 18,7 sek 4,8 6,8 6,3 l/100km 90-120-miasto
JP + 5 biegow (4 + E)
max 148 km/h 0-100 18,7 sek 4,4 6,2 6,3 l/100km 90-120-miasto
JP + automat
max 143 km/h 0-100 22,9 sek 5,3 7,5 6,9 l/100km 90-120-miasto
TDPower
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Jeśli chodzi o 3 punkt to ważny jest układ sterowania pompą wtryskową. Musisz połaczyć linkę gazu poprzez dźwignię sterowania na skrzynce biegów inaczej jazda będzie niemożliwa. Pomadto musisz to potem ładnie zgrać. No i warto zwrócić uwagę na to czy skrzynia jaką będziesz dysponował nie posiada chłodnicy oleju którą koniecznie musisz wtedy połączyć z układem chłodzenia silnika. PozdraVWiam!
PozdraVWiam!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości