Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 15:57

-pawlo111, jak masz zrobione grzanie świec ?? masz licznik z obrotkeim albo chociaż od diesla z kontrolką ??



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 17:37

przekaznik na świece żarowe pod maska. W kokpicie taki pstryczek (jak starter) i kontrolke czerwona i sobie go wciskam i trzymam kilka sekund. Puszczam i odpalam


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lut 29, 2008 18:13

co do skrzyni 4s do SB to odradzam!!! mam taka skrzynie w seryjnym 1v i puki co to na 3 nawet 90km/h nie lecialem bo ok 80km/h zaczyna mu brakowac paliwa i noim zdaniem jesli nie bedziesz grzebal w pompie zeby ciagnol w pelnym zakresie obrotow to daruj sobie 4s i szukaj 4t. Tak w ogole to u mnie przy 80km/h na 5 biegu mam prawie 2 tys obrotow a przy 100 jest prawie 3tys wiec napewno w aucie nie bedziesz mial cicho przy wiekszych predkosciach na tej skrzyni 4s


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 18:27

no to lipa z ta 4S ale........ ja w tej skrzyni co teraz mam AUG na 3 moge to 100km/h doleciec ale to jest max obr prawie. Dzieki za opinie. 4S już dziekuje.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 18:31

-pawlo111 pisze:przekaznik na świece żarowe pod maska. W kokpicie taki pstryczek (jak starter) i kontrolke czerwona i sobie go wciskam i trzymam kilka sekund. Puszczam i odpalam
nie profesionalnie .... :PPP

Ja miałem wcześniej 4T a teraz posiadam 4S w moim Mk2 (silnik dłubnięty - będzie troche :P ) i jakiejś takiej strasznej róznicy jak piszesz ronuch, to nie ma !! chyba przesadzasz
na 1 i 2 biegu to nie odczówam róznicy na 3 jak na razie 110 z palcem w d... więcej nie próbowałem brak okazji :P
Troszke krótsza 4s jest ale za to wydaje mi sie jakby na niej mi autko lepiej jechało do przodu... dziś np właśnie tak dla sprawdzenia to między 140 na 4 biegu było spokojnie a wydawało mi sie ze troche szybciej sie rozkulał do tej prędkości niz na 4T

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 17:34 ]
Jak sprawdze 4S w trasie to moją 4T odrobie i sprzedam bo nie ukrywam ze dlatego zostawiłem 4S z PN'a bo igła !!!!! a moja 4T to np musze uszczelniacze porobić



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 18:55

no tak ale 4S na 1V 60KM

[ Dodano: 29 Lut 2008 17:56 ]
To_mas pisze:nie profesionalnie .... :PPP
nom bo licznik mam dalej ten co miałem z mfa


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lut 29, 2008 19:06

no dokladnie 1v 60 koni i naprawde ja te 60 kucy mam bo punciaki 1.1 55km zostaja po tylach a silnik nak narazie mam seryjny. przy probie wyprzedzania jesli jade na 5 i mam na blacie 70 km/h to nie mam mozliwosci zredukowac na 3 bo auto mi nie ciagnie ale jak zrzuce na 4 to wtedy idzie jechac. Starszy ma jr (a w sumie juz jest mojej zony) ze skrzynia 4t i tak przy tej predkosci jak sie zredujuje na 3 to normalnie ogien i do ok 105 km/h dociaga. dlatego odradzielm skrzynie 4t


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 19:08

-pawlo111, a co do tego przekaźnika na świeczki to dlaczego go nie podłączyłeś pod stacyjke ?? ja wszystko zrobiłem i smiga jak złoto :) z tym tylko ze przekaźnik mam na podszybiu :)

Sprawa banalna :)

prąd bezpośrednio do przekaźnika z aku grubym kablem potem z przekaźnika wyjście [30]
prądu na świeczki tez grubym kablem [87]
jeden kabel z przekaźnika podłączasz z boku pod drugi czujnik temp wody [T]
jeden do kontrolki (licznika w miejsce 10 we wtyczce)[ L] nie pamiętam
jeden masa [85]
i jeszcze jeden pod kabel który idzie ze stacyjki na rozrusznik :) on jest po to ze jak ci sie świeci kontrolka a ty przekręcisz na start (zaplić auto) to on gasi tą kontrolke :) [50]
no i prąd jak włączas zapłon na [86] zeby świeczki grzały :)


o tu masz schemat bo mogłem coś pomieszać :
Obrazek

[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 18:10 ]
a i jeszcze kabel z zapłonu dajesz na pompe wtryskową :D

ronuch, a nie wiem moze 1V nie jechałem jeszcze
Tylko moim JR po modach i taty JR seryjnym :)



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lut 29, 2008 19:20

To_mas pisze:ronuch, a nie wiem moze 1V nie jechałem jeszcze
Tylko moim JR po modach i taty JR seryjnym
no wlasnie i wiem ze ta skrzynia nie nadaje sie do mocniejszego motora i napewno nie chcialbym jej w aucie jak zmienie pompe na taka z grzybkiem :)


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 20:10

ronuch pisze:no wlasnie i wiem ze ta skrzynia nie nadaje sie do mocniejszego motora i napewno nie chcialbym jej w aucie jak zmienie pompe na taka z grzybkiem :)
no przeciez ja tak mam i pisze ze jest dobrze :P ehh



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pt lut 29, 2008 20:31

a powiedz jakie masz obroty jadac na 5 100km/h i jak z halasem w aucie?


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 22:10

To_mas pisze:Sprawa banalna :)
z elektryka mam najgorzej. Nie nawidze :grrr:
Obrazek

Obrazek

ja smigam teraz na AUG od GTI 1.8

[ Dodano: 29 Lut 2008 21:12 ]
ale to na AUG to nie bedzie jezdziło :crazy: pod koniec marca szukam 4T


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 22:27

-pawlo111 pisze:z elektryka mam najgorzej. Nie nawidze :grrr:
ja troche lepiej :P ale bez pomocy Taty nie dałbym rady z tym
a powiedz jakie masz obroty jadac na 5 100km/h i jak z halsem w aucie?
+/-2600 z hałasem ok :)



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » sob mar 29, 2008 12:04

pompa wtryskowa zregenerowana. Panowie nie moge znaleść linka do tematu regulacji mompy wtryskowej. Byla tam taka piekna fotka pompy wtryskowej super opisana co do czego. Przewalilem forum i nie ma..........

chce cos pokrecic u mnie i jak na zlosc nie widze tego :crazy: . Moze ktos wie gdzie to??? to chyba Zaprzal ta fote dodawal z opisem.

[ Dodano: 29 Mar 2008 11:06 ]
JUZ ZNALAZLEM :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości