prosze o sprawdzenie logów + małe pytanko odnośnie 4 cylindr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 10:55

hehe :) moze :D



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 10:56

ale poczekaj niech ktoś się ejszcze wypowie ... może się mylę :P



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 11:14

micky, jestem prawie pewny , że przełdowuje .. powinno być w okolicach 2000-2100 mbar a jest ponad 2400 mbar . Podmień jeszcze n75 z n18 i zrób log z grupy 011



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 25, 2008 11:31

zrób przede wszystkim porządnie te logi, sformatuj w excelu i wrzuć screen shot i podlinkuj fotkę

jesli zamieniałen zaworki i dałeś nowy N75 to sprawdz czy sztanga płynnie chodzi, fotki wklejalem kilka razy :)

bo cos mi sie widzi że turbo się przycina



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 12:32

cowboy pisze:zrób przede wszystkim porządnie te logi, sformatuj w excelu i wrzuć screen shot i podlinkuj fotkę
hmm u mnie normalnie wyświetla
003 przejazd 1
Obrazek

011 przejazd 2 (notlauf 00575)
Obrazek
przejazd 3 rupa 011
Obrazek
011 przejazd 4
Obrazek
008 009 przejazd 5
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 14:23 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 25, 2008 14:21

moim zdaniem przycinają sie kierwonice w turbinie (nie wiem czy ten przejazd nr jest na starym czy nowym N75?)

poza tym przepływka juz klęka powoli i tnie dawke

[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 13:23 ]
poza tym przepływka juz klęka powoli i tnie dawke
ale nie wiadomo jakie wtedy było cisnienie

jak robić 2 grupy na raz to 003 i 011 oraz 008 i 010



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 14:52

Logi byly robione juz na nowym N75. Tak przypuszczalem, ze przeplywka przycina. Martwia mnie te kierownice.
A wiec tak:
1. sprawdze jak dziala sztanga, czy nie zacina sie.
2. Sprawdze wezyki idace od gruchy do N75.
3. Podmienie N75 z N18



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 14:57

micky pisze:1. sprawdze jak dziala sztanga, czy nie zacina sie.
2. Sprawdze wezyki idace od gruchy do N75.
3. Podmienie N75 z N18
4. zrobisz logi jednocześnioe z grupy 003 i 011 :chytry:
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 14:58 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 15:19

I jeszcze pytanko. Czy kulejaca przeplywka moze miec wplyw na notlaufy?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 15:19

micky pisze:I jeszcze pytanko. Czy kulejaca przeplywka moze miec wplyw na notlaufy?
nie ... tylko na moc



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 16:15

cowboy pisze:jak robić 2 grupy na raz to 003 i 011 oraz 008 i 010
zrobilem log grupy 003 i 011. To jest "przejazd 4" w nazwie pliku nie wpisalem 011. :) A wiec mozesz rzucic okiem jeszcze raz. Logi na zmienionych zaworkach zrobie wkrotce.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 25, 2008 17:30

sprawdź czy po zapaleniu sztanga zostaje wcięgnieta do gruszki na 1,5cm i czy po zgaszeniu opada !
jak masz zimny silnik to złap plauchami sztange i spróbuj wciągnąc do gruszki, powinno być czuć opór membrany



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lut 25, 2008 17:35




Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » pn lut 25, 2008 17:55

Doslownie przed chwila bawilem sie VAGiem i tam mozna wykonac test urzadzen, miedzy innymi N75. I wtedy widzialem jak sztanga szla w gore i w dol. Nie bylo zadnych zgrzytow. No moze jedynie ciche szurniecia. Ale generalnie cicho. Recznie "reka" sprawdzic nie moglem - silnik cieply.

Dzis puscilem sie na 3 biegu bez podpietego VAGa od 1500 do 4200 rpm i przy ponad 3000 rpm wpadlem w notlauf. Dojechalem na miejsce na trybie awaryjnym. Zgasilem poszedlem do domu, po powrocie odpalilem wrocilem samochodem do garazu i z VAGiem sprawdzilem bledy. O dziwo nie bylo bledu 00575, a ten oto:
1 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
Pozniej wykonalem ten test o ktorym pisalem wyzej. Nastepnie zlogowalem grupe 003 i 004 na postoju, troche z ciekawosci jak to wszystko dziala :)

Oto te logi:
http://www.speedyshare.com/449535812.htm



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości