TD mniej awaryjny??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lut 27, 2008 23:09

wegi pisze:tak pewnie przy wymianie rozrządu zdejmę koło i sie sprawdzi czy klin nie jest naderwany.
jak chodzi równo i nie cieknie z simeringa na wale to radze nie ruszac bo wiesz czym to grozi .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cyna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr lis 21, 2007 23:47
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyna » śr lut 27, 2008 23:23

wegi pisze: i tak pewnie przy wymianie rozrządu zdejmę koło i sie sprawdzi czy klin nie jest naderwany.
A moze lepiej nie ruszac tego kola, skoro sie nie telepie? Moj mechanik powiedzial przy wymianie rozrzadu, ze tego kola nie rusza, bo "ono jest fabrycznie dopierd.....e i sie go nie rusza bo sa problemy". I ze przy wymianie rozrzadu go nie zdejmowal. taka odpowiedz mnie ucieszyla, bo kolo pracuje i pracowalo rowniutko co do milimetra.


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=27][img]http://ilepali.info/foot.php?id=27[/img][/url]

ieble
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pn lut 04, 2008 11:27
Lokalizacja: Skwierzyna

Post autor: ieble » czw lut 28, 2008 00:09

no a ja w TD mk 2 nie sprawdzilem tego kola tzn naciagu zrobolemglowice zalozylep poskladalem i odpalilem. odpalil pieknie, wiec zgasilem i poszlem go poskladac do kupy juz chcialem wyjechac z garazu i pyk strzelil klin i po glowicy poszlo. Szlak mnie trafil - ale cóż człowiek płaci za swoje blędy i na nich sie uczy..........rodzi sie glupi i glupi umiera :)



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw lut 28, 2008 12:17

tez mam kombiaka z td ma przelatane 307tys jezdzony na polsyntetyku i ZERO problemów.przy rannym odpalaniu puszcza praktycznie nie widoczna czarna chmurke i nic poza tym:D:D jestem z niego dumny:)a jak bedzie Ci broakowalo kucy to troszeczke dawke zwiekszyc i cisnienie:) mi spalanie nie wzroslo a ciagnie bardzo ladnie od samego dołu:D
pozdro!!



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » czw lut 28, 2008 16:06

z tym kołem na wale i klinem to sa rozne teorie, ruszac, czy nie ruszac. sa mechanicy, ktorzy radza co 3 raz wymiany rozrzadu wymienic kolo i klin, wiec sam nie wiem. oczywiscie, jesli sie nic "kolebie" to nie warto ruszac oryginalu.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw lut 28, 2008 17:14

jesli koło chodzi równo ja bym nieruszał u mnie chodzi równo więc "spię spokojnie"u sąsiada który sprowadził golfa TD z niemiec z ori przebiegiem 170 tys silnik chodzi jak zegarek pali bez przyspieszacza ,zero dymu przy paleniu i gazowaniu ale...no własnie nieszczęsne koło gibie sie i to wyraznie ...ja wiedząc o tym bałbym sie jeżdzić i robił to czym predzej


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » czw lut 28, 2008 20:43

a więc byłem, jeżdzilem i pisze co widzialem : autko zdrowe (co bardzo mnie zdziwilo),silnik chodzi swietnie, ale to juz wczesniej sprawdzalem. mam do Was koledzy (użytkownicy TD) kilka pytan.

1) wyciek w okolicy filtra oleju (mam cos podobnego w 1,6D, ale u mnie sie ledwo poci, a tam troche mocniej to wyglada) - co to moze byc i czy to cos groznego?

