Silnik sie dusi jak gwałtownie dodaje gazu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Silnik sie dusi jak gwałtownie dodaje gazu

Post autor: Rafałgolomk2 » śr mar 05, 2008 17:42

mam gola mk2 1,6 na gazie jezdzi dobrze ale jak na jalowym biegu wcisne pedal gwaltownie to silnik sie dusi i tak samo w trasie nie ma mocy gdy chce wyprzedzac,jak odejme gazu troche tak aby sie nie dusil to jest ok i przyspiesza,nie wiem co jest,filtry ok.Na benzynie to juz wogule kuleje na biegu jalowym ale jak sie jedzie i sa wyzsze obroty to jest ok.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 18:16 przez Rafałgolomk2, łącznie zmieniany 1 raz.


golomk3

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr mar 05, 2008 20:03

sprawdz ustawiennie zaplonu i swiece
mozliwe ze LPG do regulacji
u mnie bylo cos takieego ze na LPG po wcisnieciu na luzie gazu do dechy strzelaw p przepustnice a w czasie jazdy na biegu przy nawet lekkim przyspieszaniu silnik strasznie szarpal
po wymianie przewoddow zaplonowych wszystko bylo juz ok
zmocz przewody spryskiwaczem i odpal silnik, jezeli beda przeskakiwac iskry to przewody do wymiany
najlepiej sprawdzic to po ciemku



Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Post autor: Rafałgolomk2 » śr mar 05, 2008 20:08

zaplon byl ustawiany,kable tez maja z 4 miechy,sprawdze swiece


golomk3

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr mar 05, 2008 20:16




agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr mar 05, 2008 20:17

sprawdz tez kable
moje mialy 6 miesiecy
kosztowaly 70 zl KRUGER albo jakos tak, nie polecam ich i oszczedzania na kablach

[ Dodano: 05 Mar 2008 19:25 ]
tylko czy 1.6 ma TPS?
W 1.8 jak maialem uszkodzony TPS to obroty na jalowym spadaly i wzrastaly w czasie jazdy bylo ok
jezeli jest to silnik PN to mozesz sprobowac tego
http://vw2.info/vwforum/kody/
mozna uzyc diody lez z rezystorem ktory obnizy napiecie tak by dioda sie nie spalila
+ diody do + aku
minus do kostki przy cewce
rezystor obojetnie na ktora nozke
rfeszta tak jak w linku
jezeli to TPS to kody to pokaza, u mnie pokazaly



Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Post autor: Rafałgolomk2 » śr mar 05, 2008 21:38

dzieki jutro sprawdze jak ten tester sobie zalatwie

[ Dodano: 05 Mar 2008 20:39 ]
jest pn gaznik

[ Dodano: 05 Mar 2008 20:55 ]
tak mi sie wydaje bo za bardzo sie nie znam wiem ze gaznik jest pierburg 2e 75ps

[ Dodano: 05 Mar 2008 20:57 ]
czytalem o ustawieniach tps czy tak samo z tym pn sie robi????cos tam o przepustnicy bylo.gdzie tego szukac???


golomk3

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 05, 2008 23:54

masz gaźnik pierburg 2ee ? =komputer na podszybiu, sonda lambda, sterownik przepustnicy po prawej stronie gaźnika ? jeśli tak to:
kody błyskowe to raczej lepiej wg tego - prostsze, lepiej opisane i świeższe ...
http://vwgolf.pl/download/diagnostyka.zip
a co do regulacji 2ee to musisz być 100 % pewien
- poprawnego ustawienia rozrządu i zapłonu
- sprawny układ WN - świece, kable, kopułka, przerywacz
- szczelny układ dolotowy (podstawa pod gaźnikiem, przewód do serwa, przewód do przyspieszacza zapłonu, szczelne i właściwie podłączone wężyki wychodzące z dolnej podstawy gaźnika)
- czysty filtr powietrza
- czysty filtr paliwa i sprawna pompa paliwa
i dopiero wtedy jest sens zabawy z gaźnikiem
jak chcesz szczegółowy opis jak jes zbudowany, co i jak można w nim sprawdzić i ewentualnie wyregulować - podeślij maila na PW :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Post autor: Rafałgolomk2 » czw mar 06, 2008 10:35

ten gaznik to 2e czy jest jakas roznica miedzy 2e a 2ee??

[ Dodano: 06 Mar 2008 09:36 ]
www.golomk2@op.pl


golomk3

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 06, 2008 11:14

Rafałgolomk2 pisze:ten gaznik to 2e czy jest jakas roznica miedzy 2e a 2ee??

[ Dodano: 06 Mar 2008 09:36 ]
www.golomk2@op.pl
jest istotna różnica - 2e2 jest sterowany głównie mechanicznie i podciśnieniowo (siłownik 3-położeniowy + taka zielona bańka zawieszana pod maską ...
http://moto.allegro.pl/item319506299_ga ... rg_2e.html
a 2ee jest sterowany głównie elektrycznie i podćisnieniowo - ma taki duży komputer na podszybiu po prawej stronie + sondę lambda ...
http://moto.allegro.pl/item323024683_ga ... ancja.html
na poczatek zdecyduj który masz i napisz to ci podeślę odpowiednie info
:bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Post autor: Rafałgolomk2 » czw mar 06, 2008 11:56

mam napewno 2e taki jest symbol na gazniku pierburg 2e


golomk3

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 06, 2008 13:31

no czyli 2e2 :)
info poszło : poczytasz porozbierasz ... popytasz pomożemy ... :bigok:

[ Dodano: Czw Mar 06, 2008 13:38 ]

ten mail nie bardzo coś działa - możesz go podać jeszcze raz ...
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 14:38 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Awatar użytkownika
Rafałgolomk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt mar 04, 2008 19:57
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Kontakt:

Post autor: Rafałgolomk2 » czw mar 06, 2008 16:19

kurcze no mam takiego maila www.golomk2@op.pl powinno dzialac

[ Dodano: 06 Mar 2008 15:20 ]
nie wiem czemu tu nie dziala


golomk3

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » czw mar 06, 2008 18:50

jezeli chodzi o kody ktore ci podalem to sa one ogolnie do mk2 wiec jezeli jest tam podany kod od czujnika polozenia przepustnicy to wcale nie oznaacza czy w silniku PN jest taki
sprawdz kody to bedziesz wiedzial czy z elektronika jest wszystko ok



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 06, 2008 22:48

chodzi ci o golomk2@op.pl ?
jesli na gaźniku masz oznaczenie 2e a nie 2ee to o ile to silnik 1,6 to musi być 2e2 - tam nie ma mowy o kodach błyskowych bo nie ma komputera ... błyskowo to sobie tam można sprawdzić świece :jezor:
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2008 22:50 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości