Bardzo madrze powiedziane. Sam wlasnie zapomnialem dodac, ze aby sie za cokolwiek zabrac to pod maska musi byc wszystko na 100% sprawne.ppoll27 pisze:żeby myśleć o efektywnych i konkretnych przeróbkach fabryki warto najpierw autko doprowadzić do porządnej "serii "... czyli sprawić że jest w stanie osiągnąć wartości fabryczne (dla AEE) max 168 km/h 0-80 8,9 sek 0-100 14,0 sekmazzzi18 pisze:tak tylko chcialem spytac a nawet jak bym chcial to nie bede inwestowal w ten samochod z tego wzgledu ze jest nie moj tylko moich starych i moze byc tak ze mi nie dadza jezdzic samochodem i cala kasa ktora moglbym wydac na dokonanie jakichkolwiek przerobek poszla by na marne. jak dorobie sie swojego samochodu to wtedy bede myslal a jak juz mial bym kupic cos to napewno bylby to diesel oczywiscie z turbem.
wielu z nas jeździ "przytłumionymi" autkami (kiepski zapłon, padające sprzęgło, zatkany katalizator, zła mieszanka, itp itd) i myśli o nie wiadomo jakim tuningu a często okazuje się że nasz samochód nie ma nawet fabrycznych osiągów, wtedy rozsądnym początkiem jest doprowadzenie wszystkiego do porządku - jak wszystko z autkiem jest OK to osiągi fabryczne da się zawsze osiągnąć i to moim zdaniem powinien być 1.szy krok
Jak podkręcic standardowego mk3 1,6AEE 75 km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
pod maska mojego golfa jest wszystko na 100% sprawne. Testowalem go juz i jechalem nim ponad 170km/h i pewnie poszedl by wiecej ale po pierwsze to na naszych drogach nie mozna za bardzo wyprobowac jego mozliwosci, po drugie jechalem w 5 osob, po trzecie wyjechal mi samochod i musialem juz chamowac. samemu jak bym jechal pewnie wiecej by poszedl. jeszcze musze zmierzyc ile ma od 0-100km/h.
Łukasz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no chyba z górkimazzzi18 pisze:170km/h i pewnie poszedl by wiecej
170 to moze i było ale licznikowo :PPmazzzi18 pisze:po drugie jechalem w 5 osob, po trzecie wyjechal mi samochod i musialem juz chamowac. samemu jak bym jechal pewnie wiecej by poszedl.
to czekamy na wynikmazzzi18 pisze:jeszcze musze zmierzyc ile ma od 0-100km/h.
a tak w ogole to ze wszystko wygląda ok to nie znaczy ze silnik ma tyle PS co miał jak wyszedł z fabryki ....
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
To_mas pisze:170km/h i pewnie poszedl by wiecej
ja swoim jechałem na 4 biegu 180 (licznikowego) w trzy osoby 5 nie zdążyłem wrzucić bo sie zaczeły dziury i musiałem zwolnićTo_mas pisze:no chyba z górki
na gazie wyciąga max 175 (niedawno założyłem inny licznik i tyle samo się buja na gazie)
ppoll27 napisał że max 168 km/h dla 1.6
umnie w instrukcji pisze tak samo ale każdemu rozpędzają sie powyżej 170 - 180km/h chyba że silnik trup to nie.
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 23:52 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Yuri i masz jakies modyfikacje jeszcze wprowadzone do tego silniczka czy standard??? i jak ci to chodzi i ile taki motorek spali???
[ Dodano: 28 Lut 2008 23:19 ]
Rafał1988 Ja mam na samej benzynie. Zastanawiałem sie nad gazem ale boje sie ze moze cos szwankowac na wielopunkcie. a ty tez masz 75ps
[ Dodano: 28 Lut 2008 23:19 ]
Rafał1988 Ja mam na samej benzynie. Zastanawiałem sie nad gazem ale boje sie ze moze cos szwankowac na wielopunkcie. a ty tez masz 75ps
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 00:24 przez mazzzi18, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
ja mam z 95roku chyba z maja przejściówke o oznaczeniu AEA 1.6 75km jest takiej samej mocy tylko że na jenopunkcie jeszcze
a puźniej były już na wielo..
a puźniej były już na wielo..
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 00:28 przez rafał1988, łącznie zmieniany 2 razy.
Mam stozek ale to tylko dlatego, ze mi LPG rozwalilo obudowe seryjnego filtra i stozek wychodzil taniej niz pakowanie spowrotem oryginalnego. Caly czas mam w planach skonczyc caly dolot tzn. dac dluzsza rure od filtra do kolektora i zabudowac stozek zeby wszytko bylo jak byc powinno ale jakos sie zabrac nie moge za to Od razu odpowiem na pytanie, czyli ze sam stozek absolutnie nic nie daje jesli chodzi o poprawe osiagow. Zalozylem bo tak jak napisalem wyszlo mnie to taniej a w planach mialem budowe dolotu.mazzzi18 pisze:Yuri i masz jakies modyfikacje jeszcze wprowadzone do tego silniczka czy standard???
Wiesz ten motor to takie minimum w klasie GTI. Szalu nie ma ale najwolniejszy na swiatlach na pewno nie jetem . Plus tych silnikow taki ze jak sie dba to sie nic nie psuje i tylko wymieniasz podstawowe sprawy (olej, kable WN, swiece) i nic sie nie powinno dziac. Jedyne co narazie wymienialem w osprzecie silnika to aparat zaplonowy (znana bolaczka tych silnikow) i cewke (tez lubi padac). Koszta nieduze i wymiana prosta takze tragedii nie ma. No i generalnie te motorki jak sa zadbane to nie powinny tacic mocy z wiekiem. Ja przy 260.000 na liczniku wybralem sie na hamownie i wyszlo 118kM wiec maly bonus w stosunku do seriimazzzi18 pisze:i jak ci to chodzi i ile taki motorek spali???
Co do spalania to ile uzytkownikow tyle opinii no i zalezy jak kto jezdzi. Ja Ci powiem tyle, ze u mnie to jest mniej wiecej tak:
Na trasie jak jade spokojnie i przepisowo to raz do 5,9l/100 zszedlem. Nie wloklem sie nie wiadomo jak tylko po prostu jechalem przepisowo. A tak srednio to ok. 6,5 przy w miare normalnej jedzie. W kazdym razie nigdy mi w trasie nie spalil wiecej jak 7.
W miescie jak to w miescie. Jak masz ciezka noge to sie i w 15l nie zamkniesz. Ja po miescie (glownie Radom,Lodz,Wawa) nie zap...... bo nie ma to sensu (i tak co chwila swiatla) i spalanie mam ok. 10,5-11l. Niektorzy mowia ze schodza do 9 ale ja w to nie wierze. No chyba ze mowimy o miescie z jednym skrzyzowaniem
Podalem spalanie benzyny bo LPG juz nie mam.
Generalnie polecam ten slinik bo jak sie dba to naprawde dlugo posluzy i moim zdaniem oferuje bardzo fajny stosunek spalania do osiagow.
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 01:28 przez Yuri, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ja piernicze to na 5 pojdzie 220 był juz taki temat o samochodach i ich osiągach... prosze was nie przesadzajcierafał1988 pisze:ja swoim jechałem na 4 biegu 180 (licznikowego) w trzy osoby 5 nie zdążyłem wrzucić bo sie zaczeły dziury i musiałem zwolnić
a obrotomierz pokazywał 7tyś Panowie no co za bajkimazzzi18 pisze:dobrze ci to chodzi jak tyle jechales na 4.
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
To_mas pisze:a obrotomierz pokazywał 7tyś Panowie no co za bajk
nie miałem obrotka na tamtym liczniku i napisałem że licznikowego 180km/h myśle że na 5 biegu może jeszcze by się bujnoł chociaż do 185 - 190km/hTo_mas pisze:Ja piernicze to na 5 pojdzie 220 był juz taki temat o samochodach i ich osiągach... prosze was nie przesadzajcie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości