1.8 RV (PF) bardzo duze spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RV (PF) bardzo duze spalanie
witam,
mój RV (czyli podobno PF w wersji na stany) nie daje się poskromić i uparcie pali jak smok, tzn 11 w trasie, 14,5 - 15 w mieście. oba wskazania przy jeździe jak emeryt.
dotychczas celem zmniejszenia spralania zrobiłem przy nim:
sprawdzona lambda - niby jest ok, sprawdzony przepływomierz, ustawiony zapłon (podobno był nieco zbyt prętki), ustawiona ta śróba w przepustnicy regulująca dopływ powietrza.
gdzie jeszcze powinienem zajrzeć?
co może mieć znaczny wpływ na takie spalanie?
fajne autko (oryginał z usa), ale powoli przestaje mnie stać na niego (
z góry dzięki za każdą wskazówkę.
pozdro.
mój RV (czyli podobno PF w wersji na stany) nie daje się poskromić i uparcie pali jak smok, tzn 11 w trasie, 14,5 - 15 w mieście. oba wskazania przy jeździe jak emeryt.
dotychczas celem zmniejszenia spralania zrobiłem przy nim:
sprawdzona lambda - niby jest ok, sprawdzony przepływomierz, ustawiony zapłon (podobno był nieco zbyt prętki), ustawiona ta śróba w przepustnicy regulująca dopływ powietrza.
gdzie jeszcze powinienem zajrzeć?
co może mieć znaczny wpływ na takie spalanie?
fajne autko (oryginał z usa), ale powoli przestaje mnie stać na niego (
z góry dzięki za każdą wskazówkę.
pozdro.
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 17:47 przez szyki, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
dzięki,
sprawdzę jeszcze ten czujnik i dam znać, jak poszło.
co do wolnych obrotów, to na rozgrzanym silniku są różne. czasem wskazówka stoi nieruchomo w okolicy 850-900. czasem jest to trochę więcej.
sprawdzę jeszcze ten czujnik i dam znać, jak poszło.
co do wolnych obrotów, to na rozgrzanym silniku są różne. czasem wskazówka stoi nieruchomo w okolicy 850-900. czasem jest to trochę więcej.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mój RV też jest na digi. 100%.bodzio_j pisze:Mam RV i jest na digi.sas_gti pisze:RV jest na Kjecie
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 16:54 ]
czasem przy zdjęciu nogi z gazu obrotomierz zanurkuje sobie do okolicy 500-700 obrotów, po czym wraca wyżej.Paweł Marek pisze:z tych rzeczy co nie wymieniłeś to sprawdzilbym ustawienie paska rozrządu.
czy to może być objawem źle ustawionego rozrządu?
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 17:00 ]
no i kolejne grzebanie rozpocząłem od wymiany obu czujników. czarnego i niebieskiego.bodzio_j pisze:szyki, Mam taki sam silnik, też wersja USA tylko w automacie.Pali ok 10l w mieście , na trasie ok 8. Zacznij od niebieskiego czujnika, on odpowiada za ssanie, może cały czas tak jeździsz.
jedyna różnica, to podniosła mi się temperatura silnika. teraz na rozgrzanym silniku wskazówka stoi mniej więcej pionowo. wcześniej była na ok 1/4.
tak na logikę, to jeżeli miałoby być tak, że wcześniej jeździłem na ssaniu, to teraz, przy nowiusieńkich czujniczkach obroty na rozgrzanym silniku powinny mi spaść, prawda?
cały czas są około 1000.
dzięki wszystkim za zainteresowanie.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jak najbardziej, oczywiście jasne że może być kupa innych rzeczy, ale ponieważ już sporo zrobiłeś i nie pomogło to zdjąłbym pokrywę paska i sprawdził ustawienie. I konkretnie się dowiedział co z tym wyprzedzeniem zapłonu.szyki pisze:czy to może być objawem źle ustawionego rozrządu?
Masz mieć 6 stopni przy 2250 obrotach i ustawia się ze ścigniętą wtyczką od czujnika temperatury - te warunki sa konieczne do dobrej pracy na jałowych.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Na 99% do ustawienia przepływomierz jeśli zapłon i rozrząd jest OKszyki pisze:no i kolejne grzebanie rozpocząłem od wymiany obu czujników. czarnego i niebieskiego.
jedyna różnica, to podniosła mi się temperatura silnika. teraz na rozgrzanym silniku wskazówka stoi mniej więcej pionowo. wcześniej była na ok 1/4.
tak na logikę, to jeżeli miałoby być tak, że wcześniej jeździłem na ssaniu, to teraz, przy nowiusieńkich czujniczkach obroty na rozgrzanym silniku powinny mi spaść, prawda?
cały czas są około 1000.
dzięki wszystkim za zainteresowanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 287 gości