bodzio_j pisze:sas_gti pisze:RV jest na Kjecie
Mam RV i jest na digi.
mój RV też jest na digi. 100%.
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 16:54 ]
Paweł Marek pisze:z tych rzeczy co nie wymieniłeś to sprawdzilbym ustawienie paska rozrządu.
czasem przy zdjęciu nogi z gazu obrotomierz zanurkuje sobie do okolicy 500-700 obrotów, po czym wraca wyżej.
czy to może być objawem źle ustawionego rozrządu?
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 17:00 ]
bodzio_j pisze:szyki, Mam taki sam silnik, też wersja USA tylko w automacie.Pali ok 10l w mieście , na trasie ok 8. Zacznij od niebieskiego czujnika, on odpowiada za ssanie, może cały czas tak jeździsz.
no i kolejne grzebanie rozpocząłem od wymiany obu czujników. czarnego i niebieskiego.
jedyna różnica, to podniosła mi się temperatura silnika. teraz na rozgrzanym silniku wskazówka stoi mniej więcej pionowo. wcześniej była na ok 1/4.
tak na logikę, to jeżeli miałoby być tak, że wcześniej jeździłem na ssaniu, to teraz, przy nowiusieńkich czujniczkach obroty na rozgrzanym silniku powinny mi spaść, prawda?
cały czas są około 1000.
dzięki wszystkim za zainteresowanie.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]