Wyciek przy turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wyciek przy turbo

Post autor: grandi » pn mar 03, 2008 17:24

Jestem jeszcze zielony kupiłem go nie dawno i ładnie wszystko wymyłem przed wyjazdem a to był mój pierwszy rejs tym TD i miałem taki leciutki wyciek co jest grane ?

To wygląda jak by była ta obejma nie dokręcona , ale nie wiem , nie zna m budowy .

Obrazek

Obrazek

Nie kopci chyba że dam mu w pedał ma wtryski do wymiany bo któryś leje , nie ma oleju w filtrze powietrza.
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 21:13 przez grandi, łącznie zmieniany 4 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn mar 03, 2008 17:31

Turbo pluje olejem na moje oko...



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » pn mar 03, 2008 17:50

albo odma albo turbo olej bieze



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 03, 2008 17:52

zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » pn mar 03, 2008 18:31

souler pisze:zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot

Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.

[ Dodano: 03 Mar 2008 17:32 ]
souler pisze:zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot

Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.

Może to oznaczać że są już duże przedmuchy spowodowane ucieczka kompresji przez duże luzy w zamkach pierścieni.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 03, 2008 18:58

arek wamej pisze:Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.
zdj nr 1 misiu. kolanko do kolektora, ja tam widze mokro i to jest wlasnie po stronie ssacej. poza tym jesli puszcza olej, to na postoju po jakims czasie bedzie mial ten olej w muszli ssacej. jesli ma przedmuchy to zimny silnik odpalic, wyciagnac bagnet i poczuc powiew morskiej bryzy :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn mar 03, 2008 19:10

duzo ci oleju ubywa?


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 03, 2008 21:24

duzo ci oleju ubywa?

Przejechałem 400 km i chyba jest na bagnecie na 3/4 chyba bo to był pierwszy rejs ,, dokręcałem tą obejme ale się zluzowała czy to to ? właśnie nie znam jeszcze dobrze budowy turbo , ucze się , ale najlepiej autko idzie przy 110 na wyprzedzanie a tak to czuć jak pracuje na 1,2 biegu potem jest taka dziura to skąd ten wyciek?
Zdjąć tą gumę i zobaczyć w środku?

A i bagnet mi uniosło po 200 km ( ale to może być wina bagnetu że ma wyrobiony zatrzask?)
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 21:30 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » pn mar 03, 2008 22:03

Mi bagnet po kazdej przygazowce wychodzi...


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » pn mar 03, 2008 22:09

mialem to samo ostatnio pozdejmowalem u mechanika wszystkie rury... poczysicilem turbine i rury itd i nic wiecej sie nie pokazuje..widocznie mialem za słabo dokręcona opaske... moze u Ciebie to to samo...

a 1 mechanik u ktorego bylem powiedzial to samo co wy... TURBINA do wymiany!!! pojechalem do drugiego i co? turbina hula aż milo jak mi ja sprawdzał


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr mar 05, 2008 00:54

Po dokręceniu nie cieknie


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » śr mar 05, 2008 17:13

souler pisze:zdj nr 1 misiu. kolanko do kolektora, ja tam widze mokro i to jest wlasnie po stronie ssacej. poza tym jesli puszcza olej, to na postoju po jakims czasie bedzie mial ten olej w muszli ssacej. jesli ma przedmuchy to zimny silnik odpalic, wyciagnac bagnet i poczuc powiew morskiej bryzy :rotfl:

W muszli ssącej tak ale nie w króćcu ssącym sprężarki.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr mar 05, 2008 20:42

Czyli mam coś nie tak z silnikiem?

Ciekło minimalnie z tej od góry po dokręceniu przestałota z lewej nie ciekła było sucho

[ Dodano: 05 Mar 2008 21:39 ]
Czy to groźne jak ta odma , rozbierałem rurę z pokrywy klawiatury była czysta. co jest grane bo się zaczynam bać.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 20:45 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » pt mar 07, 2008 19:19

Powiem w ten sposób, jeśli przy pracującym silniku z wyciągniętym "ssaniem" odkręcisz korek wlewu oleju i połżysz go na wlewie to nie powinno ci go zrzucić; jeśli Ci zrzuca to znaczy że masz duże przedmuchy przez pierścienie a przez to małą kompresję co będzie skutkowało utrudnionym rozruchem w zimie.
dopuki pali Ci dobrze to możesz jeździć bez szkód dla silnika ale jak już będzie go ciężko odpalić jeżdżąc na siłę nadal będziesz zwiększać niepomiernie koszta remontu silnika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości