Jak wymienic jabuszko Pod lewarkiem zmiany biegow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak wymienic jabuszko Pod lewarkiem zmiany biegow
Czesc mam problem tej natury potrzebuje wymienić jabłuszko pod lewarkiem wraz z wszystkimi tam znajdującymi sie elementami i prawde powiedziawszy nie mam bladego pojecia jak to zrobic .Z kabiny tego nie zrobie bo juz prubowalem jesli ktos cos na temat wie a w postach na temat wstecznego przeczytałem ze kilka osób to robiło to prosze o info obrazki mile widziane P.S.w poscie WSTECZNY jest obrazek z lewarkiem jednak w mojej besti niema zacisku rozrysowanego pod literka "B" z gory Thx
musisz odkrecic wydech lub mocno go 'wygiac' i bedziesz mial dojscie do dwoch srub co trzymaja mocowanie jabluszka,i odkrecic pret od biegow przy skrzyni biegow.z gory pod mieszkiem zmiany biegow masz tez dwie nakredki
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 21:07 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Siema
Już to kiedyś opisywałem.
Ale pokrótce to przedstawię jeszcze raz.
Więc tak:
1. Czas pracy ok 5 godzin
2. Co wymieniałem. Jabłko (5 zł), 2 tuleje (kolor pomarańczowy , 25 zł z przesylka na allegro)
3. Zaczyna sz od zdjęcia kata (niezbędne)
4. Odginasz reszte rur na bok podpierasz czyms
5. Zdejmujesz osłone , (ocynkowaną) nad katalizatorem (na zaślepki można śrubokrętem)
6. widzisz spód lewarka (4 śruby na klucz bodaj 13 odkręcasz)
7. lewarek zejdzie w dół , pchasz go w dół , potem dosyc ciężko ale wyjmujesz z tej tulei podwoziowej
8. Wyciskasz tuleje w lewarku( dość proste) , i dalej te pod autem (ciuęzkie dojście , chyba ze masz kanal)
9 . Odkrecasz 2 śruby w środku lewarka i wyjmujesz gniazdo z kulką. Na spodzie gałki jest klin wybijasz wkładasz kulke zakładasz zpowrotem
10. składasz wszystko (p[rócz włożenia rury od learka gladko wszystko pojdzie)
11. Regulujesz na końcówce rury od zmiany skrecasz i śmigasz.
12. Robiłem to bez kanału , da sie
Już to kiedyś opisywałem.
Ale pokrótce to przedstawię jeszcze raz.
Więc tak:
1. Czas pracy ok 5 godzin
2. Co wymieniałem. Jabłko (5 zł), 2 tuleje (kolor pomarańczowy , 25 zł z przesylka na allegro)
3. Zaczyna sz od zdjęcia kata (niezbędne)
4. Odginasz reszte rur na bok podpierasz czyms
5. Zdejmujesz osłone , (ocynkowaną) nad katalizatorem (na zaślepki można śrubokrętem)
6. widzisz spód lewarka (4 śruby na klucz bodaj 13 odkręcasz)
7. lewarek zejdzie w dół , pchasz go w dół , potem dosyc ciężko ale wyjmujesz z tej tulei podwoziowej
8. Wyciskasz tuleje w lewarku( dość proste) , i dalej te pod autem (ciuęzkie dojście , chyba ze masz kanal)
9 . Odkrecasz 2 śruby w środku lewarka i wyjmujesz gniazdo z kulką. Na spodzie gałki jest klin wybijasz wkładasz kulke zakładasz zpowrotem
10. składasz wszystko (p[rócz włożenia rury od learka gladko wszystko pojdzie)
11. Regulujesz na końcówce rury od zmiany skrecasz i śmigasz.
12. Robiłem to bez kanału , da sie
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
A sama wymiana jabka?? da rade bez sciągania wydechu?? tulejki mam wszystkie nowe przy skrzyni i tą czerwona, tylko potrzebuje wymienic jabko i nic wiecej, da rade bez sciągania wydechu,tzn wszystko od góry??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c83 ... 3f1d1.html
Rozebrałem już mieszek wraz z konsola srodkową i odkreciłem 2 nakretki od jabka i niechce nadal wyjsc.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c83 ... 3f1d1.html
Rozebrałem już mieszek wraz z konsola srodkową i odkreciłem 2 nakretki od jabka i niechce nadal wyjsc.
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
Żeby wymienić taki szit trzeba rozbierac pół podwozia , Ja wymieniłem jabko bez ingerencji w podwozie, wszystko dało zrobic od góry, wystarczył dremel z tarczą do metalu, migomat, 2 nakretki i 2 sróby i trochę pomysłowości robota na 30min
Ostatnio zmieniony sob mar 01, 2008 23:37 przez Jessy, łącznie zmieniany 1 raz.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mylisz sie , podwozia w ogole nie ruszasz (choć nie do konca wiem co masz na mysli mówiąc podwozie? zawieszenie? jesli tak to nie ruszasz go)Jessy pisze:Żeby wymienić taki szit trzeba rozbierac pół podwozia
Panie z migomatem wymieniaćja jabłuszko? Tak troche bardzo po Polsku! Nie chiałbym wiedzieć jak wymieniasz np wahacze albo amory . Pewnie tez bez odkręcaniaJessy pisze:wystarczył dremel z tarczą do metalu, migomat, 2 nakretki i 2 sróby i trochę pomysłowości
Po pierwsze: Pisałem przeciesz wyraznie o podwoziu tzn (układ wydechowy, osłona blaszana). Bo przeciesz co ma wspólnego zawieszenie do wymiany jabka?? Bo ja niewiem??
Po drugie: Rozciołem obejme trzymającą kulke i puzniej ja zespawałem, a nie kulke z plastiku :!::!::!:
Po trzecie: Co do wachaczy to niema najmniejszej potrzeby ich wymiany.
Po drugie: Rozciołem obejme trzymającą kulke i puzniej ja zespawałem, a nie kulke z plastiku :!::!::!:
Po trzecie: Co do wachaczy to niema najmniejszej potrzeby ich wymiany.
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ehh ja wolałem nie ryzykować , jakby cos jescze urwac. A tak elegancko sie robiło. Tuleje nad katem tez zmianiałem, pomogło jego zdjęcie.piotr2 pisze:a zdjolem wydech z gum i dalo rade odsunac.nieruszalem kata
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości