1.8 RV (PF) bardzo duze spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
no nic, wymieniłem czujniki, jeżdżę dalej. przy następnym tankowaniu okaże się czy to to, czy nie tojojo32 pisze:Wymieniłeś czujnik temperatury więc powinno tobie spaść spalanie bo do tej pory komputer odbierał sygnał z czujnika o niższej temperaturze i wzbogacał mieszankę .
czy wie ktoś co to jest za czujnik? przykręcony do płaskownika a ten z kolei do pokrywy zaworów z tyłu silnika. czy tam przypadkiem czegoś nie brakuje?
oczywiście, reakcja silnika i wszystkich możliwych kontrolek na jego odłączenie - dokłądnie zero. nul )
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pompy chodzi cały czas, chyba że włącza ją na postoju z wyłączonym zapłonem - ale to chyba niemożliwe. A co do wentylatorów - sprawdzałem to i też nie włącza, chyba że drugi bieg po włączeniu pierwszego sprawdzę to.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
U mie wPfie tak robiło, później popsół się przekaźnik i wentylator już się nie włączał tylko sama pompaPaweł Marek pisze:Pompy chodzi cały czas, chyba że włącza ją na postoju z wyłączonym zapłonem - ale to chyba niemożliwe. A co do wentylatorów - sprawdzałem to i też nie włącza, chyba że drugi bieg po włączeniu pierwszego sprawdzę to.
[ Dodano: 27 Lut 2008 15:34 ]
Zresztą PN też ma coś takiego tylko wkręcone w gaźnik
też mi się to dziwne wydaje, bo pompa przecież chodzi cały czas.....toffic pisze:U mie wPfie tak robiło, później popsół się przekaźnik i wentylator już się nie włączał tylko sama pompa
[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 00:34 ]
a propos tematu o wysokim spalaniu,
zauważyłem jeszcze, że jak silnik chodzi na postoju na obrotach ok 1 tyś i mocniej doda się gazu, to obroty na powrót schodzą niżej, tzn do jakichś 850-900.
czy to może być oznaka zawiaszającego się czegoś w stylu potencjometru gazu w przepustnicy?
dzięki i pozdro.
[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 17:28 ]
szukałem tak długo aż znalazłem )
ostatecznie największy udział w olbrzymim spalaniu miała nieistniejąca lambda.
pojechałem swego czasu do mechanika, który chyba nie wiedział jak odczytywać wyniki pomiarów, bo powiedział, że co jak co, ale sonda jest ok.
jak później wymieniłem, wyczyściłem lub wyregulowałem prawie wszystko pozostałe kluczowe elementy mające największy wpływ na spalanie, okazało się, że nadal pali jak smok.
no to postanowiłem sam odkręcić lambdę.
okazało sie, że praktycznie nie istniała, więc nie mogła dobrze pokazywać.
jej wymiana załatwiła sprawę.
DZIęKI WSZYSTKIM ZA POMOC
pozdro z pyrlandii
szymon
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości