Krzyżak w układzie kierowniczym - gdzie - jaki - itd
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Krzyżak w układzie kierowniczym - gdzie - jaki - itd
Witam
Przymierzam sie do wymiany i sprawdzenia krzyżaka, szukałem na forum ale nie znalazłem tego w jakim miejscu on sie zajmuje w golfie 3, wyczytałem tylko ze sa 2 - jeden gory drugi dolny. Czy mozna je kupic w normalnym sklepie motoryzacyjnym czy trzeba szukac po szrotach ? Jesli ma ktos fotki jak on wyglada i zdjecie z samochodu w ktorym miejscu jest, bylbym bardzoo wdzieczny i nie omieszkam zapunktowac :]
pozdrawiam
Przymierzam sie do wymiany i sprawdzenia krzyżaka, szukałem na forum ale nie znalazłem tego w jakim miejscu on sie zajmuje w golfie 3, wyczytałem tylko ze sa 2 - jeden gory drugi dolny. Czy mozna je kupic w normalnym sklepie motoryzacyjnym czy trzeba szukac po szrotach ? Jesli ma ktos fotki jak on wyglada i zdjecie z samochodu w ktorym miejscu jest, bylbym bardzoo wdzieczny i nie omieszkam zapunktowac :]
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2008 18:13 przez presario, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzyżaki są dwa. Jak zerkniesz nad pedały zobaczysz pierwszego, zaraz przy nim krzyżak łaczy się z kolumną kierownicy. Drugi jest w rękawie gumowym odącym od grodzi do maglownicy. Przykręcone naśrube 8 (klucz 13)
A czemu uważasz że masz je do wymiany?
Tak to wygląda
Co do zakupu w sklepie może byc problem bo to właściwie się nie psuje i zużywa. Wyliczone raczej na cały okres eksploatacji samochodu.
A czemu uważasz że masz je do wymiany?
Tak to wygląda
Co do zakupu w sklepie może byc problem bo to właściwie się nie psuje i zużywa. Wyliczone raczej na cały okres eksploatacji samochodu.
mam jakis luz na kierownicy i to praktycznie od momentu zakupu (ponad 2 latka...) sprawdzilem wlasnie ten krzyzak na gorze..co jest kolo pedalow i tam nie ma luzu, mysle jak sie dobrac do tego krzyzaka co jest na dole hmm od strony kanalu ? a luzik objawia sie tym ze strasznie wali w kierownice na dziurach no i jak lekko ruszam kierownica to czuc ..jak od pewnego punktu do pewnego jest ewidentny brak "kontaktu":/
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 00:42 przez presario, łącznie zmieniany 1 raz.
Do dolnego od kanału się dostaniesz. Ewentualnie jakbyś się dobrze wyciągał do od góry też. Wątpię aby to był krzyżak. Prędzej maglownica, drążki i końcówki. Maglownicę możesz skręcić aby zniwel,ować luz w pewnym stopniu. Od tyłu maglownicy po lewej stronie na pionowej ściakce jest śreuba regulacji na klucz 10. Są tam 3 w pionie na takiej elipsie. Środkowa służy do likwidacji luzu międzyzębnego. OD razu możesz prawdzić drążki i końcówki.
moze byc krzyzak , maglownica tez ale moze byc luz na laczeniu drazka z maglownica.
mozna to sprawdzic pod spodem moze byc potrzebne zdjecie gumowej oslony.
wlasnie tak mialem , myslalem ze krzyzak okazal sie drazek.
a tak w ogole to sa 2 rodzaje krzyzakow , roznia sie klinem.
mozna to sprawdzic pod spodem moze byc potrzebne zdjecie gumowej oslony.
wlasnie tak mialem , myslalem ze krzyzak okazal sie drazek.
a tak w ogole to sa 2 rodzaje krzyzakow , roznia sie klinem.
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 14:39 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
hehe naprawilem pod pedalami ...jest laczenie krzyzakow na fotce oznaczone czerwonym kolkiem. Wystarczylo dokrecic srubke ( niby byla zakrecona ale ...jednak pomoglo..byl minimalny luzik prawie nie dostrzegalny golym okiem). Teraz kierownica jest stabilna bez luzu i nie nawala juz na dziurach dolaczam fotki tak aby pomoc tym co maja taki sam problem :d pozdrawiam
Krzyzak Gorny
laczenie krzyzakow
Krzyzak Gorny
laczenie krzyzakow
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 21:37 przez presario, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości