ok poinformuje na pewno i mam nadzieje ze to coś da...ppoll27 pisze:heh no tak ... to sprobuj powymieniac to co kupiles, i daj znac ...felga12 pisze:Wlasnie zakupilem przepustnice czujnik temperatury i jeszcze jedna czujke niepamietam jej nazwy wiem ze znajduje sie pod pszepustnica z z lewej strony morze to cos pomorzekoz3r pisze:no to tak jakby cos z sonda .. na bank jest ok?
[ Dodano: 26 Lut 2008 14:36 ]
masz mozlowosc podpiecia sie pod vag'a? byloby latwiej
[ Dodano: 26 Lut 2008 14:44 ]nie bo nie mam o elektryce pojecia a nie mieszkam w polsdceppoll27 pisze:zawsze tak było czy tylko ostatnio ? sprawdałeś ustawienie zapłonu i działanie regulatorów zapłonu (o ile są w 1,4) ?
czym mozna zmniejszyc spalenie w 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
U mnie jest to samo. Grzeje się tylko do 70 stopni po wymianie termostatu i pali zdecydowanie więcej. Mam ten sam silnik, tylko 1.6 AEE, Twój to 1.4 AEX. Konstrukcja ta sama, tylko średnica tłoków inna. Myślę, że wymiana termostatu może pomóc. Poza tym skoro jeździsz na krótkich dystansach, to silnik jest ciągle niedogrzany i dlatego dużo pali.ppoll27 pisze:Czyli krótkie trasy ... a po ilu minutach jazdy masz "normalną" temperature pracy silnika ? przyjrzyj się w takim razie termostatowi - dopóki płyn nie zdąży się nagrzać to silnik będzie dostawał od komputera bogatą mieszankę (takie "ssanie") - to może powodować podniesione spalanie - przy sprawnym termostacie samochód nagrzewa się w jakieś 4-7 minut jazdy (zależnie od temp na zewnątrz) - może spróbuj zmierzyć czas kiedy wskazówka temp wychodzi ci z białego pola ...
wiesz tylko ciekawi mnie ta utrata mocy czasami nie rozumiem z jakiej przyczyny to sie dziejewolfzan pisze:U mnie jest to samo. Grzeje się tylko do 70 stopni po wymianie termostatu i pali zdecydowanie więcej. Mam ten sam silnik, tylko 1.6 AEE, Twój to 1.4 AEX. Konstrukcja ta sama, tylko średnica tłoków inna. Myślę, że wymiana termostatu może pomóc. Poza tym skoro jeździsz na krótkich dystansach, to silnik jest ciągle niedogrzany i dlatego dużo pali.ppoll27 pisze:Czyli krótkie trasy ... a po ilu minutach jazdy masz "normalną" temperature pracy silnika ? przyjrzyj się w takim razie termostatowi - dopóki płyn nie zdąży się nagrzać to silnik będzie dostawał od komputera bogatą mieszankę (takie "ssanie") - to może powodować podniesione spalanie - przy sprawnym termostacie samochód nagrzewa się w jakieś 4-7 minut jazdy (zależnie od temp na zewnątrz) - może spróbuj zmierzyć czas kiedy wskazówka temp wychodzi ci z białego pola ...
[ Dodano: 26 Lut 2008 17:57 ]
wolfzan pisze:U mnie jest to samo. Grzeje się tylko do 70 stopni po wymianie termostatu i pali zdecydowanie więcej. Mam ten sam silnik, tylko 1.6 AEE, Twój to 1.4 AEX. Konstrukcja ta sama, tylko średnica tłoków inna. Myślę, że wymiana termostatu może pomóc. Poza tym skoro jeździsz na krótkich dystansach, to silnik jest ciągle niedogrzany i dlatego dużo pali.ppoll27 pisze:Czyli krótkie trasy ... a po ilu minutach jazdy masz "normalną" temperature pracy silnika ? przyjrzyj się w takim razie termostatowi - dopóki płyn nie zdąży się nagrzać to silnik będzie dostawał od komputera bogatą mieszankę (takie "ssanie") - to może powodować podniesione spalanie - przy sprawnym termostacie samochód nagrzewa się w jakieś 4-7 minut jazdy (zależnie od temp na zewnątrz) - może spróbuj zmierzyć czas kiedy wskazówka temp wychodzi ci z białego pola ...
?
wykrylo ci to vogiem?tadzik3 pisze:u mnie tyle palil poniewaz byl siadniety jakis przetwornika hala czy hella...
ogulnie to jest to gdzie jest przymocowana do tego kopulka... w starszych autach jest tam kowadelko.... spalanie sie zmniejszylo i ma wieksza moc... jedz na komputer powinno wykryc...
POZDRAWIAM!!!!
[ Dodano: 26 Lut 2008 21:04 ]
?tadzik3 pisze:u mnie tyle palil poniewaz byl siadniety jakis przetwornika hala czy hella...
ogulnie to jest to gdzie jest przymocowana do tego kopulka... w starszych autach jest tam kowadelko.... spalanie sie zmniejszylo i ma wieksza moc... jedz na komputer powinno wykryc...
POZDRAWIAM!!!!
- upel
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: śr cze 06, 2007 22:17
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Zrób jeszcze reset kompa... może nie pomoże to nic, ale i nie zaszkodzi, a nóz ma jakieś błędy albo wymianie sondy trzeba go restartnąć
Może to zrobić przez odpięcie klemry z akumulatora, najlepiej (-) i zotaw go sobie na godzinke czy tam dłużej, chociaż pół godziny wystarczy i potem odpal silnik i niech sobie pochodzi do włączenia wentylatora....
Może to zrobić przez odpięcie klemry z akumulatora, najlepiej (-) i zotaw go sobie na godzinke czy tam dłużej, chociaż pół godziny wystarczy i potem odpal silnik i niech sobie pochodzi do włączenia wentylatora....
...::: Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, a na pewno komuś pomożesz :):::...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości