schemat sterowania seryjnego pneumatycznego zamka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
schemat sterowania seryjnego pneumatycznego zamka
poszukuje schematu centralnego zamka
musze sobie podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka na pilota
musze sobie podłączyć uniwersalny sterownik centralnego zamka na pilota
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 22:04 przez adik1983, łącznie zmieniany 1 raz.
jak nie dziala podnoszenie opuszczanie szyby to najpierw trzeba sprawdzic kable przy zawiasach drzwi w gumowej rurce harmonijkowej, u mnie tak bylo. kabel byl przerwany, a w tylnej klapie bylo zwarcie 2ch przewodow, po lewej stronie bo po prawej idzie rurka od centralnego. A jak to nie pomoze to trzeba do pompki sie dostac (w bagazniku w styropianie). Tam jest sterownik centralnego.
- we wtyczce bedzie kabel zielony lub szary i trzeba do niego podlaczyc plusa, np z kabla czerwono-czarnego lub z akum. i wtedy zamek sie otworzy. UWAGA: zaplon ma byc wylaczony. a jak to nie pomaga to wina pompki. Oczywiscie wczesniej sprawdzic czy jest +12V na czerw-czarnym. Sprawdzic jeszcze kabel czarno-czerwony co dochodzi do drzwi kierowcy.
Jutro sam bede robil ten zabieg gdyz tez central nie otwiera.
Zeby podlaczyc sterownik od pilota to trzeba podpiac sie pod sterownik przy pompce, jest ten temat gdzies na forum. Poszukaj troche.
Pozdrowionka.
- we wtyczce bedzie kabel zielony lub szary i trzeba do niego podlaczyc plusa, np z kabla czerwono-czarnego lub z akum. i wtedy zamek sie otworzy. UWAGA: zaplon ma byc wylaczony. a jak to nie pomaga to wina pompki. Oczywiscie wczesniej sprawdzic czy jest +12V na czerw-czarnym. Sprawdzic jeszcze kabel czarno-czerwony co dochodzi do drzwi kierowcy.
Jutro sam bede robil ten zabieg gdyz tez central nie otwiera.
Zeby podlaczyc sterownik od pilota to trzeba podpiac sie pod sterownik przy pompce, jest ten temat gdzies na forum. Poszukaj troche.
Pozdrowionka.
Sprawdzalem w tych gumach tylko w tylnych drzwiach byly przerwane i zrobilem to i dalej nic z tymi szybami. A jak pozdejmowalem kazda tapicerke to w kazdych drzwiach byly wtyczki odpiete od szyb. po co? jak nacisne pprzyciski od podnoszeni tylnych szyb to tylko cos tyka w drzwiach
A co do centralnego to jak zdjelem tapicerke to byly 3 przewody zielony cerwony i czarnyjak sie nei myle i sa odlaczone
A co do centralnego to jak zdjelem tapicerke to byly 3 przewody zielony cerwony i czarnyjak sie nei myle i sa odlaczone
jak nie dziala podnoszenie opuszczanie szyby to najpierw trzeba sprawdzic kable przy zawiasach drzwi w gumowej rurce harmonijkowej, u mnie tak bylo. kabel byl przerwany, a w tylnej klapie bylo zwarcie 2ch przewodow, po lewej stronie bo po prawej idzie rurka od centralnego. A jak to nie pomoze to trzeba do pompki sie dostac (w bagazniku w styropianie). Tam jest sterownik centralnego.
- we wtyczce bedzie kabel zielony lub szary i trzeba do niego podlaczyc plusa, np z kabla czerwono-czarnego lub z akum. i wtedy zamek sie otworzy. UWAGA: zaplon ma byc wylaczony. a jak to nie pomaga to wina pompki. Oczywiscie wczesniej sprawdzic czy jest +12V na czerw-czarnym. Sprawdzic jeszcze kabel czarno-czerwony co dochodzi do drzwi kierowcy.
Jutro sam bede robil ten zabieg gdyz tez central nie otwiera.
Zeby podlaczyc sterownik od pilota to trzeba podpiac sie pod sterownik przy pompce, jest ten temat gdzies na forum. Poszukaj troche.
Pozdrowionka.
[ Dodano: 29 Lut 2008 22:21 ]
jak cos pstryka jak otwierasz szyby to moze silnik nie da rady pociagnac tej szybki bo np. przy zamknietej jak dalej zamykasz to pstryka bo juz dalej nie pojdzie. nie wiem co jest. ktos odlaczyl wszystko bo moze cuda sie dzialy z elektryka. trzeba wszystko po kolei sprawdzic. sprawdz jeszcze czy w kostce do wlacznika tylnych drzwi jest prad. jest 5 kalelkow, ma byc 12V (nie pamietam czy na 2ch kablach) i okolo 5V no i masa. nie pamietam co na jakim. ale pewnie masz OK skoro cos pstryka (prad dochodzi), chociaz moze ktos przewody pozamienial.
Wpisz w SZukaj: centralny zamek to znajdziesz pare stron a tam sa linki do schematu centralnego (w jezyku ang. taki sobie). jest tez w ksiazce GOLF I VENTO fajny schemacik ale ksiazka ma 40MB w pdf to nei wysle.
- we wtyczce bedzie kabel zielony lub szary i trzeba do niego podlaczyc plusa, np z kabla czerwono-czarnego lub z akum. i wtedy zamek sie otworzy. UWAGA: zaplon ma byc wylaczony. a jak to nie pomaga to wina pompki. Oczywiscie wczesniej sprawdzic czy jest +12V na czerw-czarnym. Sprawdzic jeszcze kabel czarno-czerwony co dochodzi do drzwi kierowcy.
Jutro sam bede robil ten zabieg gdyz tez central nie otwiera.
Zeby podlaczyc sterownik od pilota to trzeba podpiac sie pod sterownik przy pompce, jest ten temat gdzies na forum. Poszukaj troche.
Pozdrowionka.
[ Dodano: 29 Lut 2008 22:21 ]
jak cos pstryka jak otwierasz szyby to moze silnik nie da rady pociagnac tej szybki bo np. przy zamknietej jak dalej zamykasz to pstryka bo juz dalej nie pojdzie. nie wiem co jest. ktos odlaczyl wszystko bo moze cuda sie dzialy z elektryka. trzeba wszystko po kolei sprawdzic. sprawdz jeszcze czy w kostce do wlacznika tylnych drzwi jest prad. jest 5 kalelkow, ma byc 12V (nie pamietam czy na 2ch kablach) i okolo 5V no i masa. nie pamietam co na jakim. ale pewnie masz OK skoro cos pstryka (prad dochodzi), chociaz moze ktos przewody pozamienial.
Wpisz w SZukaj: centralny zamek to znajdziesz pare stron a tam sa linki do schematu centralnego (w jezyku ang. taki sobie). jest tez w ksiazce GOLF I VENTO fajny schemacik ale ksiazka ma 40MB w pdf to nei wysle.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości