prosze o sprawdzenie logów + małe pytanko odnośnie 4 cylindr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
hmm u mnie normalnie wyświetlacowboy pisze:zrób przede wszystkim porządnie te logi, sformatuj w excelu i wrzuć screen shot i podlinkuj fotkę
003 przejazd 1
011 przejazd 2 (notlauf 00575)
przejazd 3 rupa 011
011 przejazd 4
008 009 przejazd 5
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 14:23 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
moim zdaniem przycinają sie kierwonice w turbinie (nie wiem czy ten przejazd nr jest na starym czy nowym N75?)
poza tym przepływka juz klęka powoli i tnie dawke
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 13:23 ]
jak robić 2 grupy na raz to 003 i 011 oraz 008 i 010
poza tym przepływka juz klęka powoli i tnie dawke
[ Dodano: Pon Lut 25, 2008 13:23 ]
ale nie wiadomo jakie wtedy było cisnieniepoza tym przepływka juz klęka powoli i tnie dawke
jak robić 2 grupy na raz to 003 i 011 oraz 008 i 010
4. zrobisz logi jednocześnioe z grupy 003 i 011micky pisze:1. sprawdze jak dziala sztanga, czy nie zacina sie.
2. Sprawdze wezyki idace od gruchy do N75.
3. Podmienie N75 z N18
Ostatnio zmieniony pn lut 25, 2008 14:58 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Doslownie przed chwila bawilem sie VAGiem i tam mozna wykonac test urzadzen, miedzy innymi N75. I wtedy widzialem jak sztanga szla w gore i w dol. Nie bylo zadnych zgrzytow. No moze jedynie ciche szurniecia. Ale generalnie cicho. Recznie "reka" sprawdzic nie moglem - silnik cieply.
Dzis puscilem sie na 3 biegu bez podpietego VAGa od 1500 do 4200 rpm i przy ponad 3000 rpm wpadlem w notlauf. Dojechalem na miejsce na trybie awaryjnym. Zgasilem poszedlem do domu, po powrocie odpalilem wrocilem samochodem do garazu i z VAGiem sprawdzilem bledy. O dziwo nie bylo bledu 00575, a ten oto:
Oto te logi:
http://www.speedyshare.com/449535812.htm
Dzis puscilem sie na 3 biegu bez podpietego VAGa od 1500 do 4200 rpm i przy ponad 3000 rpm wpadlem w notlauf. Dojechalem na miejsce na trybie awaryjnym. Zgasilem poszedlem do domu, po powrocie odpalilem wrocilem samochodem do garazu i z VAGiem sprawdzilem bledy. O dziwo nie bylo bledu 00575, a ten oto:
Pozniej wykonalem ten test o ktorym pisalem wyzej. Nastepnie zlogowalem grupe 003 i 004 na postoju, troche z ciekawosci jak to wszystko dziala1 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
Oto te logi:
http://www.speedyshare.com/449535812.htm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 241 gości