Mój problem jest taki, ze przeskoczył mi rozrząd o 180 stopni, popieprzyła się głowica oraz pokrzywiły zawory, dodatkowo jest niskie cisnienie w silniku ponieważ coś jest nie tak z pompą olejową i smokiem chyba, przez co najprawdopodobniej zapiekła się turbina i też raczej nic z niej nie będzie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
I teraz moje pytanie jest takie, co zrobić czy kupować używana głowice, turbine i pewnie pompe olejową (chociaż miska jest troszke przekrzywiona może wystarczyło by ją tylko opukać i wyprofilować i nastawic smok) do tego oczywiście rozrząd, czy może jednak odrazu poszukać jakiegoś silnika używanego i ewentualnie na co w takowym zwrócić uwagę, oraz czy wszystkie silniki AAZ były montowane z turbinkami K03 czy było coś lepszego?
Gdyby ktoś wiedział gdzie można nabyć wporządku silnik na śląsku lub małopolsce to proszę o podrzucenie namiarów.
Z góry dziękuję za pomoc