Mały purchel średnicy 5 milimetrów....

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Mały purchel średnicy 5 milimetrów....

Post autor: MIT » śr lut 27, 2008 12:54

Wczoraj gdy woskowałem moją BORKĘ to przy lewym tylnim nadkolu,tuż koło progu,zobaczyłem własnie ten purchel,,czy to możliwe że w autku z 2000 roku mogło się to pojawić?czy też musiało być tam coś robione blacharsko i dlatego wyszło...
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 18:07 przez MIT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr lut 27, 2008 13:01

Takie żeczy się zdażają a zwłaszcza gdy są naruszenie i odpryski od kamyków



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » śr lut 27, 2008 13:19

Czyli mam się nie martwić?i czy zostawic to czy w jakiś sposób to zrobić..jakąś zaprawkę czy coś ..nie wiem nie znam się na tym ,możecie coś poradzić?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr lut 27, 2008 13:22

MIT, tak jak kolega wyzej pisal, to nie wina blachy czy tego, ze auto np bylo juz po lakierowaniu, tylko sa to miejca narazone na odpryski, wiec pewnie kamyczek uderzyl, lakier sie uszkodzil i woda wsiaknela pod lakier i zrobil sie purchel. Jak to jest male, to moze warto podjechac do lakiernika i sie zapytac ile naprawa tego bedzie kosztowac, bo jak sam ruszysz, to mozesz miec pozniej purchel o srednicy wielokronosci 5 mm :P
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 13:23 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » śr lut 27, 2008 13:39

dzięki wielkie panowie.. i pozdrawiam



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lut 27, 2008 14:01

Ale przecież one są ocynkowane. Czy się mylę?

A jak sa ocyknowane to jak by musiał kamień przywalić zeby zdjąć lakier i bardzo mocno przylegająćą warstwę cynku, przecież to jest metal i nie odpryskuje.



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » śr lut 27, 2008 17:46

Rada zajechać do lakiernika i usunąć bo później możemy żałować.

a co do
jhosef pisze:Ale przecież one są ocynkowane. Czy się mylę?

A jak sa ocyknowane to jak by musiał kamień przywalić zeby zdjąć lakier i bardzo mocno przylegająćą warstwę cynku, przecież to jest metal i nie odpryskuje.
Czy bierzesz pod uwagę iż warstwa cynku nie przyczepi się do blachy. A jest taka możliwość.



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » śr lut 27, 2008 23:44

No tak ...ale to jest purchel lakieru..nie ma odsłoniętej blachy!więc chyba napewno nie jest to odprysk od kamienia...



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt lut 29, 2008 00:35

jhosef pisze:Ale przecież one są ocynkowane. Czy się mylę?

A jak sa ocyknowane to jak by musiał kamień przywalić zeby zdjąć lakier i bardzo mocno przylegająćą warstwę cynku, przecież to jest metal i nie odpryskuje.
nie widziałeś chyba również ocynkowanj belki/pass przedniego w Yarisie z salonu z 2004r? Zresztą w każdym yarisie. Przecież nigdy nie można wykluczyć wad, czy to projektowych ktore beda w każdym egzemplarzu czy też jednostkowych bo np coś zostało na blasze albo w niej przed ocynkowaniem i weszło w powolną rekcję ze stalą pod ocynkiem. Takie rzeczy sie zdarzają a samochody nie są przecież produkowane w super sterylnych warunkach, zdarzają się wady blachy- jakieś zanieczyszczenia w niej samej ale takze wady lakiernicze- kwiatki, typu włosek w lakierze czy mnóstwo innego typu wad lakierniczych i mówietu o autach nowych



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 346 gości