1,4 slaby

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

1,4 slaby

Post autor: grabiec » czw lut 28, 2008 15:49

siema panowie moje autko cos oslablo i teraz pytanie moglo oslabnac od tego ze pobiera lewe powietrze ??

pod gaznikiem jest taka gumowa uszczelka i jak silnik pracuje to slychac syczenie a jak sie chwyci za rure od filtra powietrza do gaznika i delikatnie sie ja uniesie to auto spada z obrotow i gasnie moze przez to byc slabsze ??????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » czw lut 28, 2008 18:54

grabiec pisze:moze przez to byc slabsze
jak najbardziej


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw lut 28, 2008 19:14

grabiec pisze:moze przez to byc slabsze ??????
no pewnie, wymień podstawę gaźnika.
takie pytanie: czy w tych modelach były gaźniki??? Mi się wydaje, że kolega ma tak samo jak u mnie, czyli silnik 1.4 ABD i wtrysk jednopunktowy.


Obrazek
Obrazek

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » czw lut 28, 2008 19:21

zgodzę się z prezesso... też mam 1.4 ABD i posiadam jednopunktowy wtrysk



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » czw lut 28, 2008 19:50

prezesso pisze:takie pytanie: czy w tych modelach były gaźniki??? Mi się wydaje, że kolega ma tak samo jak u mnie, czyli silnik 1.4 ABD i wtrysk jednopunktowy.
w MK3 juz nie bylo gaznikow, 1.4 ABD to Mono-Motronic czyli uklad jednopunktowego wtrysku paliwa firmy Bosh
gaznikiem nazywa sie ktoraa czesc tego wtryskiwacza, bodajze na dolna podstawe wtrysku


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » czw lut 28, 2008 23:44

no tak sorki macie racje ja to ogulem tak nazwalem
a moze przez to wiecej palic ????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » czw lut 28, 2008 23:56

grabiec pisze:a moze przez to wiecej palic ????
moze, przyczyn zwiekszonego spalania jest wiele, ale przez ta nieszczelnosc rowniez moze palic wiecej


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » pt lut 29, 2008 16:49

dzisiaj wypatrzylem ze ma nie rowne obroty i przeskakuje iskra tzn slychac ja w okolicy kopulki. Co byscie doradzili bo bede zmienial rozrzad szklanki olej filtry czy wymienic tez kopulke kable i swiece czy kable i swiece zostawic ?? a kopulke wymnienic ????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » pt lut 29, 2008 16:59

grabiec pisze:czy wymienic tez kopulke kable i swiece czy kable i swiece zostawic ?? a kopulke wymnienic ????
jak najbardziej komplet, czyli kopułkę, palec, świece i przewody - wtedy będziesz miał spokojną głowę, że to masz już nowe, a poza tym unikniesz problemów typu "nie zapala z rana lub w wilgotne i deszczowe dni". Przeskakiwanie iskry na kopułce to oznaka starej kopułki, która ma mikropęknięcia, przez które przeskakuje prąd (czasem nie dotykaj przy włączonym silniku, bo "będziesz świecił" :idea: [-X


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » pt lut 29, 2008 22:55

wielkie dzieki za ostrzezenie a jeszcze pytanie jak bede wymienial szklanki to chce wymienic od razu rozrzad bo kupilem go nie dawno i nie wiem co bylo robione a co nie duzo jest roboty zeby wymienic szklanki trzeba sciagnac walek i cos jeszcze czy sa jakos numerowane szklanki na ssacy i na wydech ????

acha i czy sa jakies fabryczne znaki na rozrzadzie wiem ze w jakims aucie byly znaki tez na koale zamachowym czy w moim tez tak bedzie czy lepiej zrobic swoje znaki


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob mar 01, 2008 00:42

grabiec pisze:acha i czy sa jakies fabryczne znaki na rozrzadzie wiem ze w jakims aucie byly znaki tez na koale zamachowym czy w moim tez tak bedzie czy lepiej zrobic swoje znaki
sa znaki :dol:

Obrazek
grabiec pisze:czy sa jakos numerowane szklanki na ssacy i na wydech ????
wszytskie 8 sa identyczne
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 00:49 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krzycho82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lis 28, 2006 10:53
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Krzycho82 » sob mar 01, 2008 18:53

Kolego a ile Tobie pali ten Golfik na 100Km? :chytry: Pytam bo mialem ten sam problem i tez troche rzeczy wymienilem no i spalanie spadlo, z tym ze mam wzmacniacz podjaczony do bateryjki i wiecznie cos tam w tle buczy,.. pzdr
(moj siorbie 7,6l na 100km -tryb mieszany)


Pozdrowionka

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » ndz mar 02, 2008 01:28

siema panowie wlasnie wrocilem od dziewczyny i ONA co sie nic nie zna wypatrzyla ze jednak iskra nie przeskakuje w kopulce choc tego tez nie jestem pewien a kolo cewki zaplonowej widac jak przebija tylko nie wiem co moze byc przyczyna kable czy cewka :/ i to jest ten bul jak to cewka to jaki koszt miej wiecej

czy wymienic na poczatek kable kopulke swiece palca i potem patrzec (w sumie to i tak pasuje bo nie wiadomo ile na tym przejechane)
Krzycho82 pisze:Kolego a ile Tobie pali ten Golfik na 100Km? :chytry: Pytam bo mialem ten sam problem i tez troche rzeczy wymienilem no i spalanie spadlo, z tym ze mam wzmacniacz podjaczony do bateryjki i wiecznie cos tam w tle buczy,.. pzdr
(moj siorbie 7,6l na 100km -tryb mieszany)
no tego to nie wiem bo na razie nie moge z nim ladu dojsc przerywa szarpie dusi itp ale jak sprawdze to napisze:]



milej nocy :green_fuck:
Ostatnio zmieniony ndz mar 02, 2008 01:30 przez grabiec, łącznie zmieniany 1 raz.


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz mar 02, 2008 02:13

na poczatek to zdejmij obudowe filtra zatkaj rure i jak auto nie zgasnie to szukaj miejsca gdzie lyka lewe powietrze, a jak zgasnie i nie bedzie sie wzbudzal do zycie to z powietrzem jest ok,aczkolwiek ta uszczelke zawsze warto wymienic bo koszt nie duzy, a przy, a przy duzym cisnieniu moga pojawiac sie przedmuchy, np w czasie ostrzejszego gazowania, co do iksry to odpal go w nocy, macha w gore i jak bedzie swiecic to zmieniaj, aczkolwiek z tej calej elektryki najdrozsze sa kable ok 100zl, cala reszta to juz mniejsze pieniadze, a ile to nie wiem, polukaj na allegro to bedziesz mial jako takie rozeznanie..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 306 gości