Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrewnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lip 23, 2007 20:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: andrewnik » pn lut 04, 2008 15:46

A kupowałeś w Nomie ? to moze w skrzyni biegów jest cos popieprzone... skoro ten czujnik do niej wchodzi :/



piotrek.cz.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:19
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Post autor: piotrek.cz. » pn lut 04, 2008 17:43

andrewnik pisze:A kupowałeś w Nomie ? to moze w skrzyni biegów jest cos popieprzone... skoro ten czujnik do niej wchodzi :/
Kupiłem go w noma 2, ul . roździńskiego 188e. Nie wiem co może być powodem tych drgań! Ale coraz bardziej obstawiam dwumas.


Szukam kogoś z okolic Cieszyna kto ma Vag i zna się na rzeczy.

zielony1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 01, 2007 14:50
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zielony1 » pn lut 04, 2008 21:28

Witam
Dziś wymieniłem czujnik prędkości w skrzyni kupiłem go w ASO za 67 zł. No i niestety nic nie pomogło szarpie jak szarpało. Nie wymieniajcie tego czujnika to zbędny koszt nawet troszkę nie pomogło, chociaż po odłączeniu wtyczki przestaje drgać. Jakiś czas temu wymieniłem poduszki i też nic nie pomogło - czyli to też można wykluczyć. Soft sprawdzony żadnych błędów nie ma. 5 miesięcy temu zawirusowałem mojego klekota z 90KM na 118KM (dane z hamowni) to też nic nie zmieniło w dolegliwościach drgawkowych. Koło dwumasowe u mnie też wykluczam bo jest oki (sprawdzone). Filtry paliwa powietrza wymieniane, rozrząd wymieniony. Przepływka troszkę pada ale nie wydaje mi się żeby to ona była przyczyną - więc to też można wykluczyć.
Już sam nie wiem co to może być, dziwna sprawa. Może jeszcze ktoś z was ma jakieś pomysły ?
A Ja szukam dalej... Jak wpadne na coś to dam znać.



piotrek.cz.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:19
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Post autor: piotrek.cz. » pn lut 04, 2008 21:45

zielony1,

Masz rację szkoda kasy na ten czujnik też dałem 67zł. Powiedz, bo piszesz, ż ekoło dwumasowe sprawdzone masz i wiesz, ze to one nie szarpie? Jak to sprawdziłeś?


Szukam kogoś z okolic Cieszyna kto ma Vag i zna się na rzeczy.

zielony1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 01, 2007 14:50
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zielony1 » pn lut 04, 2008 21:57

piotrek.cz.,
Przy przyspieszaniu żadnych wibracji dziwnych dźwięków tzn. trzasków. Już jeździłem autem z padniętą dwumasą więc widze różnicę. Najlepiej jest sprawdzić rozpędzając auto do 50km/h i na 5 biegu w piec, im większy bieg tym objawy padania dwumasy powinny być wyraźniejsze.
Zastanawiam się teraz nad nastawnikiem pompy, czy to czasem nie jest przyczyną. Postaram się sprawdzić to jutro i dam znać. Jeśli ktoś juz to sprawdzał to dajcie znać.



piotrek.cz.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:19
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Post autor: piotrek.cz. » pn lut 04, 2008 22:06

zielony1,

Jak pierwszy raz byłem w warsztacie diesla to koleś po przejechaniu sie stwierdził , że jest to nastawnik na 100%. Nastawnik mi podmienił na dobry, ale drgania nie znikneły. Mi już brakuje sił. Każdy mechanik, któremu powiedziałem o tych dolegliwościach stwierdzał, że to dwumas, ale jak mówiłem, że po odłaceniu czujnika juz nie drga to już nie byli pewni co do tego. Trudno mi pojąć, żeby nikt nie wiedział co to może być.


Szukam kogoś z okolic Cieszyna kto ma Vag i zna się na rzeczy.

zielony1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 01, 2007 14:50
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zielony1 » pn lut 04, 2008 22:22

piotrek.cz.,
W takim razie ostatni racjonalny pomysł jaki przyszedł mi do głowy również do kosza. Dziwne jest jednak to, że odłączenie tego czujnika niweluje te trzęsiawki. Trzeba więc zastanowić się na co ma wpływ parametr podawany z tego czujnika, wiadomo że na wskazania prędkościomierza ale czy poza tym na coś jeszcze.
Musi być jakieś proste rozwiązanie tego problemu!



piotrek.cz.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 01, 2008 19:19
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Post autor: piotrek.cz. » pn lut 04, 2008 22:51

zielony1,

Oj na pewno ma wg prędkości komputer też ustala dawki paliwa, wyczytałem to na forum. Daltego jak odłączy sie ten czujnik to podczas jazdy wolnej może szarpać. Ja tak mam szczególnie na drugim biegu.