2) jezdzilem nim po polnych drogach moze ok.10minut, pozniej podjechalismy na parking. zgaszalem silnik i odpalalem kilkakrotnie (odpalal z pol obrotu rozrusznika), pozniej probowalem silnik odpalic po ok. 15 min, i musialem go krecic ok.5 razy az zaskoczyl (zimny odpalil równo)

3) czy TD byly bez "przyspieszacza"??, bo ten jest



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » czw lut 28, 2008 20:49

1) powód moze być kijowy filtr
2) moze swiece sie nie właczyły bo czujnik temperatury bzle wskazuje
3)nowsze wersje miały automatyczny przyspieszacz



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 28, 2008 20:50

wegi pisze:1) wyciek w okolicy filtra oleju (mam cos podobnego w 1,6D, ale u mnie sie ledwo poci, a tam troche mocniej to wyglada) - co to moze byc i czy to cos groznego?
czujnik cisnienia pewnie, ostatecznie oring na chlodniczce lub na filtrze
wegi pisze:2) jezdzilem nim po polnych drogach moze ok.10minut, pozniej podjechalismy na parking. zgaszalem silnik i odpalalem kilkakrotnie (odpalal z pol obrotu rozrusznika), pozniej probowalem silnik odpalic po ok. 15 min, i musialem go krecic ok.5 razy az zaskoczyl (zimny odpalil równo)
normalne dla td, ze gorzej pali, gdy temp silnika spadnie w okolice 68+ stopni. swiece nie grzeja, a komora wstepne lubia ciepelko. szkoda, ze az 5 razy kreci, ale mysle, ze nie jest to nic strasznego
wegi pisze:3) czy TD byly bez "przyspieszacza"??, bo ten jest
byly. chyba od 95 albo 96 montowali automatyczne "ssanie"


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » czw lut 28, 2008 21:03

dzięki koledzy, ja sie wstepnie zdecydowalem, reszte mamy "dopracowac" w poniedzialek, mysle ze autko jest OK

Variant `97, TD, granatowy, bez elektryki, bez relingow, ABS, 2 x AirBag, sprowadzony, do opłat : 10.500.00 jak na razie, co Wy na to? myslalem zejsc ponizej 10.000.00, ale i tak juz zeskoczyl z ceny 11.600.00 :)



PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » czw lut 28, 2008 22:13

jezu troche drogawo :blush:
tak czy siak to powiedzmy sobie szczerze żadna rewelacja :bajer: ,
targuj się
ja swojego 1,9 TD sciągałem z Niemiec tylko że mój to 94 rok, też kombi, beza elektryki,
z przebiegiem 260 tys km ( serwisowany) kupioy od zwykłego Helmuta a nie od Turka
z opłatami wyniósł mnie 5700 PLN

no nie wiem ja nigdy tyle bym nie dał
ale moze ciebie stać !!!!


nie ma co te grzdyle trzymaja jednak cenę :okej:
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 22:16 przez PROGRAF, łącznie zmieniany 2 razy.



djmolo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 09:19
Lokalizacja: Radzionków/Zabrze
Kontakt:

Post autor: djmolo » sob mar 01, 2008 09:22

Wydaje mi sie że troche drogo jak za zwykłego AAZ. No chyba że jest igła. Ale taką sztuke trafić ciężko. Zawsze trzeba dołożyć pare złotych.


[b]Zdrowaś muzo, bitów pełna, bass z Tobą,
błogosławionaś Ty między gatunkami i błogosławiony
owoc żywota Twojego, DJ.
Święta Techniawo, Matko Trance'u, graj nade nami głuchymi,
teraz i w godzinę lotu naszego[/b]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob mar 01, 2008 09:32

djmolo pisze:Wydaje mi sie że troche drogo jak za zwykłego AAZ. No chyba że jest igła. Ale taką sztuke trafić ciężko. Zawsze trzeba dołożyć pare złotych.
Ja swojego AAZ w grudniu sprzedałem za 11500zł z 95r a chciałęm 11200zł, przyjechali klienci i sami mi podbili cenę jak zobaczyli auto :bigok: Lepiej czasami dorzucic 1000-1500zł niz potem dokłądac tysiace i byc niezadowolonym



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » sob mar 15, 2008 21:30

Jednak przystałem na starym TD :) Mam teraz do was takie pytanie : mam do wymiany uszczelkę pod misą olejową i zastanawiam sie dlaczego mam tam wyciek. Przecież malo kiedy zdarza się ze jest padnieta uszczelka pod misą. Czy to się dzieje przez inna usterke czy ja przesadzam ? :) Poza tym silnik OK, turbo suche, nie kopci, nigdzie nie dmucha.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 163 gości