Post
autor: zodiak » pt lut 29, 2008 18:19
bongo pisze:zodiak pisze:Oczywiście stwierdzenie "Jego zadaniem jest stabilizować wskazniki paliwa i temperatury żeby nie biegały po całej skali np.na zakręcie. " jest totalną bzdurą ale to już tak poza tematem żeby się komuś to nie utrwaliło w pamięci po przeczytaniu posta.
No to po co on jest?Stabilizator napięcia stabilizuje napięcie robocze dla wskazników i przyrządów-bez niego wskaznik paliwa np.na zakręcie czy przy hamowaniu bądz przyspieszaniu,gdzie gwałtownie zmienia sie poziom paliwa w baku(w sensie działania na pływak,bo pewnie zaraz sie doczepisz że poziom sie nie zmienia)tańczyłby po całej skali...Tyle ode mnie.Pozdro.
Dzwoni.....ale nie w tym kościele.
Stabilizator faktycznie stabilizuje napięcie ale nie po to aby "wskaznik paliwa np.na zakręcie czy przy hamowaniu bądz przyspieszaniu,gdzie gwałtownie zmienia sie poziom paliwa w baku(w sensie działania na pływak,bo pewnie zaraz sie doczepisz że poziom sie nie zmienia)tańczyłby po całej skali.." tylko aby wskazania nie były zależne od napięcia w instalacji.
Po prostu np. przy zgaszonym silniku i przy zapalonym silniku wskazania by się różniły, także włączaniu urządzeń o dużym poborze prądu (spadki napięcia w instalacji).
A wyżej wymieniony stabilizator nie nie służy do tego co napisałeś i na 1000% nie powoduje "stabilizacji" wskazań mierników przy zmianie wartości oporów czujników (paliwa w baku i temperatury).
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 18:24 przez
zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.