Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob lut 02, 2008 23:36

pompa z 1V ma 8mm
zdaża sie że mają 10mm :wink:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lut 03, 2008 00:12

twardy pisze:
pompa z 1V ma 8mm
zdaża sie że mają 10mm :wink:
Tak, ale tylko w tochim special edition :D


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lut 03, 2008 00:56

a to sroki :) to pewno dla tego mi sie kojarzyło z 8 bo to w 1V jest :)
a jak będzie z tym filmikiem ?? :satan:



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lut 28, 2008 23:25




Niestety mam ciągle fabryczny wydech i down pipe więc musiałem odchylić trochę kierownice w turbinie, bo robił mi się mały overboost a silnik się dusił, przez co wolniej pompuje turbo.... :/
Muszę popracować jeszcze nad sterowaniem turbiny i nad wydechem...
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 23:26 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 28, 2008 23:35

adam16v, szczerze to Ci powiem ze spodziewałem sie czegoś lepszego :P jeśli to miał być sprint do 100km.h to za szybko biegi zmieniasz :P



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lut 28, 2008 23:40

W najliższych dniach trochę jeszcze pogrzebię w ustawieniach i nakręcę drugi filmik


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lut 28, 2008 23:44

adam16v pisze:W najliższych dniach trochę jeszcze pogrzebię w ustawieniach i nakręcę drugi filmik
ja zawsze bardzo chętnie zobacze :D a wracając do tej zmiany biegów to dlaczego tak wcześnie ?? coś nie tak z VNT czy tak poprostu jechałeś :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 28, 2008 23:44

na pewno w jezdzie codziennej bije seryjne TD na glowe... i o to chyba chodzilo?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lut 28, 2008 23:58

Nie bardzo mam kiedy nagrywać filmiki. Fakt mogłemna 1 i 2 trochę głębiej gaz wcisnąć i pociągnąć go dłużej na obrotach. To była jednorazowa próbka do 100. A z przyzwyczajenia jeżdżę bardzo spokojnie bo zależy mi na dynamice ale i na trwałości silnika. Żal mi silnika katować obrotami jak nie mam obrotka. Jeśli możecie to podajcie do jakich obrotów go pociągnąć, a może inaczej, do jakich prędkości żeby go nie zarżnąć na poszczególnych biegach. Skrzynkę mam 4s, czyli tą krótszą.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 00:07

adam16v, ja tez śmigam raczej spokojnie tym bardziej teraz na glebie :) ale jak jakiś kozak pokazuje co to nie ma i trzeba przycisnąc to sie kręci czasem do 5 tyś :P a potem mi go szkoda ....
ja na 4T z gov modem miałem tak
1 - nie pamiętam
2 - ponizej 80
3 - ponizej 120
4 - nie wiem i 5 nie wiem :P

Teraz tez mam 4S :) i nie miałem jeszcze okazji sprawdzić :)

ale tak myśle ze w miare byłoby

2 do 70 i na 3 do 110 :)



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt lut 29, 2008 00:15

Mi już jeden silnik padł i dlatego operuję gazem ostrożnie.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 29, 2008 12:19

adam16v pisze:Mi już jeden silnik padł i dlatego operuję gazem ostrożnie.
ja tez ostrożnie :) a to juz go pokręcić nie mozna do 4 tyś ?? tyle to TDi sie kręci :)
jak jest silniczek dobrze rozgrzany to mozesz smiało jechać :)
A dziś sprawdzałem
na 4 biegu to tak 140 masz fajnie a i 150 pojdzie :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt lut 29, 2008 16:23

Mi już jeden silnik padł i dlatego operuję gazem ostrożnie
łeee malo cos ja juz pare silnikow zajechalem a najczesciej dobijalem silnik w renowce tam remonty co tydzien robilem :lol:



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw mar 06, 2008 23:22

Pociągnięty trochę bardziej po obrotach


I czas lepszy :helm:


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości