Czy to koniec akumulatora??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Czy to koniec akumulatora??

Post autor: jurii21 » wt mar 04, 2008 22:49

Witam problem pojawia sie gdy temperatura na dworze spada do -10 (gdy jest na plusie wszystko ok) rano przy odpaleniu słychac takie szybkie cykanie jakby zegar szybko chodził i ciężko kręci, po tym zeruje mi sie licznik kilometrów dziennych i zegar, czy moze byc to przyczyną słabego lub nie doładowanego aku?? dodam ze dziennie jeżdzę ok 6-8 km a odpalany jest średnio 6-7 razy w ciągu dnia
z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2008 22:50 przez jurii21, łącznie zmieniany 1 raz.


Maciek

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » wt mar 04, 2008 23:01

Miałem identyczny problem. :D Pomogła wymiana bezpiecznika. Sprawdz bezpieczniki od zegarów i wskazników. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Post autor: jurii21 » wt mar 04, 2008 23:24

jutro sprawdze bezpieczniki a akumulator nie jest nowy


Maciek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 05, 2008 03:23

jurii21 pisze:dodam ze dziennie jeżdzę ok 6-8 km a odpalany jest średnio 6-7 razy w ciągu dnia
Mało jeździsz a duży pobor prądu. Nie dziwię się, ze aku jest niedoładowany. Doładuj i zobaczysz co będzie.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr mar 05, 2008 05:34

zanim postanowisz wymienić aku na nowy warto abyś po jego doładowaniu przed podpięciem do do auta dobrze czymś ostrym wyskrobał zaciski na akumulatorze i klemy. Ja miałem takie objawy jak Ty, kupiłem nowy aku i też się zachowywał jak rozładowany, przy przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon słychać było zza zegarów takie terkotanie (dźwięk, który nie mogę do niczego przyrównać) cos tak jakby trrrr, trrrr ! i okazało się, że klemy były tak zasyfione że nie było dobrej przewodności prądu. Po ich przeczyszczeniu i włożeniu ponownie starego akumulatora auto paliło na dotyk a rozrusznik zakręcił jak szalony !


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości