Poniewaz jak do tej pory jakos niemialem czasu na opisanie mojego projektu, wiec zrobie to teraz:
Samochod to golf cabrio karmann z 92r jasna tapicerka felgi ATS-y 15" generalnie autko w stanie bardzo ladnym bez rdzy i dzwonow. Jak go kupilem mial zamontowany seryjny silnik 2H 1.8 8V i odrazu mialem w zalozeniach plan na montaz mocnego diesla, wiec zaadoptowalem tam silnik wzdlozny AVF 1.9 TDI PD 130 + virus by Uysy pochodzacy z passata B6 2005r+Skrzynia 6 biegowa z seata leona, połosie robione na zamowienie,przeguby wewnetrzne od leona tdi, wewnetrzne golf g60, intercooler vw T5, wysprzeglik hydrauliczny z golfa mkIV, wybierak biegow z octavi, zegary passat B6, hamulce z golfa mkII G60, dolot wlasnego projektu, wydech 2,5".
zaczalem swap pod koniec stycznia 2007r wszystko robilem sam i specjalnie sie z tym nie spieszylem pracowalem przy aucie jak zwykle nocami po pracy. Zaczynajac prace przy aucie przewidywalem przerobke tylko dwoch lap mocujacych silnik i skrzynie do budy ale niestety wszystkie cztery lapy musialem przerabiac i dorabiac nowe wedlug wlasnego projektu i naszczescie sie udalo pozniej bylo rzezbienie z lewarkiem od octavi i wysprzeglikiem hydraulicznym, troszke gimnastyki ale jakos poszlo nastepnie elektryka, intercooler, spawanie dolotow, wezyki, rureczki itp. Bardzo jestem zadowolony ze skrzyni 6biegowej-rewelacja! niestety dwa tygodnie puzniej juz na sam koniec prac okazalo sie ze zalozylem skrzynie od 1.8T przez moje niedopatrzenie i trzeba bylo szybciutko odkrecic ta sprawe i zastapic skrzynie z 1.8T skrzynia z leona 1.9 TDI PD. Generalnie jestem strasznie zadowolony z osiagnietego efektu autko bardzo sympatycznie jezdzi.
Moc:
170ps i 360nm Pmax Km 2600obr/min. Mmax Nm 3900obr/min. Jak na poczatek. W planach na ten rok jest turbo GT22 strojenie i spiek, a co dalej to zobaczymy:)
A oto kilka fotek z prac przy aucie:




























[youtube]