Szukam kogoś z okolic Cieszyna kto ma Vag i zna się na rzeczy.

klimoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 22, 2007 19:30
Lokalizacja: Świdnica,Dublin

Post autor: klimoch » pn lut 04, 2008 23:27

zielony1 pisze:Zastanawiam się teraz nad nastawnikiem pompy, czy to czasem nie jest przyczyną. Postaram się sprawdzić to jutro i dam znać. Jeśli ktoś juz to sprawdzał to dajcie znać.
Co masz na myśli przez sprawdzenie nastawnika. Ja juz swój zdejmowalem i czysciłem i nie odczułem róznicy. Poza tym nie był jakiś. strasznie brudny

[ Dodano: 04 Lut 2008 22:33 ]
Jeśli bedziesz zdejmował jutro nastawnik to zwróć uwagę na to kółko z otworem w który wchodzi ta ośka od nastawnika. Kólko to znajduje sie na wałku po którym powinno sie chyba lekko przesuwac . U mnie lekko chaczy ( podczas przesówania palcem w jedną i w druga stronę .

[ Dodano: 04 Lut 2008 22:35 ]
Jeśli to nie impulsator to wina musi leżeć w pompie, na bank nie jest to dwumas.



zielony1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt cze 01, 2007 14:50
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zielony1 » ndz lut 10, 2008 22:39

No i niestety jak widzę żadnych nowych pomysłów nie ma. Nie mam pojęcia, co jeszcze sprawdzić? Ostatnio wyczytałem, że takie przyczyny może powodować „plecionka” w układzie wydechowym lub mocowanie tłumika ale jakoś nie bardzo mi to pasuje do tego rodzaju dolegliwości. Może ktoś już to sprawdzał?

Nadal szukam przyczyny. Pozdrawiam



klimoch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sie 22, 2007 19:30
Lokalizacja: Świdnica,Dublin

Post autor: klimoch » pn lut 11, 2008 23:16

Powiem jedno. Ja zmieniłem ten impulsator i naprawde jest duzo lepiej. Podwyższyłem też obroty biegu jałowego na 945, wlałem do baku STP do czyszczenia układu wtryskowego i z każdym dniem jest coraz lepiej. Ja obstawiam pompę wtryskową.



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » śr lut 27, 2008 12:42

witam
Panowie miałem taki sam problem z AHF-em czyli drgawki ale powtórzę miałem bo już nie mam :okej:
wczoraj odstawiłem samochód do zawirusowani i efekt jest zajebiaszczy
ale oprócz tego to lepiej mi odpala jak jest ciepły na dotyk
i zniknęły drgawki :okej:
powodzenia w dalszych próbach
ja jestem zadowolony :okej: :food:



Awatar użytkownika
jaro001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt lip 27, 2007 09:22
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: jaro001 » pt lut 29, 2008 20:31

witam panowie też mam taki problem z AHF-em 110 PS przy dojeżdżaniu jak się puści nogę z pedału gazu, byłem u jednego mechanika który stwiedził że to napinacz paska klinowego, więc wymieniłem pasek i napinacz, przy okazji wymiany rozrządu, i nadal to samo co u was.

Ktoś znalazł już sposób na tą dolegliwość ???

Ps. aadasiek a gdzie zawirusowałeś golfa ??? Poleć jakąś firmę. Bo też się na tym zastanawiam.
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 20:35 przez jaro001, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob mar 01, 2008 03:02

Ja obstawiam pompę wtryskową.
też o tym pomyślałem.. w moim MKIV odmówiła posłuszeństwa na tyle, że zamiast seryjnych 110 KM.. posiadam cale 83:/ Zdiagnozowali mi tą usterkę w Katowicach -przedstawicielstwo Masters Tuning a dokładnie mr Jamroży (POLECAM!!!) Także wszystkim z okolic katowic polecam podjechać do nich, być może uda się raz na zawsze wyeliminować problem który was trapi. Mnie jak dotąd jeszcze to nie spotkało i mam nadzieję, że nie spotka :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 102 gości