Witam Panie i Panów
Z okazji zbliżających się badań technicznych pojechałem na oględziny samochodu co by nie odjechać z kwitkiem od diagnosty i dowiedziałem się że prawy drązek w układzie kierowniczym ma luz przy maglownicy, i wzwiazku z tym mam pytanko czy trzeba cały drążek wymieniać czy można samą koncówke tak jak drugi koniec drążka (niewiem co mam kupić), i czy dużo jest patroszenia samochodu przy takiej operacji ?
drążek ma luz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
drazek kierowniczy sklada sie tylko z dwoch wymiennych czesci. Jezeli Twoj drazek ma luz tylko na koncu przy maglownicy a druga strona, czyli ta wkrecana w zwrotnice jest dobra,
to mozesz kupic tylko drazek, bez koncowki, i wkrecic stara. Trzeba sie tylko zastanowic, poniewaz po wymianie drazka, bedziesz musial ustawic zbierznosc, wiec moze warto wymienic oba kompletne drazki, ustawic zbierznosc i miec problem z ukladem kierowniczym z glowy na dluzszy czas. Zawsze moze byc tak, ze jak wymienisz tylko jeden drazek, ustawisz zbierznosc, to zaraz poleci kolejny drazek![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
to mozesz kupic tylko drazek, bez koncowki, i wkrecic stara. Trzeba sie tylko zastanowic, poniewaz po wymianie drazka, bedziesz musial ustawic zbierznosc, wiec moze warto wymienic oba kompletne drazki, ustawic zbierznosc i miec problem z ukladem kierowniczym z glowy na dluzszy czas. Zawsze moze byc tak, ze jak wymienisz tylko jeden drazek, ustawisz zbierznosc, to zaraz poleci kolejny drazek
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 09:18 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
mam ten sam problem dzis sie zabieram za próbe rozdziewiczenia tego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678
podobno da sie bez wyciągania przekładni kierowniczej.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678
podobno da sie bez wyciągania przekładni kierowniczej.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678
Da się ale zdecydowanie łatwiej prawą. Do lewej jest trochę trudniejszy dostęp, zwłaszcza z automatyczną skrzynią biegów, gdzie praktycznie nie ma dostepu. Jeśli masz jesdą do wymiany wymieniałbym bez wyciągania. Jeśli obydwie chcesz wymienić może się okazać że łatiwej i szybciej cały magiel wyciągnąc. Da sie go wywalić bez większych walk po zdęciu prawego koła, wychodzi w prawą stronę. Trochę trzeba ją przekręcić.bocznik pisze:podobno da sie bez wyciągania przekładni kierowniczej.
O!
i o taką właśnie odpowiedż zachęcającą mnie do walki chodziło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dzis zaczynam walkę
[ Dodano: 04 Mar 2008 21:47 ]
no i ja mam ładnie wymienione oba drążki
roboty z wymianą prawej(wybitej) i lewej strony było około2,5 godziny plus pół godziny na geometrie/zbieżność
szczerze mówiąc nie było wiele babrania się z tym poszło gładko
przypomne ze ja to w borze robilem wiec w golfie 2 powinno być jeszcze łatwiej
jakiś opis jest w moim temacie:wymiana drążka
pozdrawiam
i o taką właśnie odpowiedż zachęcającą mnie do walki chodziło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dzis zaczynam walkę
[ Dodano: 04 Mar 2008 21:47 ]
no i ja mam ładnie wymienione oba drążki
roboty z wymianą prawej(wybitej) i lewej strony było około2,5 godziny plus pół godziny na geometrie/zbieżność
szczerze mówiąc nie było wiele babrania się z tym poszło gładko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
przypomne ze ja to w borze robilem wiec w golfie 2 powinno być jeszcze łatwiej
jakiś opis jest w moim temacie:wymiana drążka
pozdrawiam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153678
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości