Zamulony AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pn wrz 24, 2007 19:21

cowboy pisze:to turbina wysrała się przy spokojniej jeździe ?
jeśli żona jechała spokojnie to pewnie była kiepsko zregenerowana..
Żona była tak podniecona różnicą w mocy że bała się mocniej deptać bo fotel uciekał jej spod dupci. Akcja miała miejsce przy ok 3k obrotów więc lader mógł już zdrowo pompować fakt że na liczniku było tylko z 80km/h jak usłyszeliśmy dziwny dźwięk i auto straciło moc. Urwała się ośka wirnika po środku turbiny więc silnik pewnie nie miał nawet jak opróżnić się ze spalin. Turbina była zregenerowana bardzo dobrze tyle że zawiodło pewnie to co zostało w niej stare i tyle.
Teraz mam pytanko czy jest dużo pałowania z wyciągnięciem intercoolera w MKIV, może macie jakieś skazówki? Najlepiej gdyby nie było konieczności ściągania zderzaka. Poczytam coś z literatury może coś będzie na ten temat a jeżeli ktoś to przerabiał to proszę o wskazówki.
Pozdrawiam.

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2007 21:58 ]
Teraz wkładam turbinę ale z wirnikiem od VNT17 i mam nadzieję że pożyje długo. Boję się jednak czy żaden syf (kawałki łopatek wirnika) nie dostały się do cylindrów. Oleju ubyło do stanu minimalnego na wskaźniku bagnetu a było ponad 60%. Auto odpaliło od strzała i chodziło równo po katastrofie tylko to zgrzytanie wirnika było słychać. Ciekawe czy wszystko wróci do normy po założeniu ladera i czyszczeniu całego dolotu... Na wydechu była jakaś nieszczelność bo biały dym wydostawał się też na łączeniu flanszy wydechu z turbiną.
Wiecie może czy turbina z wirnikiem VNT17 będzie miała większego laga z dołu niż 15-stka i czy będzie on odczuwalny?
Ostatnio zmieniony sob wrz 29, 2007 23:53 przez Kris-THC, łącznie zmieniany 1 raz.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 27, 2008 15:01

Kris-THC pisze:Wiecie może czy turbina z wirnikiem VNT17 będzie miała większego laga z dołu niż 15-stka i czy będzie on odczuwalny?
ja nie odczułem, pomimo większej pojemnosci dolotu z uwagi na rury i FMIC ..

BTW: Kris-THC, jak tam autko jeździ, juz skończyły się problemy ?



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr lut 27, 2008 20:12

cowboy pisze:BTW: Kris-THC, jak tam autko jeździ, juz skończyły się problemy ?
Zapie..ala aż miło. Wszystko już gra czysta przyjemność z jazdy.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 27, 2008 21:05

Kris-THC pisze:
Zapie..ala aż miło. Wszystko już gra czysta przyjemność z jazdy.
ciesze się, mam nadzieję że przy dystrybutorze też masz wesołą minę ? :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości