Witam,
na poczatku może wkleje zdjecie zeby zobrazowac w czym mam problem:
Pierwsze pytanie - co to za układ pokazany na zdjęciu, za co on jest odpowiedzilny ? składa sie z trójnika (zaznaczony na czerwono ) oraz odchodzacych od niego 3 wezy :
Nr. 1 - do silnika
Nr. 2 - do filtra powietrza (wchodzi z boku filtra )
Nr. 3 - do elementu numer 4 .....
Takze pytanie co to jest element numer 4 ?? wiem że ma to jakiś zwiazek z paliwem.
i teraz moj probem, kiedyś zauważyłem że te 3 węzyki sa w bardzo kiepskim stanie , w trojniku zalegala jakas dziwna czarna maź, wężyki wypadały z miejsc na których były osadzone... najgorszy z nich, wezyk numer 3 wymienilem na ten widoczny na zdjeciu, nie nachodzil on idelanie na element numer 4, ale było znacznie lepiej
Problemu z odpalaniem nie było , autko super palilo na benzynie.
Wczoraj znalazlem wezyk bardzo podobny do tych oryginalnych i postanowilem wezyk numer 3 na takowy wymienic, byl on troche wezszy od oryginalow, bardzo mocno trzymal sie zatym na swoim miejscu .... i tu zaczely sie problemy, auto jesli postalo okolo 15 min
mialo problem z odpaleniem, trzebabylo troche potrzymac go na rozruszniku zeby odpalilo,
jesli zgasilo sie auto i za chwile odpalalo - nie bylo problemu z rozruchem, zaskakiwal od razu.
Postanowilem wymienic ten wezyk ktory zamontowalem na ten stary, mniej szczelny ktory pokazany jest na zdjeciu. Zauwazylem ze po zgaszeniu auta z miejsca nasadzenia wezyka numer 3 na element 4 cieknie paliwo ( wyciek nie jest duzy, i trwa okolo 2 minut ) poczym ustaje...
gdy zalozony byl ten wezyk co scisle przylegal - paliwo nie cieklo ale byl problem z odpalaniem....
Dodam że auto wyposazone jest w instalacje gazowa, jesli przelacze z benzyny na gaz to tez pojawia sie wyciek paliwa, trwa krotko, aczkolwiek jest widoczny....
Co to za przewody ? Cieknie paliwo. Problem z odpalaniem.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Szybciutkjo zmieniaj regulator ciśnienia paliwa, taki cylinderek co włazi w listwę wtryskiwaczy mocowany na zawleczkę wciskaną z boku. masz w nim dziurę.. Szybko w bo jeszcze spalisz auto.
Weżyk 1 daje podciśnienia z wtrysku
w trójniczku sie rozdziela, jedna gałąź idzie do regulatora ciśnienia paliwa (tędy leci ci benzyna), druga do termostatcika w obudowie filtra od strony silnika, z niego potem następony kawałek do klapki reguljącej przepływ zimne-ciepłe powietrze pod filtre, (wejście od tyłu do dolnej części obudowy filtra).
Koszt regulatora: ok 80 zeta za używkę jeśli znajdziesz, najtańszy w sklepie ok 160 zeta. Regulator jest identyczny dla wszystkich golfów III z wielopunktowym wtryskiem paliwa, i dla Golfów II na digifancie (PB)
[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 5:32 pm ]
Póki nie zmienisz: zdejm wężyk od regulatora i zatkaj koreczkiem. Auto,będzie trochę więcej palić i kulać bo będzie miał za duże ciśnienie benzyny, ale jeździć bezpiecznie bedziesz mógł
Weżyk 1 daje podciśnienia z wtrysku
w trójniczku sie rozdziela, jedna gałąź idzie do regulatora ciśnienia paliwa (tędy leci ci benzyna), druga do termostatcika w obudowie filtra od strony silnika, z niego potem następony kawałek do klapki reguljącej przepływ zimne-ciepłe powietrze pod filtre, (wejście od tyłu do dolnej części obudowy filtra).
Koszt regulatora: ok 80 zeta za używkę jeśli znajdziesz, najtańszy w sklepie ok 160 zeta. Regulator jest identyczny dla wszystkich golfów III z wielopunktowym wtryskiem paliwa, i dla Golfów II na digifancie (PB)
[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 5:32 pm ]
Póki nie zmienisz: zdejm wężyk od regulatora i zatkaj koreczkiem. Auto,będzie trochę więcej palić i kulać bo będzie miał za duże ciśnienie benzyny, ale jeździć bezpiecznie bedziesz mógł
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
oczywiscie daje punkcik za fachowa odpowiedź....
dopóki nie kupie tego regulatora bede staral sie odpalac auto i jezdzic tylko na gazie... troche sie boje zeby sie nie zapalil
[ Dodano: 27 Lut 2008 18:30 ]
i wogole jak kultura pracy na gazie ??...
i kluczowe pytanie , jak ten regulator wyjac ?? poleci wtedy duzo paliwa ??
A jaki to ma wplyw przy jezdzie na gazie ?? spalanie gazu tez wzrasta??Póki nie zmienisz: zdejm wężyk od regulatora i zatkaj koreczkiem. Auto,będzie trochę więcej palić i kulać bo będzie miał za duże ciśnienie benzyny, ale jeździć bezpiecznie bedziesz mógł
dopóki nie kupie tego regulatora bede staral sie odpalac auto i jezdzic tylko na gazie... troche sie boje zeby sie nie zapalil
[ Dodano: 27 Lut 2008 18:30 ]
i wogole jak kultura pracy na gazie ??...
i kluczowe pytanie , jak ten regulator wyjac ?? poleci wtedy duzo paliwa ??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Do gazu to nic niema. Jak go wyjmiesz wytryśnie troszkę paliwa, które tam jest pod ciśnieniem 3 atmosfer więc nie rób tego na goracym silniku
[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 8:13 pm ]
ma z boku zawleczkę, podobna zasada jek czujnik temperatury. Wyjmujesz ją i wycigasz, początkowo będzie duży opór, a potem wystrzeli jak korek szampana.
[ Dodano: Sro Lut 27, 2008 8:13 pm ]
ma z boku zawleczkę, podobna zasada jek czujnik temperatury. Wyjmujesz ją i wycigasz, początkowo będzie duży opór, a potem wystrzeli jak korek szampana.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości